heee droppies!! Honey, das indd een leuk idee, misschien kunnen we haar allemaal een appart kaartje sturen??? Heb jij der adres? wonder: nee heb nog nie getest! Had zaterdag ineens een mega kramp, tranen sprongen in mn ogen!!! en nu voel ik me heel normaal, geen steken meer,,heel vreemd! ik wordt gewoon ongi das wel duidelijk voelt een beetje alsof ik mn eitje heb! we zullen zien! hon: ik heb jullie in spanning gelaten, maar wat denk je wat jij met ons doet haha!!! pfffff dood zenuwachtig! ik hoop zo voor je dat het raak mag wezen!!! SPANNENNNNDD!!
gien: bij mijn anere 2 brak mijn water maar niet.. dat moest echt gebroken worden.. bij de 1e kwam de zak en alles naar buiten met persen en hij brak mar niet echt vaag.. nou hopelijk zijn jullie allemaal zwanger hoor.. honeyy spannend
@ honey; o gelukkig alleen een beetje geirriteerd hopelijk is het gouw weer over... @ lt; meid hoop dat het gouw weer wat beter gaat! en zou leuk zijn als jullie voor het eind van hetjaar nog zwanger zijn... @ wonder; jij al een ei gezien ofzo? @ chiquita; o zo, dan zou ik ook niet weten of het vruchtwater is wel een beetje eng als die zak helemaal naar buiten kwam.. @ here; nou gewicht en alles was goed vanochtend alleen was mn bloeddruk echt te hoog, 140/100 dus moest ik vanmiddag naar het ziekehuis voor ctg, bloedprikken en echo... gelukkig mocht ik weer naar huis maar ik moet woensdag weer terug om te checken en misschien mag ik dan nog thuis bevallen hoop het! nou ja anders word het het zieken huis, en mocht de bloeddruk woensdag echt nog veel hoger zijn dan gaan ze haar misschien wel halen.. ben benieuwd...
hee mupkes nee heb Lt haar adres niet.. wel paar keer gesmst maar geen reactie.. kaartje ligt al klaar.. Hier rustig vanmiddag getest.. op mn werk.. Nega..Morgen vroeg nog eens proberen.. beloof jullie morgen een langere krabbel!! Kusss
meiden ik beloof jullie morgen ook een lang bericht en misschien ook wel meer berichtjes, had 't zo druk vandaag! Honey hoop dan morgen eindelijk een positieve test, ben je al vaker zóveel overtijd geweest? Perfection test gewoon dan hoef je niet meer bang te zijn dat je ongi doorbreekt, weet zeker dat ie positief is, ongi krampjes horen bij een zwangerschap he he toch gien das nie zo mooi dat je bloeddruk zo hoog is, hoop dat 't allemaal meevalt en je gewoon kan bevallen zoals je wilt. Oeh chiquita dat lijkt me idd heel eng als die 'zak' er uitkomt haha hopen dat bij deze je vliezen gewoon breken. Xxx ps sorry voor dit rare bericht maar dat doe ik via de tel. en dan kan ik geen enter gebruiken.
gien: hoop dat jethuis mag bevallen nog maar een weekje bij jou honeyy: nou hoop echtdat ie vandaag posi is wwonder: lekker druk ddagje dus zie dat je over 5 dagen kan testen wat denk je zelf??? hier: mooi kl*te om t zo maar even te zeggen echt een rot nacht gehad,.. gister avond ongi krampen gekregen nouja zoiets en is nog niet weg gegaan over 3 ur naar het zh dus dan zien we wel..
