Gezinsuitbreiding 2009

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Nikki888, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. THbaby

THbaby Niet meer actief

Weet je wat ik me net bedenk? Dat chi misschien wel aan 't bevallen is Xx

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Weet je wat ik me net bedenk.... Dat de pendel van Nessy klopt..

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

wonder; jaa dat zou heel goed kunnen :) spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!!

Hier ben ik weer.. Alles gaat nu wel iets beter na vandaag.. Vriendlief was super lief.. heeft een dag vrij genomen en al mn vriendinnen met kleintjes langs gestuurd.. gewoon kletsen over zwanger zijn.. Ook bij hun gebeurde het niet " automatisch" en zijn er veel maanden overheen gegaan.. dus het ligt niet aan mij!! Dat heeft me veel goed gedaan! en heb nou ook al weer een beetje kracht.. ook echt maar een beetje hoor! om de volgende ronde in te gaan.. en weet nu dat het niet aan mij ligt maar ook bij andere meiden! en dat ik niet de enigste ben.. Dat weet ik wel van hier van het forum.. maar als het in je hele dichte kring toch nog paar keer extra verteld word is het toch iets echter.. snappen jullie? :)

LT en Perfection.. jullie zijn geweldig! (L) Bedankt voor al jullie lieve smsjes enzo!! Hebben me toch ook veel goed gedaan enz!! Bedankt meiden!

Lt; Je hebt me echt niet weg gejaagd.. was eerst wel groen van jaloezie.. sorry hoor mop! maar je snapt het wel denk ik? maar jij had geen "tijd" meer omdat je mannetje op uitzending moest.. ik heb eigenlijk nog alle tijd.. toch?

Gien; Het lijkt inderdaad of iedereen "zomaar" zwanger word.. maar jij ook niet dus? Blijkt dus meer vrouwen die niet zomaar zwanger worden.. dan vrouwen die wel zomaar zwanger worden?

Perfection; Je bent geweldig! bedankt voor al je lieve smsjes mupke! (L) laat je me weten wanneer je na HA ben geweest??

Mag ik hier weer komen kletsen? :)

Hele dikke kus... jullie zijn allemaal geweldig 8)

5. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee meis, ben je r weer ;) ja inderdaad, ik werd gewoon elke keer 3/4 maanden niet ongesteld terwijl uit onderzoek bleek dat er nix aan de hand met me is.. dus op een gegeven moment opwekkers gehad en clomid moeten gebruiken, 1e ronde clomid 50 mg had nix gedaan, 2e ronde clomid 100 mg en toen zwanger geworden! vandaar ;)

maar een hoop mensen schamen zich denk ik als het niet lukt en daarom zeggen ook een hoop meiden dat ze de eerste ronde zwanger zijn geworden! dus dan vertekend het beeld ook!

@ here; je zal het niet geloven maar mijn bleoddruk was vandaag 120/60.. dat is zelfs aan de lage kant!!! en de eiwitten in mn urine waren gehalveerd hihihi dus ik ben helemaal blij en lekker thuis :D de verloskundige vroeg: wat is je recept hihihi dat maken ze niet zovaak mee! super hoor dus als ik nu ga bevallen mag ik gewoon de verloskundige bellen en die beslist dan thuis of toch naar het ziekenhuis... waarschijnlijk afhankelijk van mijn bloeddruk op dat moment...!

alleen dinsdag nog een keer naar het zh om de bloeddruk te meten..als ze er dan nog niet is he hihi

@ wonder/perfection; kletstantes :D alles goed?

@ lt; erg last van kwaaltjes?

@ chi; ze was vanmiddag nog niet aant bevallen iig! las ik bij het decembermama forum...

6. THbaby

THbaby Niet meer actief

hehe toch lt heeft ze gelijk!! bij mij niet, heb heeel klein beetje bruin gehad dus gaat denk ik zo doorzetten helaas!

idd heb je kwaaltjes?

honey meid ik heb nog geen tijd gehad om jou iets te sturen, schaam ik me eigen ook wel weer voor. vond het wel echt rot dat 't niet zo lekker met je ging maar was gewoon ook door het dolle heen dat lt zwanger is en vergat jou gewoon,, sorry :$
    ben heeeeel erg blij dat je er weer bent en echt super lief van je vriend!! dinsdag lekker ha bellen en alles komt goed meid!!

perfection sorry van je beloofde bericht! heb vanavond weer 2 nagelklantjes gehad dus weer druk druk! gaat lekker zo haha

morgen een extra lang bericht haha

xxxx

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Honey schatje schatje schatje je bent er weer :D:D
    YIPPIEEEEE!!!!!!!!!!
    Lekker weer mee kletsen!!
    Gaat t weer helemaal goed met je??
    Heb je gemist hoor moppie!

