honey nog getest??? hoop zo dat je 2 streepjes hebt!!!!!! chiquita jeetje wat een prachtige kinderen heb je zeg!! echt heel knap! ik vrees niet voor de 3e die zal net zo mooi zijn perfection test gewoon een keer hahahaha je wordt dikker nog steeds niet ongi dus testeennnnnnnnnn hahaha je weet wat ik bedoel meid! honey heb trouwens ook geen berichtje gehad! ga ff eten! xxx
hee wondertje Hoessie met jou? Hahaha ja I know, ik wil gewoon niet maar dan ook echt niet testen! Heb trouwens van jou ook geen berichtje gehad? haha liefs
zwanger worden in 2009 gelukt en ook al geboren met zijn grote broer Jelle ( 3 januari 2008 ) hendrik (1 oktober 2009)
fokje: wat een moppies!!!! Komt er nog een beebje?? of blijft het bij 2? Gezellig nog iemand die komt kletsen Xx
dames even een vraagje!! Had net in mn onderbroek mega veel slijm (schrok er een beetje van) was net een vliesje, heel rekbaar zeg maar!! (jaaaaa getsie hahahaha sorrrrie voor de details) wat is dit?
bedankt perfectionn haha het blijft eerst bij deze twee maar ik zou wel graag nog een kindje willen misschien in 2011 (he wat klinkt dat ver voor uit( dat vele slijm gaf bij mij aan dat ik zwanger was!!!!!!!!!!!!! hoeveel ben je overtijd??????? je bent toe aan een nieuwe banner zie ik
Je zoontje vind het natuurlijk helemaal geweldig een klein, lief broertje?? Nou meid 2011 is het zomaar klinkt ver weg, maar de tijd gaat snel genoeg (eigenlijk te snel) Meen je dat? WAAHH! ik moest gewoon een schone onderbroek aandoen, zo vies!! blegh! ik heb het eerlijk gezegd nog nooit zoveel gehad! vreemd! maar je maakt me wel erg zenuwachtig, omdat het bij jou duide op een zwangerschap! hihi
ja das waar de tijd vliegt om onze eerste word over een paar weekjes alweer twee jaar!!!!!! hij is super trots op zijn broertje ik ben zenuwachtg met jou mee, sorry dat ik je zenuwachtig heb gemaakt. maar echt alle twee de zwangerschappen verloor ik veel slijm bah bah bah
2 jaartjes alweer gaat snel eh..? jaa dat wil ik best geloven, een troste broer! wel leuk dat er niet veel leeftijdsverschil tussen zit! Hihi dat geeft helemaal niet hoor! vind het juist wel leuk om te horen! Hopen dat het bij mij ook iets positiefs betekend! nou zijn we samen zenuwachtig
idd dde twee jongens groeien straks mooi met elkaar op en ze weten niet beter dan dat ze met z'n tweeën zijn vind het nu soms wel erg druk maar ja dat hoort erbij vind het ook erg gezellig!!!!!!!! wanneer mag je testen???? ik duim voor je !!!!!!!!!!! sorry ik moet nu wel weer gaan want dit is ook mijn tijd om het huishouden te doen enders roept de oudste alweer om van bed te gaan
Jaa heerlijk toch 2 kids om je heen!! ik zou ook niet teveel leeftijdverschil willen tussen mn 2 kindjes! Ik scheel 15 jaar met mijn zusje, dat vind ik erg veel, zou ik persoonlijk niet willen! Ik ben nu 2 weekjes overtijd!! had allang mogen testen natuurlijk maar dit doe ik bewust niet! toch vind ik dat het me goed afgaat hoor, wachten begint alleen wel steeds meer te knagen! Lief dat je duimt Suc6 met schoonmaken gelukkig heb ik dat alweer achter de rug! hihi xx
chiquita1 we zijn nu waarschijnlijk ongeveer 6a7 weekjes 2 december hebben we weer een echo dan weten we meer iedereen dankje wel voor het warme welkom
