Gezinsuitbreiding 2009

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Nikki888, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden!

Hoe gaat ie met jullie?

Ik ben helemaal gebroken..
    Afgelopen weekend een survivaltocht gehad!
    Was wel heel gezellig en gisteren zijn we naar This is it van MJ geweest.. Wat mooi om te zien zeg..

Jullie nog iets te vertellen?
    Ondertussen nog wat kwaaltjes of zwangere erbij?

Kusjeee

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee!!

Hier alles goed hoor!!! maar ook gebroken ;) Zaterdag naar een feestje geweest ( Trillogy in de brabanthallen, hakken ;) ) Kwamen zondag pas om kwart voor 5 uit bed.. Nou nog steeds lam haha!!

LT hoe gaat het met je kitten? Hier nog geen zwangere hoor ;) Maar gister al een positiieve ovu test.. kan toch niet? Snap niks van die testen.. (A) Gewoon iedere avond maar klussen kank hem ook niet missen (H)

Hoe gaat het met de rest?

Liefs xxxx

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He Honey,

Misschien heb je wel een vroege eisprong deze maand.
    Maar inderdaad als je iedere dag klust kan je hem niet missen.

Heb van meer mensen gehoord dat het een goed feestje is.

Met de kitten gaat het weer helemaal goed, net alsof er niets gebeurd is.

x

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

heee hallo,

hoe issie hier??

tis aardig rustig op't forum!
    lijkt een beetje weg te vallen :O

groetjessss van hier

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He perfectionn!

Waar blijven die foto's nou?

We moeten eigenlijk verplicht elke dag wat berichtjes droppen want anders blijft er niet veel van over..

X

6. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hee nee er blijft idd niet veel over hier! jammer !!

Agh ja de foto's stom stom stom heb er ook helemaal niet meer aan gedacht....zal kijken of ik straks ff tijd heb. krijg visite dus even afwachten hoor! 0_o

7. THbaby

THbaby Niet meer actief

hee meisjes :D

ik kijk iedere dag op 'ons forumpje' maar kan niet iedere dag hetzelfde typen haha. zal beloven dat ik dat wel ga doen ofja niet hetzelfde natuurlijk.

hoe gaat 't met jullie?

perfection over 3 dagen kán je testen, dat doe je geloof ik niet ofwel? voel je iets aankomen of heb je symptomen?
    hoe gaat het in jullie huisje?

LT fijn dat het weer goed gaat met je kitten! is wel een hele schrik als ze dan ziek worden! en die kosten, sjonge jonge!
    druk aan de klus? of is je ongi nog niet voorbij?

Honey hoe gaat het met jou? een positieve ovulatie test? welke testen heb je? ik las laatst een stuk waarin een vrouw vertelde dat ze met clear blue testen en zwanger was, helaas miskraam maar toen deed ze weer met sensitest, tot aan ronde 12 na miskraam nikss.. en toen dacht ze ik ga maar weer eens met clear blue, was toen ook zwanger en toen was ze die ronde weer gelijk zwanger...

ik ben best vatbaar voor zulke verhalen haha!
    denk ik zeg het eventjes, alleen maar goed bedoelt :D

Lindy meisie waar blijft je buikfoto haha, gaat 't rustig aan zo?
    ga je in het ziekenhuis bevallen?

xxxxxx voor jullie allemaal!

8. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

wonder Jaaa nog 3 daagjes SPANNEND!! hihi
    Nee 'k test niet hoor, als ik iedere keer moest gaan testen dan was ik nu bankroet geweest! haha wachten vink de beste oplossing :3 Ik voel echt nog helemaal niks dat mijn ongi komt.
    M'n (.)(.) zijn inmens haha realy!
    en verdere symptoompjes hou ik absoluut niet in de gaten, ik wacht heerlijk af!
    Hoessie met jou dan?¿

x

9. THbaby

THbaby Niet meer actief

klinkt goed zeg! wacht maar lekker af, hoop dat 't raak is. met mij gaat het ook goed! xxx

10. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Jaa dat doe ik Ckr =3 wel errug spannend hoor, ga er niet teveel vanuit, zoals ik wel altijd deed!

Mooi dat het ook goed gaat met jou =3

xx

11. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Lt 20 lekker wezen survivalen :)
    leuk hoor ik heb het nog nooit gedaan :)

Honey lekker wezen stappen meid :)

Perfection ja erg rustig he..
    komt straks wel weer als het flink koud wordt
    buiten denk ik :)

wwonder ik zal hem straks ff plaatsen mijn
    buikfoto :).. vergeet het gewoon steeds..
    Ik ga in het ziekenhuis bevallen.. vind he teen eng idee om
    thuis te moeten bevallen ,,

Ik duim voor de meiden die bijna kunnen testen :)
    dikke knuffel

Hier gaat het redelijk.veel hoofdpijn :(
    erg vervelend ,maar slaap ook maar een paar uurtjes per nacht.
    pff., en dan is demy om 7 uur wakker.. dan ben j e nog niet helemaal
    gezellig haha.. maarja..
    straks komt er een vriendinnetje gezellig even langs.

