Ik herken het! Ik denk dat je het lekker tijd aan jezelf moet besteden.. Ga lekker in bad liggen, kaarsjes aan, boekje mee en even lekker bijkomen.. Of zet een heerlijke zwijmelfilm op dan ga je je ook beter voelen.. Je kan altijd smsen he mop! KUSS
schattie, in badje is een erg goed idee Heb net even op h&m zitten sneupen zulke leuke kleding hebben ze weer! dat helpt ook wel hihi Mn hubby zou kijken of hij eerder van zijn werk weg kon..I hope so! "s goed moppie, dankjewel, je bent een schat!!! kussie
He schatje! Ik had vanmorgen ook nog gekeken hihi... Maar zou volgende maand met mn vriend gaan shoppen dus ik wacht nog wel even.. Geniet lekker van je badje! Spreek je vandaag nog oke? KUSS
Jij moet straks bij de positiemode van H&M kijken schattie hihi Voor ik in mn badje ga, moet ik even wachten op mn zusje, anders lig ik net, kan ik er meteen weer uit!! Tuurlijk spreken we vandaag nog Dikke tûût
He lieverd! Dat had ik me ook gerealiseerd.. Had zaterdag een zomerjurkje gekocht, zegt me moeder: die past je niet.. ( Ik beledigd )... Zegt ze: Je hebt dan toch een buik.. Dat was ik even vergeten.... Ach dan nog maar wat winterdingetjes en voor de kleine.. Ik bart van de spullen, 3 dozen vol! Jullie krijgen wel allemaal een kaartje, dat beloof ik bij deze.. Kusjeee
Haha, jaa daar zul je dan niet meer in gaan passen schat!! Je gaat ook buikbanden dragen??? met van die geweldige teksten erop? WAAAAT?? 3 dozen vol?? babyspullen???? :O dat meen je.. Oehh leuk een kaartje!!
Ja 3 dozen vol.. Tot gister 2 maar me moeder kwam met mutsjes, rompertjes en omslagdoeken aangezet.. Heb ook zo ketting gehad die je op je buik kan dragen.. Ik krijg 4 buikbanden met Kerst.. Een witte met jeansletters I (l) PAPA Een witte en zwarte En een blauwe met gele en roze vlindertjes Vind het allemaal zo leuk hihi
ohhhh lt ik denk dat we allemaal hier erg jaloers zijn op jou hihi je moeder vind het natuurlijk helemaal geweldig!! ahh leuk die buikbanden! Je heb er ook 1 met baktijd, zoveel minuten die is ook leuk!! Dump je hier een beetje hcg voor ons Zo een keeting heb ik ook...die had al voor dat ik wist dat we bezig gingen ovor een beebje gekocht hihi OOPS!!* Tuurlijk vind je het leuk meid! eigenlijk heb je de complete uitzet al..???
He lieverd! Ja ja ja die met baktijd is geweldig he.... Heb echt hele leuke op buikbanden.com gezien.. Had deze vast voor Kerst gevraagd.. Heb inderdaad al erg veel in huis.. Maar we krijgen ook heel veel.. Kinderwagen krijgen we van mijn ouders, zijn vader gaat de complete babykamer maken ( vonden wij helemaal geweldig omdat er dan ook emotionele waarde aan zit ), wippertje, box en maxi cosi krijgen we van zijn ouders.. Dus zelf hoeven we alleen kleine dingen aanschaffen.. Stel bofkonten zijn we.. Zaterdag in Prenatal geweest en daar mokken gekocht met oma/ opa/ papa en mama is een kanjer.. Beide ouders kwamen zaterdagmiddag langs en vonden de mok helemaal leuk.. Zal ik wat HCG bij de kerstkaartjes toevoegen? Volgens mij mis ik alleen nog het adres van Lin... KUS
hihi kun je nog wachten op de dikke toeter met al die leuke buikbanden? Bofkonten?? hmm verwende nesten is het beter woord hahahaha!! maar wel lekker zeg, dan hoeven jullie eigenlijk alleen maar de kleine dingen te kopen, &ja krijgen doe je altijd Misschien een babyshower geven?? Ahhh wat leuk die mokken zeg!! Zin in de echo zeker? Jaaa doe maar wat hcg bij de kerstkaartjes!! Het adres van lin heb ik ook nog nie..... Kusssies
