Gezinsuitbreiding 2009

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Nikki888, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Hi sweety's

Nou lt wat lees ik nou?? Wil je niet naar de HA?
    Het kan zijn dat je eileiders verstopt zitten, dat hoor je wel vaker. En kijk, je heb dan misschien nog maar 2 maandjes maar als je toch beslist naar de HA te gaan, dan krijg je wat wonder ook zegt een echo om te kijken of alles wel goed zit, dan weet je dat tenminste toch? wil me nergens mee bemoeien hoor niet verkeerd opvatten hihi!
    Nou wijffie, kaa uu tee eh, weer een beebje geboren zo dicht bij je! vooral omdat jullie tegelijk begonnen zijn!
    Lekker bij ons uithuilen wijffie is helemaal niks mis mee!

Hoe gaat het met de rest van de meiden hier?

hier gaat het top! dacht ik wordt ongi heb een beetje bloed verloren maar geen ongi!!! ben steeds misselijk en mn boobs blijven groot...Steeds steekjes in mn zij, beetje eisprong gevoel! we wachten het lekker af! (o_-)
    wel moeilijk hoor, maar het is voor een goed doel toch hihi!!

Nou meissies heel fijn weekend!

Kussies

2. THbaby

THbaby Niet meer actief

meisie ik ben zo benieuwd! klinkt allemaal erg goed, hoop zo dat het nu raak is!

kom straks een keertje een langer berichtje typen!

xxx

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meid
    Ohja een buikfoto had ik beloofd he :)
    ga het meteeen ff doen :)

SPannend hier meiden :)
    dezemaand gaat jullie veel goeds brengen
    ik voel het :)

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Het is niet gelukt :(
    me camera kan ik niet op de pc krijgen :S.
    morgne nog maar eens proberen ":)

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee lieffies!!

Zoo lang geleden..(A)

Perfection; Spannend hoor!! Hoop het voor je!! :D

Lt; Ga er gewoon langs, je kan toch doorgaan met klussen, is er wel iets aan de hand en ze weten wat heb je nog 2 mnd proberen met medic. ofzo..

Snap best dat het *** is al die zwangere.. pff. vooral zo dichtbij... ben er ook zoo jaloers op.. hun wel en wij niet.. pff!!
    grrr

Lindy; Leuk een buikfoto (H) Gooi hem er maar snel op! ben benieuwt.

Hier verder alles goed hoor, gewoon zijn gangetje eej ;) Verders eigenlijk nog niks te vertellen.. misschien schiet me strax nog iets te binne :D

Kus kus xxxxxxx

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    hierbij mijn buikkiej :)

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Lindy, wat een mooi buikje heb je!!!!
    & je moet nog maar 44 dagen zie ik net!! Wauwie gaat snel zeg!

xx

8. THbaby

THbaby Niet meer actief

lindy wat een mooie buik zeg!
    gaat idd echt heel snel!

perfection bij jou gaat ie ook goed he, al 5 dagen over tijd en nog niks? geen tekenen van ongi of misschien wel zwangerschap?! ben zo benieuwd! wil dat je gaat testen hahaha dat moet je natuurlijk zelf weten maar zelfs ik kan niet wachten dat je dat doet en jij zelf bent er zo rustig onder!

lt hoe is ie meid? beetje bekomen van je nichtje? heb je 't kindje al gezien? zwaar klote is 't he!?
    we gaan gewoon is NIET TOITOITOIEN EN DUIMEN gewoon een kaarsje branden haha! hoop zo dat het gewoon deze maand raak is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

honey jij zit alweer op dag 20! hoop echt dat je zwanger bent want dat betekend dat nessy gelijk heeft hahaha

xxxxx

9. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hi wonder!

Nee helemaal niets van een ongi! had op de dag dat ik mocht testen wel een paar ongi krampjes maar dat was ook zomaar weer weg! wel een beetje bloed verloren(absoluut niet veel)
    Boobs worden met de dag groter hahahaha! vind vriendlief natuurlijk helemaal niet erg! en heb hier en daar wat steekjes in mn buik! & zo ontzettend jeuk naast mn navel! agh ja wat het is..ik weet het niet!
    Ja vervelend ben ik eh hahahaha! zonde van de test toch ;)
    Heb mn lesjes wel geleerd met continu testen testen testen!
    Maar als ik meer weet meld ik het meteen natuurlijk!

Xxxx

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee meiden!!

Mooie buik lindy! Super!!

Perfection; je houd ons ook in spanning hoor!! ;) hoop het voor je!

