Gezinsuitbreiding 2009

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Nikki888, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

slagroomtoetje,

hahahhaha oliebol geweldig! :p

hopen dat het in nederland dit jaar een mooie zomer wordt dan maar :)

zie je al een beetje een buikje of niet? :)

2. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ja je ziet al wel dat ik zwanger ben, zeker als ik een strak t-shirtje aan heb.

Mijn schoonzus zei gisteren nog: "WOOOOOW je begint het al goed te zien joh!" (toen voelde ik me natuurlijk op en top zwanger, lol!)

Het is een klein ienieminiebuikje hoor! Als ik mijn handen op mijn buik leg voel ik wel wat zitten ja. Een 'bolletje' eigenlijk haha..
    Morgen ga ik overigens bloedprikken en dinsdag ga ik lekker weer een nieuwe echo laten maken! Jeej :D

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

haha geweldig meid :D

ja als dat tegen je gezegd dan voel je je natuurlijk helemaal zwanger hihi

spannend je echo hoeveel heb je er gehad?

ga je ook zo een 3of 4d echo laten maken? lijkt me zo mooi hihi

4. Slagroomtoetje

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ze staan in mijn album ;)
    Drie op dit moment.

Ja ik ga ook zo'n 3d echo laten maken; die krijg ik gratis! een vriend van mij is dokter in het AMC, dus tja.... Heb gewoon connecties, lol.

5. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

haha oke dat is makkie zeg:D

oke zal is kijken in je album :D

en zeker al allemaal dingetjes aan het kopen? :p

6. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

wat leuk die foto's hihi nog zo innieminie geweldig:D

7. Slagroomtoetje

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Nouja.. Gék genoeg heb ik heel weinig gekocht.
    Heb toen ik 15 was sokjes in de Efteling gekocht omdat ik die geweldig schattig vond, dus die heb ik nog steeds.
    Dat is eigenlijk het enige wat ík gekocht heb, er komen namelijk zoveel familieleden naar mij toe met allerlei rompertjes en pakjes! En dat zal alleen nog maar meer worden. Heb me dus ook voorgenomen heel erg weinig te kopen.

Straks als ik weet wat het word, (we willen het weten, maar zeggen in onze omgeving dat we het níet weten), wel wat dingetjes kopen wat echt voor een meid of echt voor een jochie is. (En als ik ga winkelen met vriendinnen koop ik het gewoon beide, breng ik het éne de volgende dag wel terug.. :rolleyes: )

Ik heb echt in feite heel weinig gekocht, tja zometeen komt de kinderkamer.. Maar die heb ik gekregen van mijn oma. Dus dat hebben we ook niet echt betaald/ gekocht. Ik kies hemw el zelf uit, lol.

Het klinkt zo leuk... Zwanger worden, allerlei dingetjes kopen... Is het ook absoluut hoor, maar vergis je niet. Héééééééééél veel mensen komen aanzetten met schattige dingetjes van maatje 50/56.. Hartstikke lief, maar daarom koop ik het zelf niet. Wil wel dat mijn kindje het straks aan kan, zou zonde zijn dat hij/zij het niet past omdat ik zóveel heb.

Oh, wat ik wel gekocht heb is een babynamenboek. :rolleyes: :)

8. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ja inderdaad je krijgt altijd erg veel uit je omgeving! :D dat is altijd wel erg leuk. wat ook leuk is is een babyshower organiseren hihi:D lijkt mij ook wel erg leuk!

agh wat leuk dat je die sokjes dan nog steeds hebt hihi! ik ben nog niet eens zwanger en kijk al heel veel in het rond..naar van alles gewoon zo gewldig als je bij de kassa staat en je kan eindelijk baby spulletjes kopen!

de babykamer van je oma gekregen..hihi jij boft want dat is ook niet echt goedkoop!

Hahaha ja wij willen het ook heel graag weten dat is inderdaad een idee om het terug ené dan de volgende dag terug te brengen haha!

ja een babynamenboek is wel erg handig, wij weten al de naampjes voor een jongen en een meisje die hebben we vorig jaar opgeschreven en het briefje ligt nog steeds goed opgeborgen :D

9. Slagroomtoetje

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Maar verheug je niet téveel he... Dat kan vies tegenvallen :(

10. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Goedenmorgen dames ! ...

Slagroomtoetje, ik zie dat je al helemaal aan het genieten ben :D ... trouwens ik zou ook helemaal schitteren als iemand tegen me zou zeggen zooo je ziet al echt dat je zwanger ben haha als het zo ver is dan :D

11. Slagroomtoetje

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ja dat is leuk hoor!
    Ben ook we trots op mijn buikje, hoe klein hij ook nog is!

Jeej morgen echo! :D:D:D

12. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

@ slagroomtoetje

ja inderdaad ik hou ook in mn hoofd dat het niet zo is dan is klap wat minder erg :)

@ miracle daar was je weer:D gedroomd over je kinderwagentje hihihi:D

13. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Perfection ; Ben je er nog hahaha :D ... Ik heb er helaas niet over gedroomddd ,, JAMMER vanavond doe ik me best om er over te dromen hahaha :p

14. Slagroomtoetje

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik heb morgen mijn vierde echo! Jeej!

15. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Spannend hoor meid :D
    Hou je ons op de hoogte :D:D

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

wat leuk slagroomtoetje:D

Miracle haha ja ik ben er nog haha 24 uur per dag hou ik het forum in de gate ;)
    haha hoe gaat het met je?

17. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Hahaha oke meid :D
    Ja goedd ... en met jou ? Hoe was je dag vandaag

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

:) ja goed goed!

was een rare dag hihi.. ik heb nu steeds zo een raar gevoel in mn buik net alsof iemand erop drukt en kan niet eens voorover zitten hihi wat dat nou weer is :S geen flauw idee
    de rest van de dag nergens last van gehad:D

jij kan vandaag al mooi aan de klusserij hihi:D

19. Miracle89

Miracle89 Actief lid

15 feb 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Oke oke .. :D

Nou niet echt ... vandaag was hij op school .. en ik was vrij en ben met een vriendin gaan shoppen ! .. en ik was hele tijd bezig met de forum die ik heb opgestart .. wil der wel wat leuks van maken natuurlijk haha :D
    dus ja ... we hebben niet echt geklsut vandaag maar a .. morgen TREK IK HEM GEWOON HET BED IN :p hahahaha vindt hij nooit erg :D

20. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hahahaha :p

goed zo ;) nou dan wordt het voor jou ook spannend meid en die tijd dat je moet wachten om te testen pfffffff doodmoe wordt je ervan

Deel Deze Pagina