hee meiden.. Wonder; nee nog nooit een week.. wel eens een langere cyclus, maar dan was hij bv 32 dgn en nooit langer dan 40 dgn. de laatste 2 mnd was het ook 28 dgn! wask nog zo blij mee!! haha maar vind het vooral gek omdat ik tussen door wel wat donkerbruinig "bloed" verloren heb.. paar dagen na mn vruchtbaarste dag zeg maar.. en heb ook overal last van haha.. mn (.)_(.).. moe, veel naart toilet.. allemaal zin in komkommer.. Wacht nu mar gewoon af.. misschien anders de HA? want word nou liever ongi dat we verder kunnen! Perfection; Test nou aaaaaaaaahhhh.. jij maakt ons helemaal gek haha Chiquita; Gaat het al wat beter met je krampen? Fijne dag meissies kusss
hi meiden, HOney, ik had er ook al gesmst maar ook geen reactie.... Kaartje ligt hier ook al klaar haha! Nog steeds geen posi testje................pfffffff Heb je al een testje gedaan???????? laat ons niet zo in spanning haha!! ik geloof dat er overuren worden gedraaid met de duimpjes! Wonder, jij al ergens last van???? Zie dat jij ook al bijna mag testen nog meer spanning hier pff!! hihi Lindy were are you??? Lt: ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat we je vreselijk missen !!!!!!!! chihhh das flink kaa uu tee indd!! laat je ons weten, als je naar het ziekenhuis bent geweest?? Gien: sjonge jonge nog maar een weekje dan kun je je beeb in je armen sluiten!!! spannend zeg! Hopen dat je toch thuis mag bevallen! Hier: gaat het goed beetje grieperig maar voel me niet echt ziek!! buik draait overuren met dat gekok! bleghhh! ENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN meiden ik heb een HEEEL leuk nieuwtje: WIJ GAAN TROUWEN!!!!!!! YIPPIE Gister heeft vriendlief mij gevraagd, ik had het thuis gezellig gemaakt, kaarsjes, lekker hapjes, en natuurlijk champagne! Hij knuffelde mij, ik zei: ik hou van je, en hij: als je van me houdt wil je vast wel met me trouwen we moeten nog van alles bespreken, maar denk dat ik het er bij hem moet uittrekken! haha. Ben zo happy
hee meiden, @ chiquita; hoe was het bij de gyn? ben benieuwd... @ perfection; jeeeej gefeliciteerd! trouwen is zoo leuk super joh... @ honey; ik zou denk wel ff langs de huisarts gaan... maar je hebt kans dat die ook zegt wacht nogmaar ff af (zon huisarts had ik tenminste... grrr) @ wonder; nou spannend hoor weet je al wnneer je gaat testen? hier gaat het vandaag lekker, ik hoop dat mn bloeddruk morgen weer normaal is.. voel me gelukkig goed dus... ieks ja af en toe denk ik wel shit ik moet binnen 3 weken bevallen................................................. hihihi maar ik zie het wel.. er is er nog nooit een blijven zitten
gien dankjewel jaaaa dat wil ik best geloven!! vin het zo ontzettend spannend! Schoonmams heeft een bruidswinkel, eindelijk mag ik mag dan ook mn jurk uit gaan kiezen..pfff dat heeft lang geduurd!
perfection waaw gefeliciteerd wat super!!!! en nu nog een positieve test ALS JE TENMINSTE TEST haha dan is het helemaal compleet, trouw je straks met een dikke buik haha honey ik zou dan idd ook naar de HA gaan, misschien dit weekend afwachten ofzo.. ik ga donderdag denk ik testen, of misschien vrijdag we zien het wel haha heb wel rare steken naar me lies en van die koude en warme tintelingen :S maar het is toch niet raak dat weet ik eigelijk wel bijna zeker!! zou wel heel frapant zijn ga even eten xxx
dankje wonder Dat zou helemaal fantastisch zijn hihi! Maar ik weet wel zeker dat het niet raak is! wel raar had vanmorgen toen ik wakker werd ineens een buik die draaide 180 graden, dat gevoel wat je hebt in je buik als je moet overgeven! ik naar de wc rennen, maar alleen kokhalzen! bleghhh! dacht kutje straks wordk ziek! maar voel me nu weer normaal.... Wat ik jullie laatst vroeg over dat dikke rekbare slijm..... is dit nou een symptoom of ben je dan vruchtbaar? krijg verschillende antwoorden........................
perfection: GEFELICITEERD!!!! WAT SUPER ZEG!!! dat is ook heeeeeeel erg leuk nieuws honeyy: no gniet getest??? gien: ja ji jmoet wel binnen 3 weken spannend!! hier: nou gelukkig geen vyruchtwater dat ik verloor.. wel is de baab totaal ingedaald en ligt hij vast in de bekken hij ligt dus in de start blokken volgens het zh lag de baby nu al vrij laag dus moet ik wat rustiger aan doen.. pff en kan toch al niet stil zitten maarja...
chi & bella-> dank jullie wel meiden Bella hoe issie met jou?? Chi, dat wordt dus de hele dag stilzitten....pff suc6 meid! Het is dus mogelijk dat de beeb eerder komt? Zenuwachtig of niet? hihi
perfection: nou ik lees op meerdere topics dat zwangeren er echt last van hebben, en als dat je eisprong was geweest had je er maar 1 dag last van dusss.. ik denk gewoon net als jou dat het niet raak is, valt het nooit tegen chiquita: oeh al in de startblokken, goed rusten dan! lijkt me ook moeilijk, kan ook echt niet stilzitten maar goed, voor een goed doel he, na de 37 wk mag ie komen zullen we maar zeggen. gien: idd je moet binnen 3 wk haha dan gaat (denk ik he ) alles vanzelf! (met de nodige pijn welliswaar dat hoort er nou eenmaal bij) bellaluna: hoe gaat het met jou? en de kleine? xxx
wwonder en perfection: julie krijgen gewoon een heel leuk sinterklaas kadootje ja vind het wel eng eigenlijk maar goed denk er niet te vele over na... doe wel wat dingen maar dan gewoon lekker rustig.. en ja veel op het forum dood de tijd ook.. sinds de kids de tv nou in gebruik hebben hahaha..niet echt mijn shows