Gezinsuitbreiding 2009

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Nikki888, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    even gecheckt ;) 28 dec, magk testen leuk oud en nieuw kadootje :p goed het jaar in dan ;) er is een keer, Toen ik net gestopt was met de pil, ergens rond maart ofzo gependeld jan. 2010.. dus misschieen :p weet alleen niet meer door wie..?

kuss

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He lieverds!

Ja Wwonder ben 2 dagen langer zwanger dan ik dacht..
    Fijn om te horen dat het goed gaat..

Honey je kan mij gewoon betalen als je hier bent hoor..
    Of je moet het liever nu betalen?

Perfectionn waar ben?

Lindy fijn om te horen dat het redelijk gaat..
    Ben benieuwd!

Heb volgende zaterdag mn eerste echo.. :D:D
    Ben dan 7,5 week dus dan zouden we een hartje moeten horen..
    Heb er zin in!!

Hoe is ie verder hier?

Kuss

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    maakt mij niet uit hoor meissie.. wat jij fijner vind anders moet je alles voorschieten? Zijn ze al besteld :D

4. THbaby

THbaby Niet meer actief

fijn zeg lt dat je zo snel een echo hebt!! super zeg. ik laat nog weten wanneer ik 'm heb!

ja hier ook, we rekenen straks gewoon uit wat we allemaal kwijt zijn en dan delen we 't gewoon ;)

oh de 28e testen? lekker nieuwjaarskado! dan ben ik geloof ik precies 8 weken.

xxx

oh trouwens lt, heb je ook steeds zin in iets lekkers en zo gauw dat je op staat dan ben je ff niet zo lekker..

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    oke wonder.. maar vind het zoo vervelend dat jullie dat voor moeten schieten enz.. :)

pff vriendlief wil niet iedere dag klussen omdat het moeten word.. :( zou om de dag ook genoeg zijn?

kus dames

6. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Hee meiden, sorry dat ik er even niet was.,

Gien; wat een pracht meisje zeg!! om op te vreten :D

Lt goh over 3 weekjes al? das lekker snel toch! spannend!

Wonder; Wanneer heb jij een echo?

Honey; hoe issie met jou? agh dat schiet ook niet op eh die pillen vergeten.. :p

Xxx

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden..

Honey je mag de 31e gewoon betalen hoor..

Ik heb volgende week een afspraak bij een pretecho bureau dus vandaar dat ik hem nu krijg.. Ben echt benieuwd!!

Wwonder wanneer moet je naar de VK of gyn?

Perfectionn hehe eindelijk ben je er weer..
    Hou ons is even op de hoogte over de ha en ongi!!

Ga nu echt mn kerstkaartjes maken dus gaan morgen op de post..

Slaap lekker voor straks en spreek jullie morgen..

Kusjeee

8. THbaby

THbaby Niet meer actief

joehoee lt is vandaag alweer 6 wk!
    pijn zeg zo snel een echo. weet nog niet wanneer ik 'm heb maar zodra ik 't weet meld ik 't oke!?

mijn kerstkaartjes gaan vandaag eindelijk op de bus!

lt moet je snachts ook zo dromen? me vriend zegt iedere keer smorgens wat was jij vanacht aan 't doen en je zei dit en dat haha wel grappig!
    hoe reageerde ze trouwens op het werk?

honey
    om de dag klussen is beter voor de kwaliteit van het zaad, dus gewoon lekker om de dag klussen!

xxx

9. THbaby

THbaby Niet meer actief

lt jou kindje is nu tussen de 7-9 mm de ledematen zijn aan 't groeien en de ogen en de neus zijn zich aan 't vormen!

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Joehoe alweer 6 weekjes hihi..

Mijn kerstkaartjes zijn vanmorgen de brievenbus in gegaan dus jullie zullen hem morgen krijgen.

Dromen valt wel mee, ben wel om half 7 standaard wakker en smiddags om 4 uur ben ik bekaf.. Ik slaap wel heel licht dus wordt van alle kleine dingen wakker..

Op het werk reageerde ze allemaal super! Heb het gisteren in Son verteld en vandaag in Den Bosch.. Iedereen vind het leuk en is helemaal blij voor me..

7 mm wat schattig zeg! Als het goed is moet het hartje deze week beginnen met kloppen.. Mn nicht heeft gister een echo gehad met precies 6 weken en daar klopte ie al heel duidelijk..

Maar jij droomt dus veel?

Honey ze zeggen dat als je om de 2-3 dagen klust, je ei niet kan missen.. Wij klussen nogal graag dus voor ons veranderde er eigenlijk weinig in het patroon maar kan je vriend wel begrijpen.. Als een man het idee heeft dat ie moet dan zal de kwaliteit van zn zaad ook niet goed zijn..

Idee: hou je vruchtbare dagen voor jezelf en doe in die week iets extra's.. Leuk setje? Uitgebreid koken?

Hoe gaat ie met de rest?

