Gezinsuitbreiding 2009

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Nikki888, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. THbaby

THbaby Niet meer actief

nou nou meiden wat een geklets! ik moest even werken maar ben nu weer vrij!

gezellig nicky dat je komt kletsen! heel leuk!
    he he toch al weer in ronde 11 (sorry als het 10 was) maar weetje ik had deze ronde het idee nee het is niet raak, lekker op naar de volgende ronde want nu voel ik helemaal niks, en juist nou was het raak, ik geloof dat lt dat ook had!

gaat nikse ook mee met de meeting?

ik zou ook wel ff lindys adres willen trouwens!

ja lt ik droom wel heel veel.. pff niet normaal. trouwens (wel stom dat ik 't zeg maargoed) gister sex gehad, nooit gedacht dat ik 't durfde en weer bang voor bruin verlies enzo maar helemaal niks. alleen maar iedere dag wit spul.. ja nu dus ook haha ;)

eehmm.. verder heb ik eigelijk weinig te vertellen, ofja eigelijk heel veel steeds maar vergeet 't steeds :(

xxx

2. THbaby

THbaby Niet meer actief

bestelling steentjes:

LT:
    Swarovski 2028 Hotfix Aqaumarine AB SS16 SWAH0014 Per 20 stuks € 1, 89

<H2>Hotfix letters van A tot Z 3cm Blauw HFM0042 Per sheet van 27 letters ...
    € 4,99 nu € 2 99 2X

<H2>Swarovski Plakstenen 2028 Hotfix SS10 Crystal SWP0003 20 stuks SS10 = 2.7/2.9
    € 0 99

<H2>Swarovski Plakstenen 2028 Hotfix Crystal AB SWP0001 20 stuks SS10 = 2.7/2.9 With glue on the back ...
    € 1 39 (die parelmoer steentjes)

volgens mij wou honey gewoon ook witte en parelmoer.
    in zo'n zakje zitten 20 steentjes. willen jullie meerdere zakjes of is van ieder 1 zakje voor jezelf genoeg? dan kan ik ze vandaag bestellen!

xxx

3. THbaby

THbaby Niet meer actief

lt weet je al welke kinderwagen je wilt trouwens haha was ik benieuwd naar!
    xxx

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dus ik ben niet de enige die dingen vergeet? :)
    Verspreek me ook zo vaak.. Moest net een notitie door de telefoon doorgeven en dat ging echt niet.. Najaar was Janaar etc etc...

Ik vind het ook eng om sex te hebben hoor, ben zo bang dat ik daarna ineens bloed verlies..

Hahahah leuke reactie Nicky! Het klinkt inderdaad heel volwassen maar ook zo leuk..

Als je zin hebt mag je ook naar onze meeting komen?
    We komen 31 januari samen bij mij thuis en dan gaan we buikbanden versieren.. Wwonder komt uit Venlo en Perfectionn uit Den Helder..
    Honey en ik gaan hun waarschijnlijk in Eindhoven ophalen..
    Dus als je zin hebt ben je welkom!

Ga even eten.. Kuss

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Jaa ik denk dat ik de Maxi cosi mura wil..
    Heb er heel veel goede reacties over gelezen..

Zit ook aan een bugaboo te denken..

En jij mop?

Ik denk dat 1 zakje wel genoeg is voor 2 personen maar ik weet niet wat voor circusband Honey in gedachte heeft? :D

Tot zo!!! x

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Scheetje! Ik wil die blauwe niet meer.. Ben jij dat ook al vergeten? :p

7. THbaby

THbaby Niet meer actief

lt ik heb dat dus ook, oh ik kan eigelijk gewoon niet meer praten haha zeg alles verkeerd!

bij zo'n klerenwinkeltje hing allemaal schots ruitje, elk kledingstuk had dat! zo lelijk, dus ik zei tegen m'n zusje kijk daar het schuits rotje komt ook weer in enzo van die dingen :S
    raarrrr

heb je ook al een gevoel wat het gaat worden? heb namelijk sterk het gevoel dat het een meisje gaat worden heel erg raar!

xxx

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb ook een voorgevoel dat het een meisje wordt...

Ga nu echt eten hoor hahha

9. THbaby

THbaby Niet meer actief

die staat er toch ook niet bij? ik heb gewoon die crystal en die parelmoer en dan gewone crystal letters?

ja ik zit te denken aan de maxi cosi mura 4 en quinny buzz 4. wil zowiezo 4 wielen want dan is ie gewoon veel stabieler! vind de bugaboo zo laag vandaar dat die af valt.

xxx

10. THbaby

THbaby Niet meer actief

eet smakelijk meid! haha zou leuk zijn 2 meisjes!
    xxx

ik ga trouwens ook eten!

