Gezinsuitbreiding 2009

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Nikki888, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja morgen 'al' 5 weken hihi..
    Ik hoop dat ze 28 december wel even een echo maakt hoor..
    Kan het altijd vragen toch?

Je laat wel weten wanneer jij naar de VK moet he?

2. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Lt die van etos staan als beste aangeschreven daarom wil ik die ook graag! Maar we wachten wel :)

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!!

Wat een kletstantes zijn julie zeg!! pff.. :p

Ik vind het een super idee voor een date, maar waar doen we het nu? Uhm snap niks van die stene (A) Vind het allemaal leuk hoor.. hihi..
    Wie ging nu die banden bestellen? :p of ieders apart doen?

Lt; Hoe gaat het met je meissie?? Choco vies!? heerlijk :D zal wel door je zwangerschap komen..

Wonder; Had jij nou al de echo bij 8 wkn?

Perfection; ik wil je wel in eindhoven of utrecht op pikken als je met de trein gaat.. hoef je maar een stukje.. Wonder; wil jou ook wel oppikken daarow :D

oehh heb er zoo veel zin in!! :D

Hier nog steeds ongi.. maar wel met die super grote pillen bezig.. dus wie weet :p ongi is bijna om dus dan gauw aan de klus :D

liefs kuss

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He Honey!

Ik zal de buikbanden bestellen want dan betalen we maar 1x verzendkosten.. Moet wel weten welke kleur je wil..
    Als ik dat van iedereen weet dan zal ik ze bestellen..

De date zal denk ik bij mij thuis plaatsvinden, heb mn vriend al verteld dat hij die dag niet welkom is..

Steentjes zijn leuk he? Ik heb ze al bij Wwonder besteld..
    Met die letters ga ik er een tekst opmaken..

Misschien kunnen we Wwonder en Perfectionn samen ophalen?

Chocomel is echt niet lekker hoor, paprika wokkels zijn daarentegen heerlijk!

Ik ga nu even verlonen, spreek jullie straks

kis

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wat zijn we toch stil vandaag.. :(

6. THbaby

THbaby Niet meer actief

als iedereen even zegt wat ik moet bestellen dan kan ik dat ook gelijk doen. die letters van lt zijn denk ik zo op omdat die afgeprijst zijn dus snel snel meiden! haha

lt dit zijn die parelmoer, lijkt nu wel iets anders maar heb ze thuis en dat zijn zeg maar gewone steentjes met een laagje erover dat in het zonlicht veranderd van kleur.
    Swarovski Plakstenen 2028 Hotfix SS16 Crystal AB SWP0008 | Swarovski Plakstenen 2028 HF SS16 | (Groot)Handel - Hotfix (applicators) - Strass steentjes - Plakstenen - Crocs Jibbitz

Hotfix Motief Kroon rhinestones crystal color 1 per stuks HFM0001 | Hotfix motieven Kronen | (Groot)Handel - Hotfix (applicators) - Strass steentjes - Plakstenen - Crocs Jibbitz is ook leuk!

ik wil trouwens gewoon een zwarte buikband of zal ik grijs pakken, is ook wel mooi..

bestelling steentjes:

LT:
    Swarovski 2028 Hotfix Aqaumarine AB SS16 SWAH0014 Per 20 stuks € 1, 89

<H2>Hotfix letters van A tot Z 3cm Blauw HFM0042 Per sheet van 27 letters ...
    € 4,99 nu € 2 99 2X

<H2>Swarovski Plakstenen 2028 Hotfix SS10 Crystal SWP0003 20 stuks SS10 = 2.7/2.9
    € 0 99

<H2>Swarovski Plakstenen 2028 Hotfix Crystal AB SWP0001 20 stuks SS10 = 2.7/2.9 With glue on the back ...
    € 1 39 (die parelmoer steentjes)

xxxx

</H2></H2></H2>

7. THbaby

THbaby Niet meer actief

welke kleur buikband pakken jullie?

xxx

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dank je wel lieverd!

Ik wil denk ik een groene..

Heb een uni zwart en wit besteld.. ( Kerst van ouders)
    En een blauwe met vlindertjes..

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

10. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Hee meiden,

Werd vanacht wakker met ontiegelijke kramp vlak bij mn oksel!!! OUCH!!!
    Heb getest maar afcourse nega!
    Ik ga zo maar eventjes boodschapjes doen!

Waarschijnlijk wordt het trouwen in december (wel volgend jaar natuurlijk) haha! hebben het er gister over gehad... zomer lijkt me niks, de winter daarintegen lijkt me geweldig! een winterbruid en bruidje dus :D vanavond even een datumpje prikken!!

Hoe is het hier????

Wonder ik zal vanmiddag is kijken....naar die steentje!

lt je besteld ze op buikbanden.com? dan zal ik daar ook is een kijkje nemen :)
    '
    DIkke knuffels

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

die hollands next top baby (buikband) is leuk!!!
    En de hollands next top mother! geweldig!!

AHhh die vlindertjes zijn leuk!

12. THbaby

THbaby Niet meer actief

ja vind die ook heel leuk! idd die vlinders ook.. ik weet niet welke kleur ik zal pakken :( haha
    ik denk dan maar grijs ik zal eens gaan kijken, moment haha

eehm.. ik wou iets te zeggen en nu weet ik 't niet meer :| stom stom stom haha

xxx

13. THbaby

THbaby Niet meer actief

weet 't weer!

eerst ff: ik wil een lichtgrijze of een zwarte. welke zouden jullie van deze 2 pakken?

lt op die banner die ik heb he, heb ik gekeken met 5 weken. en nou is jou kleintje tussen de 4-6mm groot en de stembanden zijn aan het vormen en het hartje is aan 't kloppen. ik denk ik zeg 't ff haha
    die van mij is pas 1.5-2.5 mm scheelt weer de helft :0

xxx

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Mn nicht is vorig jaar december in New York gaan trouwen.. Ze zijn in het park gaan trouwen en het sneeuwde.. Hoe romantisch!!

Balen dat je negatief hebt getest maarr.... geen bloed geeft moed..

Ik bestel de buikbanden op buikbanden.com..

Ja grijs is ook neutraal.. Zit me te bedenken dat ik hem in het voorjaar/ zomer zal dragen en vind zwart dan te somber..

Ik hoor het wel wat ik moet bestellen...

KUSS

15. THbaby

THbaby Niet meer actief

dames ik ga even mij me nicht langs. strakjes ben ik er weer!

ohja welke datum doen we nu precies? en dan kom ik wel naar eindhoven station of kan dat niet?

xxx

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wat lief dat je dat verteld.!!!!

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

31 januari.. Eindhoven is geen probleem..

Mocht Honey naar Utrecht rijden dan rij ik naar Eindhoven..
    xx

18. THbaby

THbaby Niet meer actief

ohja idd! niet aan gedacht, doe ik licht grijs! ik kan tegen die tijd nog altijd kleurtjes bestellen, weten we toch wat het is enzo.

perfection sorry vergeten wat klote van nega test maar idd geen bloed geeft moed! duimen draaien overuren hierzo! zou zo leuk zijn!

xxx

19. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

agh ja geen bloed geeft moed!! :D

Nou precies lt indd erg romatisch! alleen sneeuwt het in den helder vrijwel niet! whaha! hopen dat het op die dag wel sneeuwt. we willen ong. 50 mensen de hele dag! ik wil niet 500 man uitnodigen! al die drukte!

Deel Deze Pagina