Hmm dat valt indd reuze mee!!! Ik heb het niet zo op treinen haha! maar daar moet ik dan maar een uitzondering voor maken! Ja wonder heeft toch zo een apparaat?
Als je het niet op treinen hebt dan moet je er niet mee reizen mop.. Misschien kunnen wij met zn 3en richting jou komen? Maar dat zal bij jou dan wel heel druk worden?
Dat is ook een oplossing, maar jullie wonen met zn 3tjes bij elkaar in de buurt, dan zouden jullie naar mij moeten komen..........beetje om of niet...??? Nou ga zo eindelijk naar de etos!! haha! hebben jullie trouwens ook een action??
Tja als jij niet graag met de trein gaat.. Je bent hier in ieder geval welkom.. Je mag me ook de hele treinreis bellen en smsen hoor!! Op buikbanden.com kun je uni buikbanden bestellen, deze kosten 7,95.. Hoe komen we aan die steentjes en aan andere spulletjes? Ja hier heb ik 2 actions.. Wat een heerlijke winkel zeg.. Heb laatst heel veel cadeautjes voor mn nichtje gekocht voor tien euro.. Kuss
die buikbanden zijn niet duur!!! Dan zouden we die moeten bestellen,,,,,,, denk ik? Wonder zou wel aan steentjes kunnen komen of niet wonder?? ja en andere spulletjes.....ff denken....................................... Geweldige winkel indd, wij hebben er hier ook 1 maar zo ontzettende troep je kan nergens bij! haha! & absoluut niet duur, ahh 10 euro, nee is niet duur!! wat had je allemaal gekocht dan?
helpp!!! Ik zie net op de site van veronica magazine een abbonement voor 49,00 een heel jaar vm en 2 spellen, monopoly city en twitster, nou wil vriendlief al een tijdje monopoly (leuk voor in het weekend) maar zal ik dit pakket dan aanvragen of????? Ik weet het niet......
Ik vind het geen duur abbonement! Mn vriend wou graag digitale televisie en het liefst Samsung zwart.. Ik denk bestel gewoon een abbonement en hij zoekt het maar uit.. En ja wat denk je... Een zwart Samsung... Pff geen flauw idee, weet nog dat er een princessenboek tussen zat want dat moest ik de rest van de dag voorlezen hahaha.. Ik heb die buikbanden al voor kerst besteld maar wil er dan nog wel één voor te bewerken.. Tja even afwachten wat Wwonder zegt.. Misschien heeft ze een adresje waar we spullen kunnen kopen.. Laat je wel even weten wat je wilt.. Bij mij of jou.. Want dan werk ik vriendlief het huis uit! Ben even eten..xxx
hoi hoi meisjes, wat hebben jullie lekker gekletst. heb net je sms gelezen lt, had een model voor te knippen dus ja, kan niet zomaar even lezen haha nou ik zorg wel voor de steentjes en dat apparaat, zijn dan echte swarovski steentjes, die moet ik bestellen. kan ook papier kopen waar je dan een tekst of plaatje op print en dat kan je dan op kleren strijken.. is ook wel leuk lijkt me.. als we gewoon alle kosten bij elkaar leggen en dat gewoon delen, of zien jullie dat niet zitten..? moet er wel even door gegeven worden welke kleur steentjes, kijk maar eens op www.hotfixsteentjes.nl geloof ik.. daar bestel ik die altijd. xxxx
Wwonder ik zal zo even kijken en de link hier plakken.. Kosten delen vind ik geen probleem! Bestellen we ieder apart een buikband? Dus 31 januari hebben we een date!
Swarovski 2028 Hotfix Aqaumarine AB SS16 SWAH0014 | Swarovski Plakstenen 2028 HF SS16 | (Groot)Handel - Hotfix (applicators) - Strass steentjes - Plakstenen - Crocs Jibbitz Swarovski Plakstenen 2028 Hotfix SS10 Crystal SWP0003 | Swarovski Plakstenen 2028 HF SS10 | (Groot)Handel - Hotfix (applicators) - Strass steentjes - Plakstenen - Crocs Jibbitz Hotfx letters van A tot Z 3cm Crystal color HFM0040 | 17- Hot-fix motieven of hot-fix logo`s | (Groot)Handel - Hotfix (applicators) - Strass steentjes - Plakstenen - Crocs Jibbitz De onderste zijn letters.. Doe hier maar 2 velletjes van.. Zijn er ook soort parlemoer steentjes? Die verkleuren in de zon?
ja die zijn er lt. ik denk dat ik wel wat grotere steentjes pak als die jij had staan.. ik heb ze hier thuis en die zijn ong. 0,6 mm en 0,3 vind ik ook mooie maat. dan doe ik die velletjes ook wel erbij! ga ze wel snel bestellen dan. als jij die buikbanden dan haalt/besteld want dan zijn we maar 1 x verzendkosten kwijt wat hebben jullie weer gezellig liggen kletsen zeg, had straks model en ben nog even met hubby in de stad geweest, van die leuke dingetjes gezien die ik wil hebben haha xxx
zoo meiden wat een gewebbel Ben net even de stad in geweest........ Etos binnen gewandeld, maar nee ze hadden geen zwanger worden pillen meer *snik snik* Ook dat zit al niet mee Verdorie baal er ontzettend van!!
je kunt die geloof ik ook op internet bestellen, moet je even op www.etos.nl kijken en dan onderaan staat webwinkel.. xxx
nee dat gaat niet, dat wordt dan bezorgd, maar niet waar ik woon! *$%@!!!!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Schrik! Haha ja heb net even gekookt en in bad geweest. Oh das wel Shit dat die niet bij jou bezorgd worden. Bij mij ook niet. Heb nu materna van centrum met dha. Die van etos zijn wel echt groot ja! Hebben jullie nog iets leuks gedaan? Lt morgen al 5 wk! Joehoe! Hoop dat 't snel 12 wk is en dat alles goed is, hoop eigelijk met 8 wk al super nieuws te hebben. Xxx
Ja wat is dit nou??? Ik zit de hele dag op het forum en dan is er niemand en s'avonds kletsen jullie!! Wwonder als jij denkt dat grotere steentjes mooier zijn dan mag je die wel veranderen hoor maar wel graag die kleur... Perfectionn ze hebben ook andere merken die je kan gebruiken.. Vaak zijn die tabletten voor vrouwen die zwanger willen worden, zijn of borstvoeding geven.. Honey hoe gaat ie met jou lief? Mn sms nog gehad? Ik wil de buikbanden wel bestellen geen probleem.. Jullie moeten wel doorgeven welke kleur jullie willen, ze hebben ongeveer 15 verschillende kleuren.. Als ik weet wie er komt dan zal ik ze bestellen... Ik hoor jullie wel weer.. Kuss