Gezinsuitbreiding 2009

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Nikki888, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nee foliumzuur kun je het beste al slikken als je stopt met de pil..
    Als je hiermee pas begint als je zwanger bent dan loop je het risico dat je te weinig binnenkrijgt..

Mijn vriend draagt altijd horloges van TW-steel.. We hebben hele mooie gezien dus van de week even de stad in..
    TW Steel horloges | TW Steel Collectie | Sensation White

Ik doe verder voor mijn ouders/ broertje en zusje.. Hij voor zijn ouders/ opa & oma..

Voor moeders: dagje sanadome
    Voor broertje: cadeaubon BOL.com
    Voor mn zusje en vader nog geen idee.. Dus tips zijn welkom!!

Vind je vriend racen leuk? Ik heb mn vriend vorig jaar een dag racen op circuit van Assen gegeven.. Wat vindt hij leuk?

Kuss'

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Het gaat om de bovenste horloges..

Links is dames, rechts is heren

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Oehh die horloges zijn wel heel mooi zeg!!!!

Jaa dat bespaart je toch weer een hoop euro's! wij hebben kerstavond bij Hubby zijn ouders, daar kopen we een kado voor en voor mijn mam en oma, that's it!
    waar houden je zusje en vader van???

Hmm dat racen is indd wel erg leuk!!!
    ja wat vind hij leuk.... mij? ;) haha oke serieus.. hij vindt alles wel prima als ik hem zo mag geloven! haha

Ben er trouwens gister achter gekomen dat ik met hubby wel heb geklust op de vruchtbaarste dagen *stupid me* was ik gewoonweg vergeten!!!!! hoe stom..dus de kans op een mooi kado is er nog wel :D duim duim hihi!!! scheelt ook weer in de portomonee voor onze ouders haha!

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja vind ze ook echt heel mooi..

Tja mn vader is heel simpel.. Voetbal! Maar een abbonement heeft ie al een keer gehad.. Zit er over na te denken om hem mee naar een voetbalwedstrijd te nemen..

Mn zusje heeft niet echt hobby's.. Mn zusje werkt zelf bij de Etos dus hoef geen verzorgingsproducten kopen.. Ze heeft al 2 jaar een cadeaubon van H&M gehad dus dat wordt het hem ook niet..
    Wou eigenlijk pantoffels laten bedrukken met; Liefste tante maar kan nergens geen site vinden..

Tja mannen zijn heel makkelijk he.. Vriend vond de dag racen echt super! Ik ben zelf altijd van de dagjes weg.. Elk jaar weer lastig..

Wel goed om te weten dat je op tijd hebt geklust he..

Kuss

5. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Hm ja voetbal wedstrijd is leuk!!
    Agh ja vaders zijn ook niet errug moeilijk eh :p

Ahhhh ja die sloffen zijn leuk!! Uhm er zijn genoeg bedrukkingssite's waar je zoiets kan laten doen!
    Ik zal ook wel is kijken......

Ja vreselijk ieder jaar weer verzinnen, wat geef ik nu weer pffff!!!! voor oma's is het ook zo makkelijk hahaha NOT!!

Ben daar zo onwijs blij mee, hopen dat het dan ook iets positiefs met zich mee brengt!! anders gaan we ronde 14 in :(
    laten we maar het beste hopen toch!

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Tja, ik vind genoeg sites met polo's, hempjes etc.. Maar sloffen kan ik nergens vinden..

Ja opa's en oma's zijn ook niet makkelijk.. Vaak is dat een plantje voor oma en wat kraslotjes voor opa..

Ik doe voor je duimen moppie..
    Zou het wel tegen de HA zeggen als ik jou was..

Als je een site hebt gevonden dan hoor ik het van je want vind het eigenlijk wel een leuk idee..

KUSSS

7. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ik zal even onder de douche springen, dan zal ik daarna ook even voor je kijken naar zo een site!! :D

dankjewel schattie, dat het dan maar mag helpen :)

kom zo terug!

DIkke koesss

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dank je wel...

Zie je wel weer verschijnen! LiefsX

9. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

lt er schiet me net wat te binnen, wat nou als je zelf sloffen koopt, ze wegbrengt naar een drukkerij met je eigen tekst??

xxx

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Daar had ik zelf ook al aangedacht..

Maar ik denk niet dat iedere drukker dat zomaar kan of wel?

Kus

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

jaa tuurlijk wel, een echte drukker zou dat moeten kunnen :)

knuff

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb net op 5 sites van drukkers gekeken..

Het is mogelijk om een wit shirt te laten bedrukken maar geen pantoffels ofzo..

Heb nu al een site gevonden die kleine sleutelhangers heeft in de vorm van een klomp.. Misschien kan ik deze laten bedrukken met Liefste tante/ oom/ opa of oma..

Ik ga nu afsluiten en richting huis..

Zal er vanavond niet meer zijn want krijg visite..

Talk to you tomorrow?

Kus

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He ladies!

Wwonder, dat klinkt wel hoopvol toch? Hoop het voor je!

Perfectionn; ik vond het inwendig onderzoek ook niet erg.. Was ook super bang van te voren maar het viel 100 % mee..