Lief, je klinkt al weer een stukje opgewekter.. Kan dat kloppen? Een babyshower lijkt mij inderdaad ook wel iets.. Komen nu zoveel vragen op je af.. Thuis of in het ziekenhuis bevallen? Welke dag naar het KDV? Heb 28 december mn eerste afspraak met de VK dus ben benieuwd.. Ben dan 8 weken maar als ik haar goed begreep, krijg ik pas een eerste echo met 10 weken.. We zullen wel zien... Las op de hyves van Lin dat het een beetje begint te rommelen dus het zal niet meer lang duren.. Wel jammer dat we geen adres hebben anders hadden we een kaartje ofzo kunnen sturen.. Ik zal bij jou wat extra HCG toevoegen zodat je weer beetje kunt lachen! xxx
Een beetje, ga zo even een hete douche nemen! de hondjes zijn weer om me heen doet ook wonderen! Heb net op internet gegoogled wat de gyn gaat doen als de ha je door verwijst......Ik durf nu niet eens meer heen!! ieeeeeeeeeeeeeeek inwedige echo, ze gaan met een eendenbek naar binnen bleh!! Wat zou je willen, thuis? of toch ziekenhuis? Huh met 10 weken pas? je hoort toch de eerste echo te krijgen met 6 weken??? hmm 28 december duurt ook nog wel effies een tijdje zeg! Ohh dat meen je?? nou dan zal het bij lin wel niet meer zo lang gaan duren!! ben benieuwd! Das lief van je meissie Heb je trouwens een voorkeur wat je zou willen..'n jongen of 'n meisje?
Wat ik op internet heb gelezen is dat je tussen de 8 en 10 weken voor de eerste keer na de VK gaat.. Ook heb ik gelezen dat het normaal is om pas met 10 weken een echo te krijgen, maar dat duurt nog zo lang.. Ik heb altijd geroepen in het ziekenhuis maar nu zegt mn gevoel thuis.. Heb het gisteren met mn vriend erover gehad en we zouden er nu beide over nadenken.. We hebben niet echt een voorkeur.. Zijn broer denkt dat ze een meisje krijgen dus zou leuk zijn om opa en oma ook een kleinzoon te geven.. Ach, jullie horen het gelijk! Jij verder nog nieuws? Kuss
hmmm vreemd, mensen om mij heen die kregen met 6 week al de eerste echo!! Jaa dat duurt echt nog lang meid het is dan op die echo toch echt een bevestiging of nie.... plaats je een foto van je kleine spruit? Ja thuis is toch net even een vertrouwde plek, agh tegenwoordig zijn er zoveel mensen die thuis bevallen Ben wel heel erg benieuwd of jullie een prinsje of prinsesje op de wereld gaan zetten!! hihi "k heb geen nieuws! ben alleen bang om doorgestuurd te moeten worden naar de gyn, en Sowieso al naar de ha
He lieverd.. Ik zou niet op de zaken vooruit lopen.. Gebruik je iedere maand ovulatietesten? Misschien heb je niet altijd een eisprong of moet je mss extra hormonen gebruiken? Ik heb vorig jaar een inwendig onderzoek/ echo gehad omdat ik hele erge buikpijn had.. Het is toch fijn om de bevestiging te krijgen dat er niets aan de eierstokken/ baarmoeder mis is.. Nogmaals ik zou niet op de zaken vooruit lopen en het zou ook wel eens fijn zijn waarom het naar 13 rondes nog niet gelukt is.. Rook je nog? Misschien is het toch een idee om daar mee te stoppen want het verminderd echt je vruchtbaarheid.. Ik ga geen echo's op hyves plaatsen maar zal kijken of ik ze hier kan uploaden.. Als het zover is laat ik het je weten.. Bedoel bovenstaande niet negatief maar voor jouw bestwil.. Dikke knuff xxx Oohh heb je al een datum geprikt??
