ja sommige mensen hebben financieel geen keus als ze echt dipe in de schulden zitten maar ik zelf zou niet voro een 2e auto gaan werken ofzo horo en die zijn er ook genoeg.. wij hebebn het geodo zo.. en vind t wel best zie mn kids tenminste opgroeien
hey meiden mag ik ook gezelig mee kletsen? ik ben shirley kom uit haarlem ben 18 jaar heb een zoontje van bijna 6 maandjes en ben nu net zwanger van de 2e
Chiquita: knap hoor een kindje van 3,5 en 1 van 1,5 en vooral als ze dan nog zo klein zijn.. Ja die nesteldrang haha.. breek me de bek niet open haha ik wordt gek van me zelf.. wat leuk dat we een weekje verschillen .. Gezellig als je mee gaat kletsen HOney 2 dagen overtijd spannend meid geen bloed geeft moed.. ja denk dat ukkie eerder komt.. maar kan het ook gruwelijk mis hebben hahaha demy werd pas geboren met 40 wkn 5 dagen LT haha wil best bij je komen poetsen hoor .. wwonder wat gaaf dat jullie nu ook begonnen zijn hopelijk is he tsnel raak meid Shirley welcome meid gefelici met je zwangerschap . Hier alles rustig.. n og wel wat gerommel maar het neemt net zo weer af.. ben alleen dood op en mijn rug doet zeer .. demy net afgezet bij mijn schoonouders . en ben zelf ff de stad in gegaan .
hey lindy dankje wel jij ook gefeliciteerd nog eventjes spannend hoor! ik dacht van me zoontje ook dat ik eerder zou bevallen maar mooi niet uit eindelijk ben ik met 42 +1 dag ingeleid haha
lindy: ji jook al gerommel.. ik ook ,. had ook 3 weken terug wat ontsluiting een vingertop dus moet eigenlijk ook rustig aan doen... ik denk ook dat mn mannetje erder komt.. hij ligt al vast in de beken en is ingedaald maarja wil niks zeggen dadelijk bevallen we nog gelijk shirley: welcom meis.. jij dus nu voor nr 2 heover ben je nu?? hopelijk volgen wwonder en l20 ons snel
hee lieve schatten! Hier nog steeds geen bloed.. Dus beetje moed? (A) Wel misselijk, veel last van hoofdpijn, alleen maar zin in komkommer.. en mn boobies voelen wat anders aan.. ga norgen vroeg maar weer eens testen!! julie horen het als 2e (A) Als het zo is mag ik tot kerst nog niks tegen mn mams zeggen.. oeii dat wordt heeeeeeel moeilijk Lindy; nog iets gekocht in de stad? Shirley welkom Hoe gaat het met de rest van de meiden> Hoe vonden jullie het idee van de kerstkaart? :d dikke kus slaap lekker!!! Liefs xxxxxxxx
honeyy: ooh spannend meid!! hopelijk heb je nu een positieve test in handen .... ik hoop het zoooo voor je ik duim voor je... hier: rot geslapen houd veel vocht vast in mn benen en voeten doet gewoon zeer v nouja.. nog ene paar weekjes..
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiieeeeeeemorgen Zoooooo paar daagjes niet geweest en heel wat afgebabbeld haha mutsen!! chiquita & shirley, leuk dat jullie gezellig mee komen kletsen! Honey-> nee heb geen pb'tje van je gehad.. vast iets niet goed gegaan denk ik!!! je gaat vandaag testen?? oeioeioie spannend hoor!! hou ons niet te lang in spanning eh!! de symptomen die je beschrijft klinken wel erg positief hoor! Hoessie verder hier? wonder-> jullie zijn ook al begonnen? tjeee ook dat wist ook niet!! (schaam) Zijn er hier nog meer meiden die het idee van d e kerstkaart leuk vonden? hahaha!! lt: hoe gaat het daar??? hier nog helemaal niets, voel me top! maar dik :s bleghhhh!!! ben net een reizend broodje! haha! Gister mn blackberry laten vallen :O oooooppsie! buitenkant beschadigd!! Ik moet zeggen dat ik vandaag redelijk vroeg uit de veren ben, hubby is aan het werk en kon niet meer slapen.... gaan jullie vandaag nog iets doen? Dikke knuffel
perfectionist: goeiemorgen ik ga niet veel doen nouja.. wat schoonmaak dingen.. nesteldrang altijd fijn :S heb trouwens fotos van mn kids in mn album staan... nu nog de vraag hoe onze 3e eruit komt te zien... want mijn andere 2 verschillen nog al
Lekker rustig dus! Zie dat je 34 weken zwanger bent, dan kun je ook weinig doen denk ik? heb je alles al klaar voor de beeb? Spannend hoor! hihi!
