Gezinsuitbreiding 2009

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Nikki888, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

chi lief van je meissie!!!!
    Zou echt een geweldig sinterklaas kado zijn!! of natuurlijk een kerst kado!! (t zal wel niet)
    Zou het ook doodeng vinden, pfff vooral na dat mijn schoonzus is bevallen, na een bevalling van 42 uur sodeju!!! ze heeft me flink bang gemaakt!! hihi :)

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meissieesss

Chi; Jawel getest maar zoals alle andere keren nega.. maar zoals ik al zei snap ik er niks van.. als ik die dingen opsom waark last van heb? Zin in gek eten (komkommer met aromat :D) pijnlijke tepels.. veel moe.. veel naart toilet en veel honger.. nou.. morgen ochtend HA bellen.. kijken wat hij zegt..

Perfection; Ben echt super blij voorje!!! en nu indd een posi test :D

Gien; Hoe gaat het met jou??

Wonder; waarom zou het niet raak zijn?? zou mooi zijn all 3 te gelijk :D

Super!!

Bella; hoe gaat het met jou? lang geleden!

dikke kus meiden

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ahhh honey je bent echt een schattie *smak*!!!!!
    jouw symptomen zijn wel erg hoor..hihi!!! ik weetecht zeker dat het bij jou nu sowieso wel raak moet wezen, vooral door al dat geduim hier! :)
    alle 3 tegelijk zwanger......zou echt geweldig zijn!!! :D
    DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM
    en natuurlijk een super kerst kado! (scheelt weer in de knip dit jaar hahaha)

Knuffies

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    haha schilt inderdaad!! Word alleen 5 euro voor de zwangerschaps test.. want die wil ik dan mn ouders kado doen en mn schoonouders.. maar doen moet hij wel posi zijn haha :p

Heb er nu ook al meer meiden overgesproken die zeggen dat ik voor een bloedtest moet gaan? ag we zullen morgen zien :D

ja onze duimen maken overuren!!! hahah

dikek kus

5. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ahh das echt een leuk idee, agh 10 euro,,, dat valt toch mee hahahah!! ;)

Hm een bloedtest is indd een goed idee!! dat kan de HA ook bij je doen eh........

heb je lt der adres al??

Ja die duimen poehh haha, zit onderhand al eelt op ;)

knuffeltje

6. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeiemorgen

honeyy: ja een bloedtest geeft tenminste zekerheid.. het naeel is alleen dat je vaak een paar dagen moet wachten :(
    nou maar als je zolang overtijd bent ben je toch gewoon zwanger :)

perfection: nou dan zal ik jou geen horrorverhaal vertellenover bevallingen :) mijn 1e bevalling duurde 1 uur en de 2e 29 min... tja dat is dan weer iets te snel..

hier: niet goed geslapen het min punt van de zwangerschap :( maarja.. vandaag wel 4 jaar getrouwd :D

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee schattekes!

Chi; gefeliciteerd!! :D Wel vervelend dat je niet goed hebt geslapen.. maar hoort erbij he.. voor zon wondertje zou ik iedere nacht wel slecht willen slapen (a)

Perfection; Kun je al een beetj wennen aan het verloofd zijn? ;)

Gien; hoe gaat het met jou?

Hier net de HA gebelt.. moet nog een week afwachten want er zijn veel mensen die pas laat positief testen.. maar goed wat is laat? 10 dgn.. 14 dgn? zou nu echt niet weten wanneer ik maar moet testen hoor.. gewoon maar niet denk ik :D

Dikke kus!

8. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

chi; GEFELICITEERD met jullie 4 jarig huwelijk!!!
    Gaan jullie het vieren??
    Stjoh das is zeker onwijs snel!!! verder wel alles goed gegeaan tijdens de bevallingen??

xx

9. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hon; haha neeee totaal niet!! vind t een raar idee eigenlijk :p even wennen! vooral dat ik straks niet meer moet zeggen mn vriend maar man whahaahahah klinkt nu al raar! :p
    een week wachten??????? sodeju ga je dat volhouden? ;) ja dat zal wel moeten natuurlijk!
    dan test je volgende week woensdag ;) goed plan?? haha
    ja of wat je zegt gewoon niet testen!

dikke knuffels

10. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hi lady's!

lekker geslapen allemaal?

o chiquita al iets minder zie ik... meid lekker vanmiddag op de bank hihi! gefeliciteerd met je 4jarig huwelijk!