hee schatje, Nee I know, maar de Ha stuurt je 9 van 10 keer wel door naar de gyn! voor verdere onderzoeken zeg maar! maar we zullen het wel zien. Ovutesten wil ik absoluut niet, ik vind dat dit dan echt als een verplichting voelt ''schat we moeten NUUUUUU'' haha nee!! IK vind het maar een raar idee zo een inwendig onderzoek ja, het is indd wel heel erg fijn maar dat idee beetje eng, maar goed het is voor een goed doel toch Ja ik rook nog wel indd!! maar niet veel 5 sigaretjes op een dag ongv. als ik stop kom ik mega aan, als ik zwanger ben heb ik dat er wel voor over hoor, maar om du als een olifant door de straten te rennen! eerst maar afwachtn wat de ha zegt!! nee ik bedoele ook hier en niet op hyves Neeee nog geen datum, koppie staat er ff niet naar maar die moeten we wel snel bespreken DIkke knufff
Dus je weet ook niet of je iedere maand een eisprong hebt? Of voel je die wel? Heb ze zelf ook niet gebruikt want wilde er inderdaad ook geen verplichting van maken.. Je hebt natuurlijk wel kans dat de HA zegt dat je ze beter wel kan gebruiken.. Oh 5 sigaretjes valt inderdaad mee.. Ben zelf van een half pakje per dag meteen gestopt.. Ben in dezelfde tijd gestopt met de pil dus hallo 5 kilo's extra! Doen jullie aan kerstcadeau's? Kuss
Eisprong voel ik wel gewoon iedere maand!! kan wel zwanger worden, maar heb natuurlijk 2 keer mk gehad! Dan is het nog maar de vraag of ik het vruchtje wel vast kan houden! dat is eigenlijk een brandende vraag! Ik ga morgen even langs de etos om etos multi zwanger worden op te halen! ze zeggen dat dat erg goed helpt! ik kan natuurlijk altijd een keer die ovutesten proberen! ik weet wel zeker dat ik 20 kilo aankom hahaha!! Wij doen wel aan kerstkado's en jullie?? Knuff
Het is inderdaad wel slim om extra vitamine in te nemen.. Heb hiervoor foliumzuur geslikt en nu voor mama van Davitamon.. Ja sorry je hebt gelijk.. Was even vergeten dat je 2 mk had gehad.. Kan begrijpen dat je het eng vind.. Gaat je vriend met je mee? Ja of je kan in week 2 en 3 iedere/ om de dag klussen dan kan je hem ook zeker niet missen.. Maar met een ovulatietest kom je er wel achter of je een eisprong hebt.. Ja wij doen ook aan Kerst.. Het is allemaal iets anders gelopen dan gepland maar oke.. Wilde in februari een weekendje weg (villa met bubbelbad/ sauna) en dan een quad huren en dan lekker door de Veluwe rijden.. Tja, die plannen moet ik dus iets bijstellen.. Weekendje weg gaat door maar we hebben besloten om hetzelfde horloge te kopen dus dat vind ik ook wel heel leuk.. Wat ga jij kopen/ heb je gekocht? Kus Kus
foliumzuur is meer voor het kindje als bijvoorbeeld een openruggetje! geef niet!! jaa hubby gaat gelukkig wel mee, anders moesk alleen..............!! lijkt me helemaal niks. Om de dag of iedere dag hahaha!!! Ik zal is kijken naar ovutesten, wie weet helpt het! Hmm dat lijkt me indd niet een goed idee jij met je spruitje op een quad!! hihi!! Ahh das leuk alle2 hetzelfde horloge!! van guess? die heeft zulke mooie *zwijmel* doen jullie ook voor andere mensen kado's kopen?? Ik heb werkelijk geen idee wat ik moet kopen hij is net jarig geweest, toen wist ik niet eens wat ik moest kopen!! het liefst had ik hem natuurlijk een heel mooi kado gegeven liefsssssss