waah dat duurt nog lang.....spanning heerst Dat bruinverlies kan oud bloed zijn wat alsnog uit je lichaam moest!! je hebt verder geen helder rood bloed gehad?? Meid wat ontiegelijk spannend voor jou zeg!!!!!! ben hartstikke zenuwachtig voor jou hihi Jaa wonder ik zag toch echt een streepje staan!!!
Wwonder ik duim voor je! Ik verwacht je om 13.05 uur op het forum! Succes lieverd... Perfectionn zag jij de streep wel? Een sok? Honden zijn gek he hahahaha
haha gek genoeg ben ik er heel rustig onder haha dan schelen lt en ik 3 dagen ALS het zo is he perfection zet even je naam erbij als je kunt?
effies over die meeting!! jullie wonen natuurlijk veel dichterbij elkaar, ik woon helemaal aan de andere kant! (ja voelt haast wel andere kant van de wereld) haha! Anders gaan jullie maar meeten, ik ga dan gewoon de volgende keer mee.. Ik kan moeilijk helemaal naar jullie toe komen! jullie kunnen daar afspreken!
lt jaa de streep zag ik!! Haha ja een sok!! vorige maand al een onderbroek in zn ontlasting!! ik geloof dat we hier een wasgoedmonster hebben haha!! Goh wie weet bevallen jullie wel saampjes, tegelijk hahaha
nee zo gemakkelijk kom je er niet vanaf. we kunnen toch ook gewoon in utrecht of amsterdam doen? das in 't midden xxx
sjonge jonge als ik aan 't typen ben zijn er gewoon alweer wat berichtjes bij haha ik ga nu echt ff klaarmaken want anders dan zit ik hier over een paar uur nog he xxx
Jullie hadden het over bij lt thuis toch? Zou het wel harstikke leuk vinden om eindelijk met jullie te meeten, maar ik woon nou eenmaal iets verder weg!! Hebben jullie al een keer gedate?? lt; jij en hon wel toch?
als wonder nou wel zwanger is, moeten jullie natuurlijk wel allebei wat hcg naar hon en mij sturen eh
Perfectionn als jij mee wilt dan gaan we gewoon richting Utrecht! Honey en ik zouden daten maar ben die dag met spit in mn rug opgestaan dus lag de hele dag plat.. Sindsdien eigenlijk niet meer van gekomen.. Wwonder ben benieuwd! Perfectionn ik heb jou beloofd wat HCG in het kerstkaartje te stoppen.. Kuss
nou meiden ik ben klaar om te vertrekken haha heb nu trouwens een steek zo rond me navel.. oh hijs alweer weg haha was wel een rare steek trouwens maar PERFECTION JIJ GAAT MEE we gaan iets samen doen en jij hoort daarbij!! wat heb je besteld bij H&M? nu ben ik nieuwsgierig! haha ik moet toch wachten met testen tot 1300 dusss.. ik ga zo hoor echt waar haha xxx