We zijn echt een stel bofkonten.. Heb wel gezegd dat ze nu moet stoppen want wil zelf ook wat dingetjes kunnen kopen..

Honey hoe gaat ie met jou?

De site met de klompjes doet wel met tekst dus dan gaan we dat maar doen..

Iemand nog iets te vertellen of roddelen?

Kuss

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Kletstantess!! :D

Lt; Zoo je krijgt echt veel!! haha.. maar je had al 2 dzn? Zelf bij elkaar verzamelt? ik heb al 1 volle doos onder mn bed staan (A) allemaal kleding en hebben dingen.. erg he? gewoon een beetje troost iedere keer :D

Perfection; Schatteke ben je nou al opgeknapt? ik heb etos zwanger worden gehaald.. zooo zijn echt super grote pillen :$.. en ik ben niet eens echt een pillenslikker :p dus op mn werk kokhalzen haha mn baas wou weten wak aan het doen was.. toen maar even smoesje verzonnen :D

Wonder; hoe gaat het met jou?

Meissies wanneer gaan we nu eeens date? het moet zelfs van mn vriend haha :p

hier eindelijk ongi :D" nog nooit zo blij geweest met een ongi.. haha :D ging wel met super veel buikpijn.. allemaal steken.. gewoon tranen in mn ogen vd pijn.. :D Ga nu geen ovu testen meer gebruiken maar nu iedere dag klussen .. tot ik ongi word.. of tot er ong.40 dgn voorbij zijn.. en dna pas testen..

Heb nu Etos zwanger worden pillen gehaald.. veel positief overgehoort dus maar proberen :D heb weer helemaal zinvoor de nieuwe ronde :D ga nu geen dag meer overslaan met klussen dus moet het wel raak zijn! ( Even bij jou afgespiekt LT ;))

Dikke kus en knuffelss

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He lieverd!

Had inderdaad al 2 dozen verzameld.. O.a. knuffel, slofjes, rompertjes, badjasjes, trainingspakje in maatje 50..
    Als je iets leuks ziet dan moet je het kopen voordat het weg is, heb dit gister zelf ervaren!
    Ik had een heel leuk boxkleed van disney classic gezien en ja hoor hij is weg.. :x

Hoop echt dat het snel raak voor je is! Misschien moet je na het klussen zeggen; zo nu is het gelukt.. ( heb ik namelijk op 11-11 geroepen ) en zie het resultaat.. ;)

Ik ben nog steeds voor een date in hoor.. Het is alleen wel lastig ivm de afstand.. Jullie zijn hier allemaal welkom!

Wie heeft er zin in een date?

Kuss

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ik, ik, ik ik ik :D

.. jaa zo denk ik ook!! vriendlief vind het allemaal onzin.. haha.. heb veel lief! dingen in mn doos :D polo's met macho achter op.. een shirtje met; gezocht oppas.. 18 jaar, blond, blauwe ogen. etc.. ag en als het geen jongen word zet ik het wel op MP..

We zullen zien.. ben nu eigenlijk helemaal gelukkig met mn ongi hahah :p

kusss

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Aaahhh wat leuk!!!!! Je kan die kleine dingetjes gewoon niet weerstaan he?

Kan begrijpen dat je blij bent mop..

Heb jij een idee voor de date?

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    nee kan ze zeker niet weer staan.. en tjaa als ik het geld nu toch kan missen waarom niet :D

hmm.. misschien een dagje a'dam? off hihi een lady's night.. hihi :D.. of .. ik heb wel leuke dingen gevonden in utrecht.. ligt een beetje in het midden.. maar is vanaf 6 pers.. duss :D

zal nog even doorzoeken en dan hier wat dingen posten :D

kuss

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    pff.. kom zoveel leuke dingen tegen :D :p

Sieraden maken, tassen maken, Holiday on ice, pff nog veel meer..

LT heb jij geen idee? :p

kuss

20. THbaby

THbaby Niet meer actief

meiden ik ga mee met de date, heel veel zin in maar als we dat nou rond januari plannen. ik bedoel december is heel druk en januari weer wat rustiger.. dus ik zeg nu vast wat datums het moet volgens mij op een zondag zoals ik heb begrepen.

oei dat wordt wel al moeilijk de 10e ben ik jarig de 17e me moeder en 3 vind ik ook zo net na nieuwjaar.. dus dan blijft over

24 januari
    31 januari
    7 februari

en dan is 't geloof ik ook weer carnaval enz. kan da ? en 9 maandenbeurs LT daar MOET jij heen haha!

eeh maar ik vind alles qua date goed he, bij lt thuis offf idd iets in utrecht of amsterdam. maar wie weet ben jij (honey of perfection ofzo of iemand anders die ook mee wilt) wel zwanger en dan is een lady's night misschien ook niet zo fijn ivm misselijkheid ofzo haha jaja vooruit denken he!

nou is het misschien ook leuk dat we bijvoorbeeld voor iedereen een gewone buikband kopen en dat je die dan kan 'oppimpen' weet ff geen ander woord (staat wel stom maar jullie weten wat ik bedoel) lijkt me ook leuk, heb allemaal swarovskisteentjes en een apparaat dus kei leuk maargoed.. we beslissen samen!!

xxxxxx

Deel Deze Pagina