hee wwonder! inderdaad is tienermoeders aardig rustig op moment dankje hihi heb het bedje nu ook opgemaakt staan het is zon schatje, zal strax nog wat foto's erop zetten, ben natuurlijk super trots en jaha de 1e december... ben benieuwd hoor gaat nou op schieten.. echt spannend... en bij jou... voel je al wat, weet je of je een eisprong hebt gehad? spannend hoor hoop dat er deze maand veel zwangeren bijkomen... zou leuk zijn, trouwens jullie hebben ook hyves of niet?
hee schattekes, Jaa mn ongi is wel eens vaker later. heb nooit een regelmatige cyclus.. maar de laatste maand / 2 maanden 28 dgn.. en nu in een keer dit.. ?? Heb ook paar dagen naar mn vruchtbaarste dag volgens mij een innestelings bloeding, teminste denk ik.. wat donker bruin bloed verloren ofziets.. ?? ag we zullen zien! PErfection, je maakt ons wel gek zoo hoor!! haha denk er iedere dag wel aan!! Wonder hoe gaat het met jouu?? Ooh heb vet schuld gevoel.. vriendin van een vriendin van me was inverwachting .. nog maar 6 wkn en iedereen wis het.. en ik was zooooo jaloers.. en zoo verdrietig..en ergens zoo boos!! zij wel en ik niet (A) jaa sorry weet natuurlijk niet hoelang hun bezig waren.. Las ik net op haar hyves dat ze een miskraam heb gehad.. pff .. snapen jullie? (A) LT; lieverd we zien je weer verschijnen!! we bellen nog!! Mogen we wel je adres voor een kaartje? Schatteke komt allemaal goed, jullie tijd komt echt.. ga anders naar de dokter en beetje overdrijven ofzo? Mupke we gaan je missen hoor!! (K) fijne avond dikke kus
@ honey; ik snap wel dat je een schuldgevoel heb daardoor maar meis jij kan er ook niks aan doen! heb dat zelf ook wel is gehad hoor, je wil het zelf gwoon zo graag he! nog niet weer getest?
hee Gien, Nee nog niet getest.. wacht nog maar eventjes af kan niet meer dan wachten..pff.. hoe gaat het met jou? de laatste 10 dgn liefs xx
goeiemorguh!!! wwonder: ja hier gaat t wel.. gebroken nacht gehgad en hoe is het daar? gien: hoe gaat t met jou zwangerschap?? zal dadelijk eens op mn hyves kijken honeyy: ik snap best dat je jaloers was hoor. en dat mag toch ook wel.. is eigenlijk wel normaal. ik denk dat 1000den vrouwen dat zijn.. alleen asl het dan zo afloopt snap ik wel wat je bedoelt met schuld gevoel.. maar hey is niet jou schuld meis!!! it: heb ik iets gemist?? hier: nou mn dochter en zoon zijn aan het spoken geweest vanaf 1 uur vanacht om 4 uur dan toch maar eindelijk naar beneden slapen ging toch niet meer.. net even 1.5 uur geslapen maar pffff ben nu al gebroken,,,,
hee meiden! Nog steeds geen ongi! zit er nu maar iedere dag op de wachten.. Gien.. je hebt PB.. Wel vervelend chiquita dat je zon rot nacht gehad bent!! het is nu een lekker zondag om te bank hangen toch? teminste hier regent het.. pff... Liefs xxxxx
hi lady's! nou hier lekker uitgeslapen tot een uur of elf... alleen vanacht heel veel wakker geweest, buikpijn enzo dacht echt ff.. huh.. maar helaas hihi @chiquita; oepsie had nog niet gereageerd maar jij dus ook niet echt een lekkere nacht gehad.. ff lekker op de bank gaan liggen joh @honeyy; lastig is dat ja, dan maar liever gewoon ongi, dan kun je weer verder! spannend hoor misschien is het wel gewoon raak!
nog 1 dingetje, niet op hyves zetten dat we een meid krijgen aub want bijna niemand weet het namelijk ......
gien: bij jou wordt t ook wel tijd honeyy: mischien ben je wel gewoon zwanger... wanneer ga je weer testen??? hier: net geslapen soo dat lucht op zeg!!
hee meiden.. Chiquita.. pff iedere x checken of je naam goed staat Zou kunnen..dat het raak is.. maar ik wacht nog.. misschien morgen of anders dinsdag.. en als hij dan nog nega is.. pfff geef ik het helemaal op!! haha eventjes eten koken (H) baaiibaaii
nou ik blijf duimen.... en chiquita is niet mn echte naam maak er maar wat fijn.. maakt mij t uit hoe je t schrijft weet wie je bedoelt hahah ik hoop t echt voor je.. hopelijk smakelijk gegeten!
hee Chiquita.. Jaa hoor lekker gegeten.. Kip in zak, gebakken aardappelen en sla.."heerlijk! en mn verslaving van de laatste week komkommer.. hmm.. hihi Jij ook?? Wonder en perfection waar zijn julliee??? kusss
Scheetjessss!! Hier ben ik honey SOrry druk druk druk!!!!! zal beloven weer wat vaker hier te komen neuzen Hoe gaat het hier???? gezellig al die nieuwe meiden die leuk mee komen klessebessen Lekker weekendje gehad jullie all? Kuutttjjeee van lt eh die arme schat!!!
goedemorgen!! honeyy: lees dat je lekker hebt gegeten hier gister rijst op.. perfection: hier wel een rustig weekend gehad alleen dochter is ziek ik denk dat ik trouwens wat vruchgtwatre verlies. moet dinsdag weer naar het zh..
hee! ook goeiemorgen, ga zo weer naar de verloskundige.. ben benieuwd of mn bloeddruk nog goed is want die was de afgelopen weken af entoe iets te hoog.. maar ik doe heel rustig aan dus zal wel weer gezakt zijn @ chiquita; mmm nu al vruchtwater verliezen das wel vroeg joh.. ik verlies nog helemaal niks, ja af en toe wat slijm (sorry hihihi ) maar dat zal er wel bij horen... @ perfection/de rest; alles goed? hier lekker weekendje gehad jah met mannetje samen, wat is er met lt aan de hand dan toch niks ernstigs?
hee dames!! nee Lt is niks ergs aan de hand.. veel tegenslage Gien; hoe was het bij de verloskundige? Perfection; zullen we LT een kaartje sturen? met een lieve teskt ofzo? ze woont toch bij mij int dorp Hier alles goed! morgen toch nog 1 test wagen.. hihi.. Net naar dokter geweest.. alleen geïriteerde amandelen.. valt gelukkig allemaal mee kussss
ik weet nou nog steeds niet wat er allemaal met lt aan de hand is, geen berichtje ofzo gehad, ben nu wel bezorgd! stuur anders in een privebericht, dan weet ik ook wat ik op 't kaartje zal zetten honey heb je vandaag nog getest? perfection jij wel? volgens mij ben jij ook al vaker overtijd geweest of nie? xxx