Kuss

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Op advies van onze lieve LT20 zou ik hier graag mee willen kletsen. Ik ben nicky, 20 jaar en wij hebben net ronde 10 voor ons eerste beebje achter de rug. Alhoewel, over 3 dagen kan ik testen maar ik heb niet het idee dat het raak is.

Soms zakt de moed me in de schoenen, en omdat ik niet steeds wil horen: "kind je bent nog zo jong wat maakt het uit als het nog een tijdje duurt" lijkt het me heerlijk om met leeftijdsgenoten te kunnen kletsen!

Dit topic heeft al heeeeel wat pagina's die ik niet allemaal kan gaan terug lezen, maar ik hoop dat ik er een beetje tussen kan rollen.

Liefs, xxx Nicky

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He lieverd!

Leuk dat je erbij bent gekomen..
    Dat is ook iets gezelliger om te kletsen dan via krabbels he?

Liefs

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Leuk om met zn allen naar de winterefteling te gaan!

Waar woon je zelf?

De efteling ligt bij Honey en mij om de hoek namelijk..

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik woon zelf in Limburg, 10 minuutjes buiten Sittard, (20 minuutjes buiten Maastricht).

Wij hebben vorig jaar ons huis gekocht, heerlijk zo ons eigen plekje. Wij woonde altijd maar 2 straten uit elkaar, en ik woonde praktisch bij vriendlief en zijn ouders, maar dit is toch veeeeel beter:p

Voor ons is het dus een stukje rijden naar de efteling, maar heb er wel zin in!!!

Waar woon jij eigenlijk LT20??

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    dames!! :D

Nikske welkom hihi :D leuk word steeds drukker hier!! :D Hoe gaat het met jou?

Lt; goed idee!! :D leuk leuk..

Mijn kaartjes gaan vandaag ook op de bus :D Moesten jullie het adres van Lindy nou hebben? of hadden jullie die al?

Ag we klussen nu om de dag.. wil eigenlijk iedere dag dan wet ik zeker dak hem niet mis! :D

Grappig LT Dat je kleintje nu 7 mm is.. echt klein zoiets aparts!

Pff hier een meisje in ons dorp 17 jr inverwachting.. geen vriend en ze noemt het een ongelukje!! Nou geef mij dan ook maar zon ongelukje!..

Schatties ga weer eventjes werken!!

dikke kus!!

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Limburg? Wwonder woont in Venlo..

Lekker is dat een eigen plek he?!
    Wij wonen sinds 2 jaar in het oh zo mooie Vlijmen..
    Is een dorp op 5 minuutjes rijden van 's-Hertogenbosch..

Heb je vakantie of je kan gewoon internetten tijdens het werk?

Liefs

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He Honey!

Wat klote zeg...
    Heb me er zo vaak aan geirriteerd, die mensen die de pil niet goed slikken en het dan een ongelukje noemen..

Als je mij het adres van Lindy kan sturen dan zal ik vanavond even een kaartje sturen..

Ja grappig he 7 mm! Heb echt zin in volgende week zaterdag..

Zal de foto meteen met jullie delen he.. ;)

Werkse mupkee xx

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik kan gewoon internetten op het werk:p Hihi. Moet natuurlijk wel mijn werk af hebben, maar deze site is zoooo verslavend.

21 december heb ik een weekje vakantie. Kijk er nu al naar uit.
    Mijn broertje komt dan 3 dagen bij me slapen, wij schelen 9 jaar. Ik vind het heerlijk om hem te verwennen en allemaal leuke dingen met hem te doen.

@ Honey: vervelend joh dat er iemand is die het een ongelukje noemt. Maar zo kom ik het vaak tegen in mijn werk dat het vrouwen even niet uitkomt en dan moet ik ze doorverwijzen naar een abortuskliniek. Dan zou ik af en toe willen dat ik een grote hamer had hier en ze een dreun kon verkopen!

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Het werkt inderdaad verslavend! Kan ook tijdens mn werk op internet en deze site staat bijna de hele dag open..

Lekker hoor een weekje vrij! Ik ben pas weer in februari aan de beurt..

Ik heb ook een jonger broertje, wij schelen 5 jaar..
    Als ie bij mij is wil ik hem ook altijd door en door verwennen hahaha..
    Hij vindt het ook helemaal geweldig dat ie oom wordt..
    Kan die hem/ haar meenemen naar de Efteling.. Jaja dat is al besproken..

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Haha mijn broertje (11jaar oud) reageerde als volgt:

Bah ik wil geen oom worden dat klinkt veel te oud!

Haha, toen ik uitlegde wat het nou betekende en dat ik dan mama word en hij leuke dingen kan doen vond hij het geweldig!!!

Hier staat de site ook altijd open, gelukkig weet mijn collegaatje en baas dat ik probeer zwanger te raken, anders zouden ze nogal raar opkijken van deze site denk ik :)

Deel Deze Pagina