meiden heb de testen binnen. Ben op de trein aan het wachten dus ben rond half 1 thuis. Moet wel plassen nu haha Xx
Groente snijden,inpakken, wassen!! hubby werkt er ook! Verdiend harstikke goed...nou wat wil je nog meer. maandag 3 uur gesprek, dinsdag ronleiding en dan wachten of ik woendag meteen aan de slag mag!
Nou als het goed verdiend inderdaad... Succes met je gesprek!!! Wwonder zeg is dat die trein opschiet....
dankje meid Gaat vast goed komen!! Haha ja de trein mag wel opschieten wonder!!! Wihoeiieeeeee spanning stijgt met de minuut
meiden ik ben geloof ik echt zwanger. heb jullie net gesmst met de foto maar nu is ie echt duidelijk oeioei wie had dat gedacht dat nessy toch gelijk zou krijgen haha xxx
GEFELICITEERD!!!!!!!! helemaal fantastisch meissie!! het is je zo onwijs gegund!!! Die banner staat je geweldig!! hihi Ga er heerlijk van genieten!!
JOEHOEEEEE dankjewel haha jullie hebben steeds gekletst en dan kom ik met het grote nieuws (ja natuurlijk ook al via sms maargoed) en dan zijn jullie er niet haha was wel flauw hoor! nou lt nog ! xxx
perfection kan je mijn foto's zien? was dus toch gelukt ze te uploaden, ga nu ff de nieuwe foto's uploaden nou dat valt heel goed!! heel onwerkelijk moet ik zeggen. je hebt iedere maand symptomen toen ik niet meer aan de pil was. wel condoom maar toch je voelt wat en juist nu voelde ik eigelijk vrij weinig alleen me tepels/borsten deden pijn. voel nu ook ineens krampjes en steekjes in me lies hahaha stom he! xxx
Wat zul jij ontiegelijk blij zijn schat!! Lekker gevoel die posi test of niet? gooi is wat hcg......... Ik moet ook bijna ongi worden!
haha ja meissie nu je weet dat je zwanger bent voel je meteen van alles!! heerlijk toch!! nou hup hup bellen voor echo
nee met dat bellen wacht ik even een weekje ofzo krijg toch al een echo met 8 wk. dus.. ik ga gewoon ff lekker beetje afwachten. 't ging tenslotte met de eerste zw ook zo, bruin wat wel aanhield maar nu is 't al over.. dus das eigelijk wel weer anders maargoed.. ben nu bang voor weer een miskraam maar eigelijk ook weer niet. ben gewoon zo blij. gaat 't fout dan gaat 't fout en dan beginnen we gewoon opnieuw! x x x