Eind dit jaar komt de 1e Ben dus van plan goed te gaan genieten .. Binnekort 1e echoo.. heel spannend allemaal
hier is het even afwachten heb steeds ongi buikpijn denk dat het komt door de eisprong maar dat heb ik nog nooit gehad... Ik hoop zo dat het deze keer raak is
hee hallo dames! hier ook dagen overtijd maar negatieve testen. deze week alleen beetje bruin slijm en bij het afvegen niks (sorry). dat het nu maar doorzet! wordt hier zo knettergek van! liefs,
ik duim voor je ik had eerst ook negatieve testen, maar mijn gevoel zij gewoon dat ik zwanger was. op een middag had ik positieve testen succes
wij hadden de wens en de planning alleen mocht het helaas toch niet doorgaan dus dit jaar (nog) geen 2de wondertje
Hey dames Ik ben dus nieuw hierr ! 19 jr, En heb een kinderwens ! En dus ook plannen Ik heb me menstruatie achter de rug ... en we beginnen dus nu voor de eerste ronde En we gaan voor onze 1e
@ PERFECTION; Ja ben er helemaal blij mee .. en we zijn zeker druk aan de klus ik hoop ook dat het super snel raak mag zijn Vindt het zo ongelooflijk om te denken dat ik straks misschien zwanger ben en een kleine krijg beetje ongelooflijk hahaha. Er komen dan ook vragen naar boven met kan ik het wel ? Weet ik wel hoe het moet enzo beetje onzekerheid maar ik denk niet dat ik de enige ben die voor een eerste gaat die zulke vragen heeft ?
@miracle: hihi inderdaad ik kan het ook eigenlijk niet echt bevatten dat ik straks achter de kinderwagen enzo loop en luiertjes te verschonen hihi! nee ik heb precies hetzelfde, ik zit me zoveel vragen en inderdaad net wat je zegt kan ik het wel en al die vragen hihi ik weet ook amper iets hoor..maar van de forums leren we