Perfection lekekr vroeg uit de veren is ook wel eens lekker .. hoe gaat het bij jou meid?,. Chiquita leuke foto`s . ja altijd nieuwsgierig hoe de volgende baby er uit ziet HIer zijn de eerst oefen weeen een feit ohh wat voel ik me beroerd zeg bahh heel de nacht opgelopen en maar fftjes geslapen. gelukkig verder nog geen vruchtwater of bloedverlies.. Hoop dat het nog een beetje afzakt bij demy heb ik ook 3 wkn lang met voorweeen gelopen en 3 xmet vals alarm in het ziekenhuis gezeten . geen pretje.. ik ga even demy een boterham geven
Hey lindy meissie!! Jaa heerlijk vroeg uit bedje! straks even rondje stad! moet toch wat doen! Hubby komt heerlijk vroeg uit zn werk! en dan weer weekend!! daar kijk ik altijd zo naar uit! Gaat helemaal goed hier hoor!! Jij denkt dat het spruitje eerder komt? Je moet ook nog maar 5 weekjes zie ik net, pff wat gaat dat snel! Snapt demy het een beetje of? Je zal nu wel doodop zijn of niet? oeii dat zal geen pretje zijn indd! laten we hopen dat je dan nu niet weer met vals alarm naar het zh moet! Alles al helemaal klaar voor de beeb? Liefssss
perfectionist: ja alles klaar denk ik tenminste.. net nog een babyboelk besteld dat was ik vergeten. en denk verder alles te hebben... heb ook vel te veel geboorte kaartjes besteld :S iemand nog intresse lindy:ja hier ook veel voorweeen.. mar gelukkig niet de hele dag dor af en toe komen ze maar leuk is anders.. hopelijk zakt t bij jou ook af anders een warme kruik??
Beter te veel als te weinig toch Wat voor kaartjes heb je? Ga je thuis of in het ZH bevallen? Leuk dat er nu 2 zwangere dames zijn kunnen we toch een hoop van leren toch!!
ik had te weinig besteld dus bij beijsteld mar wat doet de domme ik.. ik tel de helft van de mensen 2 keer :S pffff ik ga in het zh bevallen.. heb ik bij de andere 2 ook gedaan en omdat ik bij de 2e te veel bloed verloor moet ik nu wel in het zh bevallen.. niet dat ik t erg vind.. vind wel prettig! oh heb hele leuke kaartjes mijn man heeft ze uitgezocht.. mag hij ook wat bepalen he
Haha, nou nu heb je dan iig genoeg Ja zh is toch een stuk prettiger dan thuis, mocht er dan iets niet goed gaan thuis, met toeters en bellen naar het Zh dan toch maar meteen in het zh! Is natuurlijk ook fijner voor je jezelf! Haha, das wel een leuk idee dat je man de kaartje uit heeft gezocht! leuke tip! haha dat ga ik dan ook maar toepassen als ik zwanger wordt
ik heb wel op de prijs gelet want geboortekaartjes waren nog best duur zeg pffff.. ik heb de rest bepaald kleur kamer etc.. kleertjes.. dus hij mag dan wel wat te zeggen hebben hahahaha lindy: hebben jullie al een naam??? wij zijn er pas sinds kort uit.. werd er nervues van.. heb ji er ook al 1 voor julie toekomstige baby?
Jaa ik heb ik ook weleens gekeken naar geboortekaartje maar zijn toch nog aardig aan de prijs indd! Wat voor kleur kamer is het geworden? Agh, daarom heeft hij toch nog iets mogen bepalen hahahaha! Zijn jullie het eens geworden over de naam? wij hebben er ook al over gepraat..heb het op een briefje geschreven, voor een jongen en een meisje zodat ik het niet kan vergeten, maaaar er zijn zoveeel namen pffffff!! wie weet is het tegen die tijd wel weer veranderd
perfection: kamertje staat in mn album op de foto zijn het rode accoires maar ik heb ook blauwe en lime dus kan veranderen qua namen ja ik had eerst namen voor ene jongen maar toen ik eenmaal wist dat t eenm jongen was vond ik ze opeens niet meer zo.. tenminste had niet t gevoel van ja dat is m.. maar eindelijk zijn we t eens en vind het wel passend heb er een goed gevoel over
WAUW, wat een ontzettend leuk en mooi kamertje!! Modern! & wat een prachtkinders!!! Okay nou ik ben heel erg benieuwd wat voor naar jullie uiteindelijk hebben gekozen! laat je het ons weten als het zover is? Jij en lindy lopen trouwens gelijk met een familielid van ons! die hoeft ook nog maar 5 weekjes! leuk!