jaa precies, dan kun je indd net zo goed een weekje wachten!!! echt geweldig meissie!! eindelijk lekker rustig aan doen, en niet te druk maken, wat je ook tegen lt heb gezegd tuurlijk ben je bang voor weer een mk, maar meid, 9 op de 10 vrouwen krijgen een mk! dat was laatst nog op televisie! en die heb jij al gehad! Nee ik zie je foto's niet!!! heb je het je vriend al medegedeeld?
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb je je test geupload? Ben blij voor je lieverd...... KUSSSSSSS
joehoeeeeeeeeee daar is ze meid dan schelen we maar 3 daagjes. hoe leuk!!!!! ja kijk maar eens in me fotoalbum xxxx
Smakelijk lieverd en gefeliciteerd! Ga even spieken, als ik tenminste weet hoe het werkt... Tot straks kus
We schelen gewoon 3 daagjes! Perfectionn en Honey jullie volgen ook over 3 dagen he? Ben echt blij voor je Wwonder!!!! Dan klopt jouw pendel van Nessy dus ook....
hm raar zeg!! Poeh, nou wordt het een race tegen de klok! voor honey en mij, het zou natuurlijk harstikke leuk zijn als we allemaal bijna tegelijk zwanger zullen zijn
Wanneer was je laatste ongi? Want volgens mij is jouw cyclus ook niet echt regelmatig tenminste ik kan me herrineren dat ik jou vaker overtijd heb zien staan.. Ga je wel uit van je langste cyclus? Dat was bij mij 30-32 namelijk.. Nessy had voor jullie toch ook november gependeld?
meiden nu kunnen jullie wel kijken als het goed is! ja echt geweldig he wie had dat nou gedacht!!! xxx
Ik heb wereklijk geen idee!! Ik heb wel een regelmatige cyclus, maar dooe de 2 mk's heeft er een tijdje overtijd gestaan! Ja klopt die had ook voor november gependeld maar dat gaat m niet meer worden! de enigste die voor mij gelijk had was justfem!
ja honey is gister ongi geworden maar wel met heeeel erg veel pijn dus misschien een vroege miskraam? dacht ik gelijk aan toen ze zei dat ze pijn had... xxx
hebben jullie me foto's gezien. heb er net een minuut geleden nog 1 opgezet. eeh maar wat denken jullie van gien. zou ze al bevallen zijnof aan het bevallen. ze is vandaag uitgeteld xx