Gezinsuitbreiding 2009

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Nikki888, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

wonder voor jou komt de tijd ook hoor!!! dat weet ik zeker!!

anyway ik bedoel dit absoluut niet bazig hoor!!!!!!!!!!! alles wat ik heb getypt!

Ik ga er weer vandoor

adiosssss

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He lieverds,

Jullie reacties zijn echt zooo leuk..

Wwonder; mn vriend moest werken en die zou ik pas vanavond zien.. Ik kon niet anders dan hem bellen en hij was dolenthousiast.. Net zoals ik helemaal in shock.. Als ik ook maar enigzins had gedacht zwanger te zijn dan had ik echt niet zonder hem getest..

Vanavond gaan we bij schoonouders eten dus dan gaan wij ook maar een nieuwtje vertellen.. Als alles goed gaat bevalt mijn schoonzus op 8 juli en ik op 5 augustus, dus in één maand 2 kleinkinderen.. :D

Mn ouders zijn ook heel blij maar de mooiste reactie vind ik van mijn broertje (16).. Hij vertelde laatst tegen mn moeder; mama ik had zo graag een broertje gewild waar ik leuke dingen mee kon doen.. Toen ik hem gisteren belde en vertelde dat die oom werd, kon ik zijn blijheid horen..

Tjaa.. Ik hoop echt dat jullie snel zwanger zijn want dan kunnen we met bolle buiken op de 9 maandenbeurs lopen.. Of gaat dat niet meer door?

Hoe gaat ie verder met jullie?

Gien; hoe is het gegaan?

Dikke kus

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

lt, Ik ga nie naar de 9 maand beurs! voor jou natuurlijk wel harstikke leuk om heen te gaan!

Ik wens je heel veel suc6 met je zwangerschap! en ga er heerlijk van genieten!

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meiden..
    Ik schaam me rot.. ik verwaarloos jullie een beetje..
    maar kan het gewoon niet opbrengen om steeds bij te lezen en te reageren. ben met de laatste dingentjes voor de baby bezig :).. alles is gewassen en gestreken en eigenlijk zo klaar voor als hij komt :).. ik begin naarmate de weken vorderen wel wat zenuwachtig te worden van wnnr het nou echt begint..
    Heb al de hele week weeen krampen maar het zet niet door :(
    Het lijkt ook wel of ik een voetbal in mijn buik heb de hele dag door en lijk wel een hijgend paard als ik ff de trap op en neer heb gelopen.. maarja :).. agh nog fftjes..

Ik ga ff op de bank zitten.. met bakkiej koffie..:)..
    ga vanmiddag ff bijlezen en reageren :) dan heb ik demy niet om me heen :d.. die zit trouwens nu heel lief te kleuren hoor :D..
    maar vraagt of ik kom helpen hihi :)

5. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

lindy jaaa ja zal je moet schamen grrr hahahahah tuurlijk niet!! je moet lekker rustig aan!! het duurt voor jou niet zolang meer meid, dus flink rust pakken :)
    Ahh balen dat het dan niet doorzet! daar zal je ook wel erg moe van worden of niet?
    denk je dat het later geboren wordt off optijd? :)
    ben je niet zat van je buikie? :p
    Nou meid ga jij ffies kleuren hup hup!! haha tot straks!

knufff

6. THbaby

THbaby Niet meer actief

perfection hoezo bazig, vind het juist fijn om jullie reacties te horen! ben daar zo blij mee dus denk asjeblief niet dat je iets verkeerd doet hoor!!!

lt meid super zeg ik ben nog steeds echt op JOU roze wolk haha een dezer dagen val ik eraf want dan zit ik in een rood bloedbad, en weetje eigelijk vind ik dat niet zo erg want het is eigelijk beter als het nog 2 maandjes duurt want dan zou het het beste zijn voor het huis. maar dat gaat wel heel erg tegen mijn moedergevoelens in haha. stel dat het nou raak zou zijn, dan zou ik 8 aug. uitgeteld zijn en begin aug. kunnen we in 't huis dus dat werkt niet... dan heb ik liever iets later dat snappen jullie wel he.. nouja we doen dus gewoon lekker rustig aan.

lindy voel je asjeblief niet schuldig meid, wij weten heus wel dat je het druk hebt dus kom wanneer je tijd hebt en als je geen tijd hebt nou dan niet.. (we hebben natuurlijk wel liever dat je er iedere dag bent maargoed ;) )

xxxxx

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nou ja wonder, de tijd zal het leren toch :) als het nu niet zo is, tsja dan de volgende ronde beter!! je weet iig dat je WEL zwanger kan worden, en dat is al een hele opluchting toch :)

groetjesss

8. THbaby

THbaby Niet meer actief

nou,, wel zwanger worden maar het kunnen houden weten we niet he.. jij hebt hetzelfde, ook miskramen toch?

xx

9. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nee ik weet het ook niet! ja 2 engeltjes!

10. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

dit hele topic zakt in als een pudding :(

11. THbaby

THbaby Niet meer actief

hoezo er is al best veel gepost vandaag, ben aan 't werk dus kan alleen ff snel wat sturen. xxx

12. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

goh excuse me :O

13. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

worden alleen maar korte zinnen gestuurd snappefoe ;)

14. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Ik bedoel het ook niet verkeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

15. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

heee fijn weekend hier!! ik ga ervandoor!
    (misschien) tot maandag en anders tot een ander keer :)

adios lady's

Hee we hebben een gast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahaha hoi gast

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

even aan het gluren hier? :p

17. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ga je nog wel iets zeggen gast? :p

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

wonder ik zie net dat jij in noord holland woont..... waaaaaar???????

19. THbaby

THbaby Niet meer actief

nee weet ik meid ik bedoelde 't ook niet verkeerd da weet je toch! Straks weer een extra lang bericht speciaal voor jou! Xx

20. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hahaha nou dat is lief :D

Deel Deze Pagina