12. THbaby

THbaby Niet meer actief

je gaat er wel goed mee om zeg, echt knap ik zou echt stressie zijn haha je hebt een pendel van oktober, wie weet! is er vandaag iemand vrij? honey op welke dag van je cyclus zit je nu? xx

13. THbaby

THbaby Niet meer actief

goed lindy dat je je buikfoto gaat plaatsen. ik zou ook echt in het ziekenhuis willen bevallen! me moeder moest, toen ik geboren was met spoed naar het ziekenhuis want de placenta liet niet los dus ze bloede bijna dood, niemand keek naar mij toen zielig he. ik ben vandaag vrij! dus kan lekker vaak hier kijken. xxx

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden!

Mn ongi is alweer voorbij.. Wij zijn altijd druk aan de klus.. ;)
    Alleen heb de hoop eerlijk gezegd al een beetje opgegeven..
    Misschien niet de juiste instelling maar kan me er maar beter op voorbereiden.. Tja en dan wordt het pas gezinsuitbreiding 2011.. :(

Hoe gaat ie verder met jullie?

Wwonder zijn jullie nou begonnen met klussen of is je ongi nog niet geweest?

Honey hoe gaat ie met jou?

Lindy nog maar een paar weekjes joh! De tijd vliegt..

Perfectionn ik zie de foto's wel verschijnen!

Ik beloof dat ik nog heel veel hier kom kletsen maar het zal niet meer echt zwanger relevant zijn.. Hoop dat ik nog wel mag blijven kletsen met jullie..

Liefs en een dikke smakkerd van mij..

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee dames!!

Sorry voor mn late reactie (A) hihi,

Uhm De ovulatie testen van kruidvat.. Wou die sensi testen ofzo via internet nog bestellen, maar tot nu toe nog niet van gekomen (A)Jaa weet het 2 min werk ;)

Lindy; Jaa heerlijk wezen stappen even lekker ouderwets.. een hardcore party.. Deden we eerst iedere week, nu maar 1 keer in de 3 mnd ofzo.. dan blijft het echt leuk!! :D

LT natuurlijk mag jij blijven kletsen met ons.. JE MOET Grrr ;) En hup positief er tegen aan!! hihi hier alles goed hoor.. gister weer een posi test.. ag.. pff

Wonder; Uhm.. Vorige week woensdag was ik niet meer ongi, Zal weer eens een banner plaatsen zoveel makkelijk :D

Al zwangere hier? hihi ;)

Fijne avond moppies!!

xxxxx

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ooow zie nu pas dag 14.. (A) dus kan het kloppen dat mn ovu test gister en eergister posi gaf??

Liefs xxxxxxxxx

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He honey,

Ik had de dagen voor mijn eisprong licht positieve testen en op één dag sprong de streep er echt uit.. Je streep moet minimaal net zo breed/ donker zijn als de controle streep..

x

18. THbaby

THbaby Niet meer actief

jeetje jij zit dat alweer gewoon op de helft van je cyclus, natuurlijk kan ie dan positief zijn!
    wel fijn zo'n banner, kunnen wij het ook lekker bijhouden.

lt jij MOET blijven kletsen, dat deed ik toch ook!??!! en jullie zijn strakjes gewoon zwanger.. en als je er nu echt niet in gelooft ga je toch gewoon nou naar de HA en dan kunnen ze misschien een echo maken of alles goed is daarbinnen en dan heb je tenminste nog een maandje! maargoed die keus is aan jullie!
    zou dan ook gewoon zeggen dat je al een jaar bezig bent.. paar maandjes liegen om bestwil toch ;)

hier gaat het goed. ga nu ff naar schoonzus op de koffie!

xxxx

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He Wwonder,

Het heeft geen nut om nu de HA op te zoeken, heb nog maar 2 maandjes.. We zullen wel zien hoe het gaat lopen! Ben alleen wel bang dat het niks meer wordt..

Heb vanmorgen te horen gekregen dat mn nicht is bevallen van een zoontje genaamd Levi.. Ben hartstikke blij voor haar maar heb ook een potje zitten huilen.. We waren tegelijkertijd begonnen en zij heeft nu haar mannetje.. Ik weet/ hoop dat mijn tijd nog komt maar het doet wel een beetje pijn..

Hoe gaat ie met jullie?

Kusjee

20. THbaby

THbaby Niet meer actief

heh meid ik snap helemaal wat je bedoelt! je mag gerust verdrietig zijn en jullie tijd komt heeeel snel ik hoop het echt en daar moet je ook in geloven.
    je kan toch gewoon even naar de ha. gaan... ook al zijn ´t nog maar 2 maandjes.. bij een vriendin lag het aan de schildklier, hup medicijnen en na 2 jaar gelijk meteen die ronde zwanger,, toch wel appart.. maar dat moeten jullie helemaal zelf weten hoor!

xxx

Deel Deze Pagina