heee liefjes!! Waren half 12 terug uit friesland! pa ging sentimenteel doen over van alles!! vreselijk zeg!! Gelukkig heel thuis gekomen hihi!! Lt misschien iets minder bellen hahahahahahahaha Geintje! Hoe is ie hier verder? Hon; heeft je hubby al iets gevraagd?? DIkke knuffels
Haj meiden Goede morgen.. Hier even kleine update want kan niet zo lang zitten op een stoel .. Ben volgens mij helemaal beurs van onderen . hier gaat het redelijk.. Donderdag naar het ziekenhuis geweest om dat ik al de hele nacht weeen had.. helaas deed het nix. nog geen onsluiting . alleen ukkie was erg rustig dus 1 uur aan de ctg gelegen en een echo gehad.. Wat is ons mannetje mooi zeg .. verder was alles goed.. gelukkig nu afwachten wanneer hij wil komen .. ik hoop dat het niet zo langmeer duurt heb overal spierpijn.. blehh Hoe is het hier?.. ik ga proberen van het weekend ff bij te lezen en te reageren Hoe is het me de zwangeren? Perfection hoe is he tmet jouw meid?
Hee lieverds!! Jullie kletsen wat af zeg lt; vervelend dat je dan alleen bent!! Kom ik gewoon vaak op de koffie, je afleiden perfection; mooie trouw datum!! Ik ben tanted party hoor!! gaaf!! Hier vriendlief nog niks gevraagd. maar gewoon wachten en wachten.. Hoe gaat het met jou? wonder; met jou alles goed? ik heb het adres van lindy!! Ik heb ontzettend mega veel zin in onze date!! Eindelijk!! Haha ben nou aant werk. Pff vet een saaie natte dag. Ag vanavond lekker met vriend lief of de bank. Heerlijk zon avond!! Dikke kus!! Xxx
meiden ff kort berichtje, heb nu pauze dus ff vlug vlug! hier gaat alles goed, pakte vanmorgen m'n centrum materna+dha pillen, zijn er namelijk 2, en toen moest ik haast overgeven. verder eigelijk alleen savonds last van of als ik niet veel eet. af een toe een steekje hier en daar en gevoelige borsten. heb gister jullie kaartjes al geschreven. probeer ze straks ff op de post te doen! vanavond lekker gourmetten! gezellig! wat doen jullie vanavond? xxxx heb ook ontzettend veel zin in onze date xxx
jeuj morgen ben ik ook 5 weken haha nou dat schiet al op pff saaierds waar zijn jullie de hele middag? xxx
hee schatjes wat is het stil hier zeg Ik ben 3 aug. jarig duurt nog eventjes eej! LT klopt dat er in den bosch niks te doen is met oud en nieuw.. jou woonplaats ook niet echt spreek uit ervaring haha.. Wij gaan lekker naar Goes. komt mn mannetje vandaan en hebben daar ook een vrienden groep van 20 / 25 man dus word ook lekker druk Perfection; Getest? Wonder; das niet zo mooi! Verders alles goed? Jaa hier eindleijk de nieuwe ronde in! Ben mn etos ;pil vergeten gister.. zal toch geen probleem zijn? Fijne avond lieffies kussss
hee meiden! dit is ze dan.. is het geen moppie? ze is woensdag geboren om 17.43 en weegt een achtenhalve pond wat een lekker dikkertje, ben helemaal verlieft! de bevalling is goed gegaan, is me echt mee gevallen! heb er achtenhalf uur over gedaan waarvan maar 10 minuutjes persen moest wel ruim anderhalf uur persweeen wegzuchten en mennn dat is het zwaarste wat ik ooit heb gedaan! gelukkig niet ingeknipt of gescheurd alleen geschaafd en daar heb ik wel last van maar dat heelt als het goed is gouw! o meiden wat genieten zon kleine... Wonder; bedankt voor je krabbeltje jij van harte gefeliciteerd \meid echt super voor je! lekker van genieten! en lt; voel je je een beetje goed? echt leuk dat jullie zo dicht bij elkaar zijn uitgerekend.. wie wil er eerst honey en perfection; met jullie ook alles goed? wanneer mogen jullie testen? nou doeg slaap lekker
wat een prachtig meisje zeg!! en een goeie bevalling gehad lees ik wel! nou fijn hoor meid! heb daarstraks nog een test gedaan en de teststreep is net zo dik en rose als de controle streep dus 't zit voorlopig nog goed. ga zo ff de foto erbij zetten voor de geintresseerde fijne sinterklaas gehad? mis julie! xxx
hee dames!! Gien; Wat een mooi meissie!! lekker toetje hoor!! Gelukkig dat alles goed is gegaan! nou er lekker van genieten! ik mag volgens mij ergens rond kerst testen.. Waar zijn jullie meiden? Kusss