fokje: wat een schatjes nou super hoor!! perfectionn: ik had ook veel slijm verlies.. zo ranzig maarja wel een goed teken!! en 2 weken overtijd en nog niet getest???? of heb je al wel getest?? ik ha dbij mn dochter pas positief getest 6 dagen toen ik overtijd was en moest t nog in het licht houden anders zag ik t streepje niet eens :S shirley: ooh spannend zeg!!! nou op naar 2 dec ( dan is het voor mij ook bijna tijd om te bevallen vind ik zelf ) wwonder: wat zegt jou gevoel deze ronde ik heb net een dutje gedaan zoo dat was even lekker alleen ben nu zo lui
shirley: ik heb al 2 kids.. 1 van 3 jaar en 4 mnd en 1 van 1 jaar en 8 mnd lekekr druk dus .. en wordt straks drukker meestal wel gezellig maar soms hahahah
lieverdss!! Spannend pefection!! Test noouuu aaaaah doe het voor ons aaahhhh (A) Hier vanochtend weer getest en weer nega.. en nog niet ongi ga nu ook niet meer testen en maar gewoon wachten op mn ongi of niet natuurlijk.. Ben ziek pff zit lekker mee hoor.. Hoe gaat het met de rest hier,.? word wel veel afkletst hoor!! gezellig!! Liefs xxxxxxxxxxxxxxx
honey meis wil nog niks zeggen he.... hopelijk blijft je ongi weg.... zou gewoon weer een par dagen wachten met testen dan.. zoals ik al zei ik had zel fook pas laat een positieve test.. dus het kan nog he heb je wel vakjer dat je ongi uitblijft of dat niet?? nou ik duim echt hard voor je
he honeyy dat zegt nog niks meid ik duim ook voor jou (duimen maken over uren haha) chiQuita bedankt!! en succes met de laatste loodjes!!!!!!! perfectionn het is ook heerlijk twee kids om me heen, geniet vollop ik en mijn broetjes schelen precies 9 jaar en twee uurtjes (hij was mijn verjaardags cadeau ) persoonlijk zou ik dat ook niet willen maar ja het moet ook maar allemaal lukken natuurlijk mijn vader veranderde van baan (werkte in een beton fabriek, veel stof dus) en toen pas was het raak!!!!! en meid wat vind ik het knap dat je zolang wacht met testen!!!!!!!! dat kon ik echt niet!!!!!! de dag van onge teste ik al en het was posi o ik ben zo benieuwd!!!!!! ga nu ff lekker douchen fijn weekend allemaal
hee meiden, lees hier al een poosje stiekum mee maar vin het nu zo gezellig dat ik ook graag mee wil kletsen! ik ben bijna uitgeteld nog 10 daagjes hopelijk van ons eerste kleintje, het is een meissie! we hebben er 17 maanden over gedaan (tussendoor een mk gehad) en we vinden het heel erg spannend hihihi dus mag ik bij julle cluppie? @ chiquita; ik zag je berichtje op hyves zal strax ff reageren nu ff lekker naar bed! liefs gien xxx
ha meissie! wat gezellig dat je komt kletsen! tienermoeders is uitgestorven lijkt wel haha ik had trouwens je babykamer nog gezien op verschillende sites maar vind hem echt nog steeds de mooiste die ik tot nog toe gezien heb honey nog getest? hoop zo voor jullie dat je nou is eeeinnnndddeelijkkkkk een positieve test hebt, ook al is ie maar licht die wordt van eiges donkerder! lt hoe is ie meis? zag op hyves je www, snapte 'm niet zo goed.. hoop dat 't goed gaat en dat je aan het einde van deze ronde lekker kunt genieten omdat jullie in verwachting zijn!!!!!!!!!! chiquita hoe gaat ie met jou? nog veel last gehad vandaag? gien trouwens ben je de 1e uitgeteld? fokje gezellig dat je ook komt kletsen! hoe meer zielen hoe meer vreugd! lindy hoe gaat het met jou? perfection en met jou? al getest, las dat je toch langzaam aan nieuwsgierig en zenuwachtig begint te worden haha doe tochhh hahaha xxxx sorry als ik iemand vergeten ben!!!