Gezinsuitbreiding 2009

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Nikki888, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    #1761 honeyy, 8 dec 2009
    Laatst bewerkt: 8 dec 2009
    hee schattekes!

Nou wonderr en Lt.. alleen nog maar baby verhalen? ;)

Wonderr jij woon toch helemaal niet in venlo? Anders gaat mn kaartje de verkeerde kant op?

Nikske; pff zoveel mensen nog voor die prik? zo.. nog druk dan!

ik ben nu 9 rondes bezig.. is voor mij ook heeeeel lang (A) voor mn gevoel dan eej ;) ben nu begonnen met de zwangerworden pillen van etos.. maarja vergeet ze iedere keer.. dom dom..

Nee wil er geen circus band van maken wil er een tekst op gaan zetten.. It started with a kiss.. denk ik.. zou echt niet weten hoeveel stenen hoor!!..

Hoe gaat hij verders hier?

Ooooohh net sms gehad.. vriendin van me ook al in verwachting... mjaa hun zijn ook al 2.5 jr bezig dus dan is het wel leuk nieuws eej!! :D is het altijd wel maar iemand die het een ongeluk noemt grrr...

Ga even Perfection smsen grrrrrrr:x

kusssss

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik slik ook de etos zwanger worden pillen, maar ik wil ze ook nog wel eens vergeten :p

Hoef je niet aan DE pil te denken, moet je wel 2x per dag aan de zwanger worden pillen denken, hihi!

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    haha ja inderdaad!! :p

Heeft het bij jou al iets geholpen? Hoor dat het ook je cyclus kan verkorte en gelijk kan maken? en zoals je bij mij ziet is het nogal een bende :D

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nou ik zal je eerlijk zeggen, in het begin slikte ik ze echt perfect, elke ochtend en avond zelfde tijd. Ik had toen ook een regelmatige cyclus. Maar nu het langer begint te duren vergeet ik ze nogal eens en kijk maar naar de laatste paar cyclussen. Het is geen ramp, maar tussen de kortste en langste cyclus zitten toch 7 dagen.

Ik weet niet of het aan de pillen ligt, maar vanaf de komende ronde ga ik ze in ieder geval weer perfect slikken:p!!!

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    zou je dan echt gelijk matige cyclus krijgen? want dan pak ik er aankomende dagen gewoon 3 :D komt het van eigens goed haha :p

Nikske heb je ook hyves?

ik ga maar eens bij gezinsuitbreiding 2010 kletsen.. :( ;) hihi

kusss

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik heb mijn hyves toevallig laatst verwijderd omdat ik er niet meer zoveel mee deed, hier probeer ik mijn profiel wel goed bij te houden dus je mag me altijd toevoegen!!

Waar kan ik gezinsuitbreiding 2010 vinden??

xxx

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    uhm.. bij jonge moeders ook :D maar zag volgens mij dat je het al had gevonden? ;)

oehh ik ga je even toevoegen als vriendjee (H)

8. THbaby

THbaby Niet meer actief

Nee honey ik woon niet in venlo. He toch, eigelijk wel leuk nieuws maar eigelijk ook weer niet.. Nikse meid een huilbui is af en toe wel ff lekker, ik dacht juist ongi te worden en was zwanger dus wie weet! Sms perfection maar eens! Ze heeft 't wel heel druk denk ik of ze zit niet zo lekker in d'r vel.. Dan ga ik donderdag de steentjes bestellen. Xx

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    @ Honeyy,, heb jij dan eigenlijk hyves?? Kan ik eens spieken :p

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Sow ik ga douchen en dan zal mijn ventje weer thuis komen dus ik ben er morgen weer.

Slaap lekker lieverds!

xxx

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    nikske; ik heb wel hyves xhoneyy maar alles staat prive :D alleen mn profiel foto :p

Wonder; jaa dacht al er klopt iets niet :D

Ja ze zit inderdaad niet lekker in haar vel.. en dit onderwerp doet er niet veel goeds mee.. niks kwaad natuurlijk, maar het gaat nu alleen maar over buggy's, de groote van de baby, vk.. etc.. en ik snap wel dat het voor jullie leuk is en natuurlijk geweldig ( vind ik ook voor jullie hoor!! niet da jullie denken dat we niet blij zijn voor jullie!!!) Maar dan komt dit nog hart voor ons aan.. snap je? en we vallen er nou eigenlijk al 10 pagina;s buiten en gaat ht nergens anders over.. doet ook verdriet bij ons.. snap je?
    Niks hatelijks he!! Geen ruzie ofzo (A)

niet boos worden he? (A)

kuss

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
  13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemorgen meiden,

Nou na een vreselijke nacht van bijna niet slapen zit ik weer op mijn werk. Morgenvroeg gaan R. & ik naar de huisarts voor een verwijzing voor een zaadtest, we hebben wel al een afspraak staan dus hopelijk doet ze niet moeilijk (maar haar kenende doet ze dat wel!).

@ Honeyy,
    Ik heb even naar je profiel foto gekeken, dan kan ik me tenminste een beetje een voorstelling maken van met wie ik zo gezellig zit te kletsen ;) Denk je aan je etos zwanger worden!:p

xxxx

14. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

#1774 kiwik12, 9 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2009
    Zo beter????????????????????????????????????????????????

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Meiden, ik cancel onze meeting bij deze! Sorry

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

lt dit hoef je toch niet te doen???

Ik vraag je begrip en zo een antwoord, ik ben ook een mens met gevoel! Daar kan ik ook niets aan doen.

weetje meiden laat maar! ik laat jullie wel helemaal met rust!

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik snap jou helemaal meid!
    Maar ik heb nu het gevoel dat ik niet gelukkig mag zijn..

Je had ook kunnen zeggen; meiden kan het iets minder over baby's..
    Maar nee meteen hele tekst dat wij alleen maar over baby's praten..

Sorry in ieder stuk dat ik typ, heb ik gevraagd hoe het met je ging? Hoe het bij de HA was? Etc etc..

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Ik heb totaal niets verkeerd gezegd lt!

Tuurlijk mag je gelukkig zijn, dit zou ik ook zijn! wie verteld jou dat dat niet mag??
    Ik bedoel het helemaal niet rot, vervelend of wat dan ook!
    maar laat maar lt, sorry!

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb je op Hyves een bericht teruggestuurd..

Meid ik snap jou gevoel heel goed maar had het anders gebracht..
    Ken je nu al bijna een jaar en je hebt me niet zelf even een smsje kunnen sturen..

Ik wil niet dat jullie stoppen hier dus ik heb gevraagd of ze mijn account willen verwijderen.

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey Lt20 lieverd,

Ik zou het ontzettend jammer vinden als je je account verwijderd! Ik heb geen hyves, maar zou je misschien jouw email adres willen pb-en. Dan kan ik jou af en toe op de hoogte houden en jij mij?!?!

xxx

Deel Deze Pagina