@ perfection; leuk he zon nieuwe status hihi dan is het strax je man idd.. :D

@ honey; jammer dat je niet meteen langs mag komen.. je maakt het wel spannend hoor :D

zou wel leuk zijn ja als jullie allemaal zwanger zouden zijn ;)

hier gaat het aardig, ik ben er een keer vroeg uitgegegaan (lees half 9 hihi) lekker gedoucht en dan strax op naar het zh.. bah ben gewoon zenuwachtig stom he.. hoop echt dat ie gezakt is.. maar wel weer ff naar de kleine's hartje luistereren das weer een voordeel ;)

aan de andere kant als mn bloeddruk te hoog is gaan ze haar misschien wel halen hihihi dat zou ook wel weer leuk zijn maar ja dat is wel gevaarlijker natuurlijk (zwangerschapsvergiftiging) dus daar zit ik ook weer niet op te wachten... we zien wel :D mannetje hoopt iig dat ik weer mee mag want hij kan niet zo goed alleen wezen!

nou heel verhaal, wat doen jullie eig de hele dag, voor werk of iets? gewoon belangstelling :D

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

gien; lijkt me zo mooi om dat hartje te kunnen horen bij je kleine spruit!!
    als je bloeddruk te hoog is dan gaan ze haar vandaag halen??
    Ik ben trouwens ook gehaald, en geen vergitiging opgelopen :)
    niet te druk maken eh :) komt allemaal wel goed, als je ons maar op de hoogte houdt hihi!!

Ik doe op dit moment niks, volgende week kan ik weer aan het werk :D
    ga jij ook werken als je spruitje wat ouder is??

SJonge jonge zeg!! ik voel met toch nu wel zo beroerd!! het is hier binnen 20 graden maar heb t steen en steen koud!! weer kokhalzen pffffff griepje op de leden denk ik! :(

12. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ perfection; ja dat is echt prachtig.. zwijmel hihihi

nee ik weet het niet daarom, als mn bloeddruk weer laag genoeg is mag ik terug naar de verloskundige en misschien nog thuis bevallen, als t ongeveer het zelfde is dan moet ik vrijdag ofzo weer terug en allleen als het echt hoog is zegmaar dan heb je een kansje hihihi dus zal wel niet ;)

nee hoor voorlopig ben ik strax lekker huismama :D helemaal zin in, ik wil er natuurljk geen moment van missen....

ow nou dan zou ik lekker weer in bed kruipen.. toch geen mex. griep??? ;)

13. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nou gien dan zal het allemaal vast meevallen :) ik duim voor je dat je lekker thuis kunt bevallen!!

Neee indd ik zou er ook absoluut geen minuut van willen missen!! zou het liefst dan altijd huis mama blijven hihi! :p

Agh kon ik maar mn bedje inkruipen pfffff!! voel me als een krant! moet over 2 uurtje mn jongste zusje uit school halen!! ook dat nog haha!! heb net een dekentje gepakt mmmmmm!!!

Heb jij geen hyves?? hebben we een beetje een idee met wie we zitten te kleppen haha!!

14. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    honeyy: nog langer wachten.. idd en wat is lang.. nou hop dat je snel positief test want zal toch wel asl je zoooo lang overtijd bent!!!

perfection: koud zijn mm was ik in het bgein van mn zwangerschap ook iedere keer... voor de positieve test :)
    en vandaag niet veel gedana mn man moet gewoon werken.. is pas om 22 uur thuis :( geoon bij mn oma op bezoek geweest

gien: bij jou nog niks in aantocht dus :( nou ik heb momnetlee wat weeen :( ga zo ook douche hopelijk neemt t af.. stur ze wel door naar jou!

15. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ perfection; jawel ik heb hyves: bregineeikelboom.hyves.nl
    en ook aan jou de vraag nix zeggen over dat het een meisje is ;) dat weet nog bijna niemand namelijk hihi

@ chiquita; had ik je al gefeliciteerd? bij deze dan... wel bale zon dag en dan zonder je mannetje... en dan ook nog die harde buiken.. gaat het weer een beetje?

@ here; nou mn bloeddruk was nog steeds te hoog. dus meot ik vrijdag weer terug, er zaten nu wel eiwitten in mn urine (teken dan de nieren niet goed werken door de hoge bloeddruk) en dat kan leiden tot zwangerschapsevergiftiging dus das lekker grrrrrrrrrrrr

dus vrijdag weer checken en als het dan hoger is geworden of meer eiwitten dan moet ik blijven... bah! maar dan is er wel een kansje dat ze de kleine halen zei de gyn... spannend!

xxxxx gien

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

gien! nee afcourse niet! als jij niets zegt over zwanger zijn/worden of wat dan ook! :) niemand weet dat van ons! :D

17. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

trouwens gien wat spannend zeg!!! laten we hopen dat ze natuurlijk niet gehaald moet worden! :)
    AHh dat meen je nie zwangerschapsvergifting!!! potverdorie!!

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

gieeeeeeeeeeeeeen kan je niet vinden op hyves......

19. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ohh wel gevonden :D woow wat had jij een prachtige jurk!!!

20. THbaby

THbaby Niet meer actief

Meiden had het weer zo druk! Nu weer bericht via tel. Gien das niet zo mooi ook eiwitten in je urine, nou kan dat ook gewoon slijm zijn, en dat verlies je nu denk ik veel ofniet? Perfection jij krijgt ook gauw genoeg het hartje van jullie kindje te horen, als je nu eens test dan kan je tenminste de VK bellen haha. Honey he wat sh*t dat je moet wachten, niet meer getest? Chi gefeliciteerd meid, 4 jaar woehoe! Nou morgen stuur ik weer wat meer berichten ;) Xxx slaap lekker!

Deel Deze Pagina