Gezinsuitbreiding 2009

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Nikki888, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. THbaby

THbaby Niet meer actief

serieus, da kan niet :0 echt nie echt nie!!! Honey hoe is 't met jou qua testen? Xx

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ook hier nega :x

Hoezo schaamde je je? perfection??

Dinsdag HA bellen.. bloedonderzoek!! ben het nu beu!! klaar.. pff
    dat ik nu dan maar ongi word ofzo..

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

jaa wonder echt waar kutje he! :(

Hon; iedereen keek me aan het was harstikke druk! :p

4. THbaby

THbaby Niet meer actief

Honey groot gelijk meid, naar de huisarts. Heb je tenminste wel zekerheid. Perfection jij ook he, morgen bellen! Echt, ze moeten maar eens onderzoeken! Ik ga morgen denk ik ongi worden :( niet leuk! Xx

5. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

heb je ongi buikpijn meid??
    Het zit ons ook niet mee eh!!! :(

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Wonder; Nee inderdaad niet leuk.. maar zo zie je maar, ookal heb je 100 symp. het kan nog nega zijn.. net een lijst gevonden met sympt. heb er gewoon best veel van en dan toch nega.. doet iedere keer verdriet.. pff.. dus misschien dat hij positief is bij je wie weet ;)

Waarom krijgen al die mensen "ongelukjes" door de pil heen of wat dan ook.. geef mij maar een ongelukje....
    Die positieviteit te vinden om iedere maand maar weer te proberen en dan weer die teleurstellign.. denk dak er geen kracht meer voor heb ofzoo.. zit er nu zoo doorheen!!

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ahh honey lievie!!!
    Blijf het wel positief bekijken eh!!
    JA die slettebakken die dronken zijn, worden geneukt door een junk, en zijn plots zwanger BLEGH!!!!!!!!!!!!!!!
    potverdikkie, geen kerstkado :( deze maand geen zingehad in sex dus volgende week ook geen posi test!!! :( dan ben ik te laat voor het kerstkado!!
    Ik zit er ook finaal doorheen wat een KAA UU TEEEE zooi!! :(:(

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Hee meiden!!

Ik wil zo even laten weten dat ik een tijd minder tot niet meer opt forum kom.. kan gewoon niet meer.. heb er geen kracht meer voor om door te gaan.. iedere maand die kracht weer vinden.. het is nu even op.. Ik wil het misschien te graag.. het doet me meer verdriet dan vreugde..moet die kracht zien te vinden die ik de eerste paar rondes had..

Meiden jullie zijn echt toppers en ben ook super blij met jullie! maar ik kan het niet meer.. sorry..ik moet er even boven op zien te komen en weer beseffen dat voor ons die tijd ook komt! maar op dit moment gaat het niet..

Lieverds bedankt voor jullie steun en "luisterend" oor! Jullie weten meer van me dan mn beste vriendinnen en heb ook veel aan jullie gehad! Zodra ik me eigen weer wat "beter" voel zal ik me weer melden...

Hele dikke knuffel en dikke kus!
    (L)

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik voel me schuldig dat ik zwanger ben....

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Bedankt voor al jullie lieve reacties!
    Ben er zelf helemaal ondersteboven van, vind het jammer dat mijn vriend niet thuis is.. Mn ouders zijn helemaal door het dolle heen..
    Ik snap er echt helemaal niks van..

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Hon wil je nie missen snik

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Meiden!

Misschien moeten we elkaar gewoon een kaartje sturen?
    Ik ontvang van Honey een kaartje en ben zwanger..

Honey, ik hoop echt dat het niet door mij komt dat jij je zo voelt..
    Ik begrijp wat jij voelt want zo voelde ik mij vandaag ook nog..
    Weet in ieder geval dat we blijven contacten en dat ik het je zooo gun!!!! DIKKE KNUFF LIEVERD

13. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ perfection; balen dat je ziek ben, gaat het nu weer eenbeetje? wat is jou hyves want ik wil ook ff bij jou spieken natuurlijk :D en die kwaaltjes kunnen idd ook van een zwangerschap zijn.. SPANNEND!!!

@ chiquita; hoe isset meid.. nog weeen ofzo gehad en weer een beetje bijgetankt?

@ wonder; jij al getest?..........