Gien; alles goed hier!!! en bij jou??

wonder; ik hou je eraan, anders zwaait er wat!!!!!! valse beloftes doen we hier niet, hahahahah ;)

Hier; kutje ben nog steeds strontziek!!!! getsie!
    Onze bull teef is ook ziek (buda) gister lag ik op de bank met een deken over me heen, komt buda boven op me zitten,
    gaat de telefoon, dus moesk opstaan,,,en ja hoor mevrouw pikt de hele bank in! hahahaha en met geen mogelijkheid eraf kunnen krijgen, een echte prinses!

Ik ga er weer even vandoor! misschien tot vanavond en anders fijn weeken voor jullie all!!

dikke smakkerds!!!!!

8. THbaby

THbaby Niet meer actief

perfection: speciaal voor jou haha dit berichtje

ben vandaag ongi geworden wat ik al dacht.. al me pendels zitten ernaast! sjonge jonge haha dus ja je kan er echt niet van uit gaan. heb wel geen krampen of niks, hoop dat ze weg blijven.
    moet zo naar een verjaardag, niet zoveel zin in maargoed vaak is het dan heel gezellig!
    meis ben je zo ziek? vervelend zeg, haha wel grappig van je hond, zie het al voor me, onze hond gaat ook graag op de bank alleen mag ie dat niet. maar als ie er dan op zit en je wil 'm eraf krijgen dan duwt ie zich helemaal tegen de leuning van de bank zodat je hem er haast niet af krijgt! hijs ook zo sterk, 't is een engelse staff maar meer formaat amerikaan. dus dan weet je 't ook wel. hijs verder wel echt super lief!!

moet je maandag naar de HA? ben nu wel benieuwd of ze iets weten te vinden, toch raar.. heb je ondertussen wel wat bloedverlies gehad dan? want dat is dan misschien je ongi.. toch wel slim om er heen te gaan en ik zou ook zeggen dat je zolang bezig bent en 2 engeltjes hebt en nu weer zolang overtijd.. gewoon een beetje extra nog overdrijven ( nou er is niet veel ergers als 2 engeltjes maar je snapt wat ik bedoel ;) ) wie weet doen ze dan wel meer.. en laat je asjeblief niet zomaar weg werken he meid, ze moeten je gewoon even goed onderzoeken! 13 rondes is al zolang meid! er zijn natuurlijk genoeg mensen die er langer over doen maar 4 wk overtijd is veeeeeelste lang!

nou ik vind dit een behoorlijk bericht haha

honey meid hoe gaat het met jou? nog niet ongi? hoop dat je gewoon laat posi test!!! dat kan hoor, hoor je best vaak dus jij bent daar hopelijk 1 van ;)

gien wat een goed nieuws trouwens, lekker bevallen zoals jij wilt ;) fijn hoor! je hebt gewoon een wonder baby in je buik haha

chi waar ben je meissie!!!??? we missen je haha

lt nog kwaaltjes? alles blijft goed gaan hoor dat weet ik zeker, jij krijgt een prachtig prinsje of prinsesje en jullie zullen geweldige ouders zijn ;)

lindy meis hoe gaat het met jou?

xxxxx fijne avond! xx

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He lieve schatten!

Honey; vind het leuk dat je terug bent.. :D En begrijp je gevoel volledig, heb immers tot 1 week geleden hetzelfde gevoel gehad..

Gien; fijn dat het zo goed gaat! Mocht je nou wel een recept hebben dan hoor ik het van je ;)

Perfectionn; Wanneer ga je na de HA? Ben wel benieuwd wat hij/ zij zegt..

Wwonder; Balen dat je ongi bent geworden! Hoe staat het met jullie huisje?

Hier gaat het eigenlijk best goed.. Ik voel dat er iets in mn buik bezig is en dat is zoo vreemd gevoel.. Verder zijn mn borsten al aan het groeien en ben soms wat misselijk..
    We hebben het vrijdag ook aan zijn ouders verteld en die konden het niet geloven.. In één week tijd horen ze dat ze 2 kleinkinderen krijgen..

Ik ga nu lekker ontbijten en lekker een Desperate Housewives kijken..

Meiden tot snel!

Kus

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee schatjes!

Hier nog steeds geen ongi! Dinsdag weer HA bellen en kijken wat hij zegt.. Las op internet dat ook vrouwen een maand overslaan dus ook zeg maar de ongi.. nou hier maar gewoon doorklussen!! haha echt gene straf natuurlijk hih (A)

Wonder; vervelend dat je ongi bent geworden! kan je teminste een ronde verder.. Maak niet uit dat je niks had gestuurd hoor!! ;)

Perfection mupke.. al opgeknapt?

LT; Heel apart hoor! zeker een heel apart gevoel? Super voor je schoonouders!! :D Leuk leuk.. maar als je nou een Echo in het groot Z. G. moet op ma. di. vrij. of zat. moet je even zwaaien naar die bloemenwinkel.. ik werk daar ;)

Gien; Clomid.. ( nu klink ik misschien heeeeel dom ) Hoe gaat dat in zn werk dan?

Chi.. waar ben jeee???