Wonder; Las al bij iemand anders in haar handtekening dat Nessy gelijk had!! dus hopen eej ;) 50% kans.. hihi :p

Liefs xxxxxxx

11. THbaby

THbaby Niet meer actief

ja heb al bij best veel gelezen dat ze gelijk had dus bij ons ook!!!!!! da wil ik echt!

perfection anders test je met die van kruidvat of trekpleister van 2 voor 5 euro! haha doe 't voor ons! :D

xxx

12. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Hahahaha jullie zijn schatten, maar ik wacht heerlijk af! misschien wel tot de aanstaande ongi? haha gemeen eh ;)
    Vin het heerlijk zo, gewoon er niet over nadenken. :)
    ik beloof jullie echt als ik meer weet dat ik het dan meteen laat weten goed? :D

13. THbaby

THbaby Niet meer actief

nou vooruit haha dat wil dus zeggen nog 22 dagen wachten oefff haha

xxx

14. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hm ja als het even kan haha! Als het zwanger is zie ik mijn buik vanzelf wel groeien en als de ongi komt ja dat spreekt vanzelf denk ik haha!

xxx

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee lieffiessss

Perfection; ja dat zo ook kunnen! hihi maar je maakt ons ook zooooooooo nieuwschierig (A)

Wonder; met jou alles goed?

LT; Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!!! :D

Hier vandaag en gister beetje bruine afscheiding??? pff laat het een goed teken zijjn (A)

Fijne avond schatten!

liefs

16. THbaby

THbaby Niet meer actief

honey wie weet is het een innestelingsbloeding! hoop het! ben wel ontzettend benieuwd naar jou perfection! is niet leuk dat je ons zo in spanning laat! haha xxx

17. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Honey; Jaa wie weet is dat het wel :D we duimen en toi toién dus niet meer? maar een kaarsje? hihi! oke doen we!

wonder: Ja I know Haha! Ben er totaal niet mee bezig dus denk er ook helemaal niet over na!
    Ik hou jullie echt op de hoogte hoor! :D

xx

18. THbaby

THbaby Niet meer actief

haha goedzo! je bent inmiddels al 7 dagen over tijd! gaat goed haha ja tenminste als je zwanger bent, áls je dat niet bent dan is 't beste dat de volgende ronde alweer begint! eeh maar wel goed dat je er zo weinig mee bezig bent!! kan ik echt niet hoor, had vanacht weer gedroomt dat ik iemand met een dikke buik zag en daar werd ik in me droom zo verdrietig van! ook hoorde ik deze week dat er weer iemand zwanger was, 4 weken nog maar maar ze had 't al verteld. dan voel ik me wel echt shit!!! :( maargoed alles komt goed en mijn tijd komt nog zullen we maar zeggen,
    lekker positief blijven!
    oh trouwens, wie gaat er in februari naar de 9 maanden beurs? ook al ben je bijv. niet zwanger? ik ben van plan er zeker heen te gaan, met een vriendin die heeft al een kindje en nog een kinderwens duss.. ze zei dat dat gewoon ook voor mensen met kinderwens enzo was duss ik ga gewoon haha

ben vanmiddag vrij! fijn hoor, denk dat ik straks even naar de stad ga ofzo.. wat voor me petekind uitzoeken ;) uknowwhatimean;)

lt meisie hoe is ie? heb je 't druk? ben je nog een beetje verdrietig over je nichtje die bevallen is? kan me anders heel goed voorstellen!!

xxx

19. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Jaa alweer 7 dagen! gaat snel hoor! Als het wel zo mocht zijn zou ik echt dolblij zijn! we zijn nu precies een jaar bezig (oftewel ben een jaar van de pil) wordt toch ook wel eens tijd! :)

Zo frustrerend eh wonder, al die mensen die zwanger zijn behalve jezelf! hier idem hoor! als ik op de hyves van mn schoonzus kijk wordt ik ook erg verdrietig!
    Tuurlijk komt jou tijd meissie! lekker posi blijven dan komt zeker weten alles goed!

Is dat alweer bijna de 9 maanden beurs? ahhh leuk zeg! ja zou er wel graag heen willen hoor hihi! we hebben immers allemaal een kinderwens toch, beetje orienteren kan geen kwaad! ;) al die leuke Kraampjes bekijken, met allemaal lieve spulletjes hihi!!!

Heb zo een ontzettend mooie kinderwagen gezien, in een foldertje! een bugaboo zo mooi!! ze hebben ook een erg mooie van quinny, allemaal kleurtjes!

Ah heerlijk dat je vrij bent! verder nog plannen voor vandaag behalve, de stad?

Xxx

20. THbaby

THbaby Niet meer actief

toevallig in het foldertje van babypark? die hadden wij tenminste in de brievenbus. ikzelf vind de maxicosi mura 4 en quinny buzz 4 het mooist haha dus als ik er 1 ga uitzoeken is het 1 van deze 2.

nee niet meer plannen. jij wel? ben je trouwens ook vrij?

1 jaar al van de pil... als het dan nog niet lukt he dan zou je eigelijk naar de HA mogen gaan... maar we hopen dat het niet nodig is!!!

xxx

Deel Deze Pagina