@ LT; jeeeeeeeeeeeeeeej gefeliciteerd.. heerlijk he dat gevoel... en een prachtige test natuurlijk :D heerlijk joh, hoef je het niet uit te stellen omdat je mannetje weg is!

@ perfection/honey; he getver meissies wat balen dattie nega was! hoop dan dat jullie ongi gouw komt!

@ honey; ik mis je nu al... *snik* knuffel voor jou!

@ here; hier gaat het wel, ben zo zenuwachtig voor morgen.. ben heel benieuwd hoe mn bloeddruk is, misschien neem ik eerdaags wel een klein meisje mee naar huis (als ik moet blijven natuurlijk) je zou er haast op hopen hihihi maar we zien het wel...

14. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Lt je moet niet denken dat je der heb weggejaagd!!! Ze zit er gewoon doorheen!!!
    Jaa ik snap het! Tuurlijk gunnen we het je meid, maar het komt wel erg hard snapje je :) we zijn echt wel blij voor je hoor!!

Het nu op dit moment gewoon klote, maar er is niets aan te doen! Sorry dat ik me hiermee bemoei :)

Truste

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dank je wel Gien, ben zo blij!
    Net zoals Honey en Perfectionn had ik er niet veel vertrouwen meer in..

Succes morgen en hoop dat je snel je meisje mag vasthouden!

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Gien mijn hyves perfectionn.hyves.nl

17. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    thanx lt :D

ja meiden, ik snap het ook best hoor, weet nog dat wij al 14 maanden bezig waren en toen was me schoonzus voor de 2e keer zwanger.. ik zat er helemaal doorheen zeg! het is ookzon rotgevoel, bij anderen lijkt et allemaal maar zo makkelijk te gaan.. ik heb zelf medicijnen moeten gebruiken namelijk... dus ik snap heel goed hoe jullie je voelen...

dikke knuffel voor jullie! en ik snap lt ook wel, ik voel me nu ook wel een beetje schuldig zo van ik kan dit makkelijk zeggen want ik ben al zowat uitgeteld...

18. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    heb ff gespiek hoor hihi ;)

wat een scheetige hondjes zeg... poepies!

19. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Gien; lief eh :)
    Ik dacht dat ik je al had toegevoegd............ maar niet dus!! :p

Niemand hoeft zich hier schuldig te voelen! de 1 heeft wat meer geluk dan de ander! :)
    En lt net als dat jij smste dat je er doorheen zat omdat je schoonzus zwanger was, tjsa, herkenbaar op dit moment :)

anyway het is je van harte gegund!!!!!!!!!! :D

laten we dan maar hopen dat hon, won en ik ook snel bij het zwangere groepje aan mogen schuiven :)

Vandaag afspraak maken bij de ha, hopen dat ik maandag dan terecht kan! ben toch wel erg benieuwd wat voor een raar en stront lichaam ik heb!! ik beschouw nu het bloedverlies toch maar als een ongi, ipv me de hele tijd druk maken! :)

nou meiden vandaag ben ik er niet, rondje friesland heen en weer pffffffffffff

Fijne dag!

20. THbaby

THbaby Niet meer actief

LT maak je niet druk meid! jij bent lekker zwanger en als iemand het hier jou gunt dan zijn wij het wel. honey komt er bovenop en als ze een bloedtest heeft gehad komt daar misschien ook nog wel uit dat ze zwanger is ;)

maak je aub niet zo druk want stress is zooo slecht voor de kleine!! ik heb me tijdens mijn zw ook druk gemaakt en zie wat er van geworden is! geniet er lekker van meissie! ben benieuwd naar je vriend z'n reactie!!

Honey: we gaan je missen meid, ik hoop gewoon echt dat je als je dinsdag naar de HA bent geweest je ons ontzettend leuk nieuws komt vertellen!!!!!
    jullie weten ook meer als mijn beste vriendinnen, zo fijn dat ik jullie alles kan vertellen! alvast bedankt daarvoor, maar je komt terug dat weet ik zeker, met goed nieuws!!

ik moet zo gaan werken, maar had daarstraks me bbm gevoeld en die stond al stukje open dus ik ga zo ongi worden :( niet leuk! maar goed nieuwe ronde nieuwe kans ;) wil het zo lang al zo graag :( haha

xxxxxxxxxx voor jullie lieverds!

LT WAT EEN PRACHTIGE BANNER, STAAT JE GOED HAHA

Deel Deze Pagina