Haha kreeg donderdag smsjes van jullie ( LT en Perfection) dus mn vriend heel de avond; wie zijn dat? :p helemaal uitgelegd.. kreegk vanochten smsje van Perfection zegt vriendlief..; waar woont ze.. dus ik zeg dat.. zegt hij; moeten jullie dan niet een keer zondags met zn alle iets gaan doen in *** ****** of hierow in *******.. Wel grappig hij wilt ons zelfs al late date (H)

dikke kus mupkes!!

11. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ honey; wat een lieverd die vriend van jou :D clomid dat zijn tabletten die je eiblaasjes laten rijpen zodat je een eisprong krijgt, ik had namelijk ineens vanuit het nix telkens een paar maanden geen eisprong dus werd ik maar een keer in de 3 of 4 maanden ongesteld, natuurlik niet handig als je een beebje wil ;) dus op een gegeven moment waren we een jaar bezig en toen wilden we verder kijken want daarvoor was ik ook al niet zo regelmatig ongi maar toch wel om de 4/5/6 weken ofzo dus beetje raar allemaal... en toen heb ik in het ziekenhuis van de gynaecoloog die medicijnen gekregen...

@ lt; echt heerlijk voor je joh dat iedereen zo blij is :D super! leker genieten hoor, ondanks wat kwaaltjes ;)

@ wonder; balen meis dat je ongi ben gewordn! hopelijk de volgende ronde meer geluk...

@ chiquita; druk met de kindjes? wat zijn er al een hoop decemberbeebs geboren he hihi en het is nog niet eens december!

@ here; vannacht echt geen oog dicht gedaan zeg! manlief snurkte kei en kei hard.. (met geen mogelijk heid wakker te krijgen hihihi) en ik had buikpijn, geen weeen maar zeg maar constante buikpijn, leek wel spierpijn ofz.. hopelijk toch iets voorbereidends want ik kan echt niet meer wachten :D:D:D

12. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    oeps perfection vergeten,:) hoe isset met jou meis, weer een beetje opgeknapt?

xxx

13. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ahhh gien je vergeet me zomaar, dankjewel meid!!! :p

Nee nog steeds niks beter Bleh!!!

14. THbaby

THbaby Niet meer actief

ja nou eigelijk nog niet ongi alleen bruin. xx morgen langer bericht

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Pefection; hier posi nieuws voor ons 2! Vriendin van me heeft er 6 wkn overgedaan om posi te testen (H)

Dussss afwachtee!! ;)

weet nu niks meer te krabbele... jullie hebben al een lange krabbel gehads eej ;)

kuss

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hon;
    ohhhhh das positief :D
    Ik ga er niet meer vanuit dat het geen ongi meer was :) laat ik er maar vanuit gaan dat ik gewoon toen ongi ben geworden :p
    Voor jou wel heel erg positief meid!!! :D
    Mijn duimen draaien nog steeds hoor hihi!!

Dikke knuffeeeeell

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden!

Honey ik heb ook 1 x mn ongi overgeslagen maar dat was toen ik nog aan de pil was.. Ben wel benieuwd wat de HA dinsdag zegt..

Wwonder heb je al meer duidelijkheid?

Perfectionn, Gien en Lin hoe gaat ie met jullie?

Kus voor jullie

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Goodmorning lady's

Gaat flink Ka u tee hier :(
    Ik ben het helemaal zat, tsja dan vragen jullie je vast af ''wat ben je zat'' Ik zal het jullie zeggen........GEEN IDEE!!!
    Heb van alles en iedereen last om me heen, kan de boel wel kort en klein slaan :( *schaam*
    vorm van agressie? ik heb werkelijk geen idee, het voelt iig erg kl*te!!
    Ben nog steeds niet opgeknapt van de griep, moest vandaag naar de ha maar heb een gevraagd of het vrijdag kan (ja weer langer uitrekken) heb nu gewoon geen puf om na de ha te fietsen!!

Hoe gaat het hier??

Knuffies

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He lieverd!

Ik heb dat ook wel eens hoor.. Dan ben ik het allemaal even beu..
    Niks of niemand kan iets goed doen en je kan om alles alleen maar huilen..

Bij mij komt dat omdat ik mijn emoties niet goed kan tonen en soms dan is het allemaal teveel en barst de bom..

Klink dat bekend?

Dikke knuffel voor jou!

Misschien moet je aan je huwelijk denken dan begint er vast een zonnetje te schijnen..

20. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

heee schattie,

Nou precies, echt iedereen moet uit mn buurt blijven en niet met alles bemoeien!! ik vind dit zo sneu voor m'n hubby, hij doet helemaal niets verkeerd, maar alles wat hij doet is niet goed!! :(
    Klinkt heel bekend...kan echt op dit moment overal wel om huilen..*snik*

Op dit moment heb ik niet eens zin om aan ons huwelijk te denken :( :(
    Vanmorgen was ik mn schoenen kwijt (lees nog steeds..)
    en mn jongste zusje moest het de vlamen ontgelden..pffff zo zielig zij kan er ook niets aan doen! misschien kan ik beter mn bedje induiken en er pas weer uitkomen als ik me beter voel.... :(

Dankjewel lievie,

dikke knuffel terug

Deel Deze Pagina