ja klopt! ahh ja die is ook erg leuk die mura! heb je van Quinny ook gezien? van Henrik vibskov? met al die kleurtjes echt geweldig! maar dan die prijs haha! nee verder ook geen plannen! straks even snoepjes halen voor sint maarten vriendlief is zondag jarig! wou graag zelf een taart maken alleen, weet niet of dit gaat lukken! een Boobs taart haha! lijkt me wel leuk! Ik zit ook maar te wachten en te wachten tot mn hubby eindelijk dat ene zinnetje aan me gaat vragen hihi Alleen komt er niet veel van! ik had jullie dat verteld toch? dat hij mij wou vragen op een speciaal plekje..genoeg speciale plekjes hier hoor haha! Alleen nou dacht ik,,is het stom om hem te vragen? tegenwoordig kan dit wel toch? heb er ook wel een leuk idee voor....wacht ff..even een foto'tje zoeken hoor................................................................... Heb m gevonden, dit is 'm.....uhm leuk? xxx
hee dames! Jaa das leuk perfection. maar ik ben nogal ouderwets (A) en wil dat hij mij vraagt 9 mnd beurs lijkt me ook echt gezellig maarjaa we zullen zien.. Hoop dat het een innesteling bloeding was want het was gister avond alweer voorbij en vandaag ook niks.. dus snap er niks van.. LT,, hoe was je verjaardag? Liefs xxxxx
honey: jaa eigenlijk vind ik dat ook wel erg leuk, maar dan moet ik wachten tot ik een ons weeg haha!!! het wordt wel weer eens tijd voor iets nieuws... Maar wel een leuk idee? ik weet het niet zeker hoor maar beetje in mn achterhoofd houden Heb net mn proef stukje taart gemaakt en lekker HMMMMM!!! heerlijk!! en hubby heeft zelf ook al geproefd en vind het ook lekker. (ja hij heeft alleen de cake geproefd ) en het had precies de vorm van een boobie haha! xx
haha echt een leuk idee die taart. en trouwens,, ik zou ook willen dat hij mij vroeg maar het kan tegenwoordig wel, zou er niet raar van opkijken! is toch leuk?! dan kan je nog altijd zien hoe en wanneer enzo je de trouwerij hebt jeetje idd die prijs.. pff dat geef ik er echt niet aan uit!!!!!! haha honey wie weet was het idd wel een innestelingsbloeding, dat denk ik serieus echt dat dat het is want je moet nog 6 dagen. ben nu wel ontzettend benieuwd naar jullie 2! zou toch super zijn als we straks alle 4 (ja lindy is dan al bijna bevallen) samen zwanger zijn, honey perfection lt en ik! dit wordt gewoon 'onze' ronde!!!! het verbaasd me dat het huis niet in de fik staat, heb zoveel kaarsjes aan haha ja lt hoe was je verjaardag? xxx
haha overdrijven maakt de zaak duidelijk he zo naar de tandarts, heb daar zo'n gruwelijke hekel aan!! xx
MEIDEN WAT KUNNEN JULLIE KLETSEN ZEG! Heb net weer alles gelezen dus kan weer even een berichtje droppen.. Ten eerste bedankt voor de felicitaties, verjaardag was super! Lindy hoe gaat ie met jou? Wwonder zijn jullie nu begonnen? Perfectionn huisje ziet er leuk uit! Stuur je een stukje tiettaart naar ons? Honey positief nieuws! Hoop het echt voor je.. Hier gaat het zn gangetje.. Lekker aan de klus en maar weer afwachten.. Mijn moeder had die vrouw gesproken en gevraagd hoe het zat.. Zij blijft hameren op September, misschien is het dan haar bevallingsdatum zei ze.. Tjaaa we zullen zien.. Iemand nog wat gezelligs te vertellen? Dikke kus voor jullie allemaal
hee lieve schatten!! Alles goed? Perfection; Hoe was de Bday van je mannetje? Lt; Leuk kado gekregen van vriendlief? Wonder; hoe gaat het met je? Lindy hoe gaat het met jou? wat is het hier rustig zeg!! pff.. liefs xxxxxxx
hee meiden! hoe is ie? met mij gaat het prima! dus jullie willen wel masaal naar de 9 maanden beurs haha nou ik ga er gewoon zeker heen! honey hoe zit 't met je symptomen? xxx
hee! Hier nog geen symptomen tenminste niet echt wat me opvalt.. of wat ik er aankoppel.. Vorige week misselijk, moe, nergens zin in.. maar dat hoeven natuurlijk niet positief te zijn.. Gister mn vriend proberen uit te leggen wat een ovu test was en wanneer hij posi was.. had er even 1 gedaan zodat hij het ook allemaal snapt Hartstikke posi.. dat kan toch helemaal niet? mag morgen testen.. Ik heb de kaarten van de HHB.. Kan je toch ook naar de 9 mnd beurs doorlopen? misschien even kijken (A) Liefs xxxx