Poging 2 dan maar.. Gien wat een mooi meisje.. Fijn dat alles zo goed is verlopen.. Hoe gaat ie met jou? Wwonder; hoe gaat ie met jou? Al wat kwaaltjes erbij? Honey; gezellig om daar oud&nieuw te vieren! Altijd gezellig met een paar man toch? Perfectionn; hoe gaat ie met je? Ben je bij de HA geweest? Lin; alvast heel veel succes!! Hier gaat alles goed, kan alleen echt niet begrijpen dat ik zwanger ben.. Zo weinig kwaaltjes... Reacties op de zwangerschap zijn echt super leuk! Ga het vanmiddag op het werk vertellen.. Deze week moeten we onze vakanties voor volgend jaar doorgeven dus ik zal het wel moeten vertellen.. Ben benieuwd.... Iemand verder nog nieuws"? Kuss
hee meiden, dankjullie, het is zon schatje, ze was afgelopen dagen afgevallen maar nu komt ze weer bij gelukkig... hier gaat alles goed, ik word ontzettend verwend echt super zeg! heb ook een hele leuke kraamverzorgster dus dat scheelt ook natuurlijk... en mijn mannetje kan opeens zelfs koken... hihihi en hoe isset met jullie? @ wonder en lt; ik had ook bijna geen kwaaltjes hoor in het begin... lekker van genieten zou ik zeggen het kan nog komen dus! @honey en perfection; spannend honey rond de kerst, zou een mooi kerstkadootje zijn en perfection weet jij al wat? @ lindy; hoe isset? is de kleine knul er nog niet? xxx gien
Het is weer heel stil hier.... Gien ik probeer er ook echt van te genieten alleen het is moeilijk/ onwerkelijk om te geloven dat er iets in me zit.. Als je nou allerlei kwaaltjes hebt dan kun je het denk ik beter beseffen.. Nog 3 weekjes wachten en dan mag ik eindelijk na de VK..
Haj meiden Ik kan jullie niet bij benen hoor Gien wat een mooi kindje heb je op de wereld gezet zeg . en wat een haar .. hoe voel jeje?,, Wwonder hoe gaat het met je? LT hoe voel jij je?., Ohh lees net nog n iet veel kwaaltjes lekker toch .. lekker van genieten het kan wel anders.. Honey: wnnr is je NOD?.. hoe is het verder met je? Perfection: Misschien wel een mooi kerst kadootje ?.. EN NEE ukkie is er nog niet.. Heb de afgelopen nachten gelukkig redelijk geslapen.. geen weeen meer gehad.. DUs het is nu afwachten wanneer meneer er zin in heeft om er uit te komen.. Ik denk dat het nog wel even duurt.. Merk wel dat ik ht zelf flink zat ben onderhand.. Demy wordt ook met de dag vervelender heb ik het idee Of het ligt aan mijn humeur natuurlijk?..,, agh we merken het wel
ha meiden! ben ik weer! na een lange dag, ff lekker in bad geweest! ook nog steeds weinig kwaaltjes hier! (zie trouwens dat lt haar banner aangepast heeft, sjonge jonge van de 5 naar de 6 wk gaat wel heel vlug bij jou haha) had gisteravond best veel last van misselijkheid, ofja last. ik was aan het eten en werd ineens niet lekker, moest gewoon stoppen met eten en toen was het goed. vanmorgen en middag precies hetzelfde, dus last ervan hebben valt wel mee maar het viel me wel op. ook bij bepaalde geurtjes wordt ik niet lekker! verder is me buik best opgezet! hoe gaat ie met jullie? gien fijn zeg dat ze weer aan komt! 't is ook zo'n mooie meid! honey met kerst,, dat wordt een heel leuk kado voor je hubby, gewoon je test inpakken perfection hoe gaat 't met jou meis? lindy jeetje zeg, eerst weeen en dan weer stoppen.. xxx
hee schatjes Ja volgens mij rond kerst.. ga het eventjes checken.. (H).. Pff heb nou al paar keer mn zwanger worden pillen vergeten.. pff schiet zo niet echt op.. heb zo veel zin in onze date haha LT en Wonder, moeten wij geld naar jullie overmaken? want anders moet je van alles voorschieten enz.. Ik ga die buikband bestellen met started with a kiss dan maar in een doos kan het niet laten vind hem zo super leuk!! Welke maat moet je dan eigenlijk bestellen gewoon die je hebt ofzo? goede sinterklaas gehad? LT hoe reageerde ze op je werk? Perfection; moest ik je nu in eindhoven opppikken? ik wil liever alles ver van te voren weten kan ik er rekening mee houden? (A) erg he? Wonder; jou ook in eindhoven oppikken? dikke kus meissiesss (L)