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Wat lief dat jullie mij ook al uitnodigen, maar wij hebben dan helaas al iets in de planning! Sorry.

Mijn pauze begint zo en vanmiddag hebben we hier in de praktijk griepspuiten middag. Komen tussen de 500 en 700 mensen een spuit halen, lopende band werk dus.

Ik zal vanavond weer bijlezen want de pagina's komen in dit topic als paddenstoelen uit de grond!!

xxx

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Zoo mn eten zit er weer in...

Ja mn voorkeur gaat echt naar de maxi cosi mura 4 uit.. Leuk dat we dezelfde smaak hebben!

Hmmz.. Zag net nog aqua erbij staan, dan zal ik me wel hebben vergist..

Jammer dat je de 31e niet kunt mss de volgende keer?
    Succes met de prikken en we spreken elkaar vnv/ morgen weer!

Liefs X

13. THbaby

THbaby Niet meer actief

nikse dat wordt een drukke dag!

lt ja leuk zeg! me nicht en andere nicht en vriendin hebben deze ook en vinden 'm echt heel fijn! dus vandaar. maar vind ook die quinny leuk dus ff kijken nog haha

dat plaatje van jou, ziet jou kleintje er nu ongeveer zo uit. die grootte, raar he dat dat straks een echt mensje gaat worden? snap jij dat nou dat dat in onze buik groeit? zo raar!

xxx

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Jup zo ziet ie er nu uit.. Op de zwangerschap van week tot week kun je elke week lezen wat er gaat gebeuren en hoe ie eruit ziet..

Twijfel alleen over de kleur van de wagen.. Aan de ene kant wil ik hem meisjes of jongensachtig, aan de andere kant denk ik als ik bruin ofzo pak dan kan ik hem misschien vaker gebruiken? ;)

Wat denk jij?

15. THbaby

THbaby Niet meer actief

ik denk dat ik gewoon de grey slice zou pakken. die is niet zo snel vies en idd voor het misschien wel vaker gebruiken. en vind rose dan alleen maar leuk en die is er niet dusja.. dan maar gewoon de greyslice..

we bekijken het nog wel ff ;)

merk wel echt dat ik vaker last heb van misselijkheid, jij ook?

xx

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nou het lijkt wel dat mn lichaam zegt; meid je hebt het verteld en hier zijn je kwaaltjes..

Mn borsten zijn nu echt gevoelig en ben misselijk..
    Begin nu alweer moe te worden..

17. THbaby

THbaby Niet meer actief

haha ik heb dus ook dat 't nu steeds meer wordt, zo raar!
    wel fijn dat we dat nu lekker samen kunnen delen!

xxx

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

#1758 Lt20, 8 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2009
    Ja inderdaad! Ben alleen heel bang dat het misgaat..

Krijg zojuist nog oorpijn ook nog dus het is weer helemaal mijn dag!

19. THbaby

THbaby Niet meer actief

he toch meid wat vervelend van die oorpijn!
    bij m'n vorige zws had ik echt ook het gevoel straks gaat het fout en toen ging 't fout en nu heb ik zoiets van, ik heb 't al eens mee gemaakt.. als dat nou nog eens was dan zou 't wel heel dubbel zijn.. dus ik ga er gewoon van uit dat deze keer alles goed gaat...

toen ik bruinverlies had in 't begin (innestelingsbloeding) toen dacht ik wel even het gaat fout want zo begon me vorige zw. ook maar toen bleef dat aanhouden en nu is 't allang weer weg dusja..

nou meid ik duim gewoon voor jou dat alles goed blijft gaan!!!!

xxx

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Nou zeg wat een drukke middag, we hebben echt van 14.00 - 17.00 aan een stuk door mensen gehad voor de mexicaanse griepspuit. Ik kan geen spuit meer zien :p hahaha.

Pff net even een flinke huilbui gehad in vriendlief zijn armen. Soms zakt de moed me echt in de schoenen, ik voel gewoon dat ik een deze dagen ongi ga worden. Ik ben chagrijnig, heb buikpijn en hoofdpijn.

We hebben wel de stap genomen om R. zijn zwemmers te laten controleren. Volgende week donderdag mogen we een potje inleveren. Van de ene kant ben ik daar blij om, maar van de andere kant ben ik bang. Bang om geconfronteerd te worden met iets dat je niet wil! Nja volgende week vrijdag heb ik dan als het goed is al de uitslag dus dan weten we meer.

Zijn er eigenlijk nog meer meiden die al zo lang bezig zijn???

Liefs,
    -xxx-
    Nicky

Deel Deze Pagina