@ perfection; Ja is heel raar om jezelf zo voor te stellen maar dat komt wel goed als we er eenmaal mee bezig zijnn kunnen we het als de beste haha Ja zijn denk ik gewoon wat onzerheids vraagjes wat bij iedereen wel eens opduikt maar van de forum leren we zeker Ik heb me vandaag aangemeld en ik heb zoooo super naar me zin hier ik ben ook op 2 andere forums en daar is het zoooo saaaaii en iedereen is zoo ik weet niet zooo saai en rare opmerkingen Hier heb ik het helemaal naar me zin ben al de hele dag op de forum heb wat nieuwe dingen gezien geleerd etc Dus hier valt er zeker veeeel te leren
@ miracle ja ik was ook eerst op een ander forum daar is het lang zo gezellig niet als hier op het forum in het begin wist ik helemaal niet wat me stond te wachten en noem maar maar op, maar dankzij dit forum heb ik veel geleerd echt ontzettend leuk. maar nog zijn er wel heel wat vraagjes hihi jij bent ook een jonge mama zie ik wat leuk xx
@ perfection; Ja zeker ik was ook op een andere forum waar ik het dus niet echt naar me zin heb maar hier zeker wel en er zullen altijd wel vragen zijn ... heel je leven Ik ben nog geen mama ik ben nu bezig met me 1e ronde haha
@ miracle, ja dat bedoelde ik ook niet zo haha schreef het een beetje verkeerd, ik bedoelde dat je ook op je 19e al bezig bent leukleuk
@ perfection ; Oooh hahaha oke sorry .... ja ik wil ook jong mama worden ja ik word in juni wel 20 dus ik hoop wel met 20 jr me kleintje in me armen te mogen sluiten ik vindt het een heel mooi leeftijd Hoe oud ben jij ? en wanneer word je weer een jaartje ouder?
ja dat zou wel heel leuk zijn ik ben nu net 20 dus ik hoop dat ik ook gauw een kleintje in mn armen mag houden..daar duimen we voor hihi. afentoe stiekem wat dingetjes bekijken op internet voor als het kindje er is haha..zo leuk en dan straks al die kleine leuke kleertjes kunnen kopen..heerlijk ik vind het ook een mooie leeftijd kun je er lang van genieten
ja is inderdaad heel leukkk ja leukk heh die gedachte te hebben dat je je kleine voor het eerste in je handen sluitt ! Ja dat doe ik ook af en toe hoor op internet kijken naar spulletjes etc ik weet al zelf helemaal welke kinderwagen ik wil hahaha ben zo verliefd erop
ja lijkt me zo fijn, en dan de dikke buik die erbij komt hihi..met je buikje gaan pronken als je ergns loopt en dan die leuke buikbanden geweldig haha je hebt je kinderwagen dus al uitgezicht haha...wat voor kleuren? Ik zal je vertellen een tijdje terug zag ik op de site van kruidvat een wippertje van fisher price met trilfunctie..en wat denk je..ik heb hem nog besteld ook hihi die staat nu netjes in de doos te wachten.
ja leuke buikbanden met leuke teksten erop in de zomer lekker met je buikkie pronkenn heerlijk ! Stokke Xplory kleur; Beige ! ik ben zo verliefd erop Ja nou voor je het weet mag het de doos uit naja kan geen kwaad toch om af en toe wat te kopen als je toch besluit om ervoor te gaan is het alleen maar leuk hoef het niet meer gekocht te worden als je echt zwanger ben hihi zo zie ik het
hihi heb al heel wat leuke buikbandjes gezien OHH meid wat een geweldige kinderwagen, snap dondersgoed dat je daar verliefd op bent hihi wat een leuk dinkie zeg nee inderdaad ik moet mezelf af entoe echt wel tegenhouden om niet meer te kopen hihi.. het scheelt enorm als je zo af entoe wat koopt dan dat je het in 1 keer moet kopen toch.
Jaaa ik heb er een site vann http://www.buikbanden.com/nieuwe-buikbanden-c179.html Kan je zulke leuke opvinden ga ze zeker daar bestellen als het zo ver is hahaha wij zitten nu echt helemaal op de 7e hemel met onze verhalen haha maar ja mag ook wel we genieten er ook van alleen maar goed Ja die kinderwagen is te gekkk heah weet je stiekem al welke je wil ?
Ogh wat een geweldige buikbanden echt super. wat een keuze zeg..je kan ook een buikband bestellen met de datum dat je uitgerekend bent is ook leuk haha helemaal al op de roze wolk ja is alleen maar goed Ja echt die kinderwagen is echt te wauw hihi ik heb nog geen idee ik zie steeds zulke leuke kinderwagens ik wil ze allemaal hahaha
Haahaha ja leukk heah die site ! jaaaa van die datum vond ik ook al te gek maar ja ... we moeten maar eens afwachten totdat het zo ver is en dan kunnen we er volop van bestellennnnnn Ja leukk heaahh allemaal .. maar ik ben zo verliefd op die dat geen andere kindewagen er tegen op kan hahahaha
ja inderdaad achg lekker beetje wegdromen.. Nee inderdaad het is zo een mooie kinderwagen ik had er eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord! ik ben ook zo benieuwd naar de reacties van iedereen als het wel zo is.....
Vind het wel erg jammer dat ik niet op vakantie kan. Mijn familie gaat eind augustus op vakantie (ik ben 19e uitgerekend), en zíjn familie gaat begin augustus op vakantie... Dus sowieso kunnen we niet op bezoek gaan (zie het niet zitten om als zwangere naar Frankrijk te moeten gaan, stel je voor!)... En tja.. Zomer... Warmte.. Vocht.... Ben bang dat ik een oliebol ga worden.. Lol.
Hey dames ik ga lekker op me bed liggen met me vent en een leuk filmpje kijken hoop jullie gezellig morgen weer te spreken JA PERFECTION hahah Nou slaaplekker meiden