honey klinkt eigelijk wel goed die positieve ovulatietest... je hoort heel vaak dat ze daarna een positieve ZWANGERSCHAPSTEST in handen hebben dus dat hoop ik heel erg voor jullie!!! de 9 maandenbeurs is 17 t/m 21 februari 2010 prijslijst heb ik ook maar even gelijk gekopieerd Entreeprijzen Aan de kassa 17,50 Voorverkoop * 13,50 Avondkaart (na 18.00 uur) 10,00 Kinderen 0 t/m 4 jaargratis Kinderen 5 t/m 12 jaar 5,00 65+ (via de kassa) 15,00 * Voorverkoop vanaf 16 november via deze website en vanaf 1 december ook bij Prénatal. De entreekaart geeft direct toegang tot de Negenmaandenbeurs en op dezelfde dag ook tot de Huishoudbeurs. Let op! Op donderdag en vrijdag is de entreekaart (dagkaart) de gehele dag en avond geldig, dus van 11.00 - 22.00 uur. Heb je een speciale avondkaart, dan is deze alleen geldig van 18.00 - 22.00 uur. heb daar echt zin in!!! zo leuk! perfection hoe is ie? nog meer daagjes overtijd? ben nu wel benieuwd hoor, doe toch eens een test 8) (nee hoor moet je helemaal zelf weten!!!) lt meisie gaat ie goed? als die vrouw gelijk heeft kan je de volgende ronde zwanger zijn of heb ik dat niet goed geteld? zou helemaal geweldig zijn dan toch? net op het nippertje lindy is het nog een beetje vol te houden? xxx
He meiden! Honey, ik had vorige periode ook een positieve ovulatietest paar dagen voor mn NOD. Heb op google en hier op het forum gezocht en krijg eigenlijk van iedereen te horen dat het niets is. Een ovulatietest meet jouw LG waarde en niet HCG. Ik hoop het wel voor je maar ik heb me er vorige maand ook op blind gestaard.. Perfectionn hoe gaat ie met je? Hoe was de verjaardag van je boyfriend? Wwonder, mn moeder was naar die vrouw gegaan en had gezegd jij zei toch binnen 4 maanden maar ik word toch echt geen oma.. Toch blijft ze bij de maand September, misschien bevallingsmaand.. Het zou eigenlijk niet kunnen omdat we nog maar tot December gaan klusseen maar je weet het nooit he.. Hoe gaat ie verder met jou? Lin, hoe gaat ie met jou? Laatste loodjes he.. Het lijkt me wel leuk om met zn allen naar de 9maandenbeurs te gaan! Wie gaan er allemaal mee? Meiden dikke knuffel voor jullie xxx
hee meissies! Leuk idee LT.. maar wanneer? Ga ook zondags de 21e met mn moederke naar de HHB dan.. Net getest Nega.. mag eigenlijk morgen pas testen.. misschien dat hij posi word.. zag wel een heeeeeeeeeeeleeeeee lichte streep.. maar kan ook in mn kop zitten (A) ag we zullen zien.. Hoop het voor je LT! Dames nu roepen we het al maanden maar wanneer gaan we nou date? pff... liefs xxxxxxx
Hee meiden, hier dan weer een berichtje van mij! Verjaardag was geweldig! Hij zat helemaal te glunderen toen hij de boobtaart zag haha! Morgen zijn we 1000 daagjes samen helaas moet hubby werken, dan maar een leuke avond denk ik! Oeeeeeeehhh die 9 maanden beurs lijkt me zo leuk!! hihi! Gaan jullie allemaal heen? Honey wat ongelooflijk spannend zeg!!!! Geen duimen eh! hihi Hoop het echt voor je! hou ons wel op de hoogte eh WOnder: jaaa sorry ik ga echt niet testen! ik maak mezelf alleen maar gek met die testen. lt ook spannend dus! er zal dan toch echt iets met die maand zijn!! ben benieuwd hoor! ik hoop het iniedergeval! Heb het idee dat mn buik erg is opgezet! mn broek kan amper nog dicht :s raar!! steeds beetje misselijk op de raarste momenten! steekjes en tintelingen in mn buik! vin het erg raar allemaal Nou meiden weltrusten voor jullie! Kussies
Dat klinkt alsof je enorm moet testen Perfectionn!!! Ik weet niet of ik naar de 9 maanden beurs ga; Dan is ukje 6 maanden, weet niet of ik dan nog zo makkelijk rondwandel met hem Ik wens jullie iig heel veel plezier
wel een leuk idee lt maar ik heb al met een vriendin afgesproken en om er nou 2 x heen te gaan vind ik een beetje teveel van het goede haha wel jammer want was anders een goeie meeting geweest haha idd honey sjongejonge dat roepen we echt al een tijdje he!! eeh maar die heeeeele lichte streep he, bij mij zijn als me testen nega zijn ook ECHT nega,, geen streepje geen denkbeeldig streepje niks dus ik hoop het echt voor je.. wel met ochtendurine gedaan? ik zou als ik jou was 2 dagen later zowiezo nadat je deze test gedaan hebt nog 1 doen.. die zal er wel af knallen binnen 2 dagen verdubbeld je hcg als het goed is dusss bellaluna idd testen he.. maar dat doet ze niet en ze heeft ook groot gelijk, al genoeg tegenslagen gehad! maar we zijn zo nieuwsgierig he!! misschien wel juist leuk met een kleine van 6 maanden om er heen te gaan? maar dat weet je zelf of dat te doen is! perfection heeft je hubbie je nog steeds niet gevraagd haha en jij hem niet? xxx
Schatties! Jullie zijn nog nieuwschieriger als mij wel heel lief!! Nee hubbie heeft me nog steeds niet gevraagd ik hem trouwens ook niet hoor agh ik weet het ook niet, een goed moment moet ervoor zijn! Bella:Jaa ik weet ben je vorig jaar wel naar de 9 maand beurs geweest? Is er hier iemand uberhaupt wel is heen geweest? Liefs
hee lievverds Perfection dat klinkt wel heeeel posi Dames jullie hebben trouwens weer prive bericht Ik zal vanavond eens achter mn comp. duiken om iets leuks te vinden om te date Ga nu eventjes werken vanavond langer bericht hihi Liefs xxxx