wij heben onze plannen vooruit moeten stellen.. 3 jaar minimaal.. Ik ga onverwachts in sept. met een 1dagsopleiding beginnen.. Ik heb een ontzettend leuke baan aangeboden gekregen 32 uur werken en 1 dag in de week naar school.. Agh gelukkig zijn we nog jong
meiden, vanmiddag getest...OOPS een mega licht streepje....weet niet of het wat is maar het zat er wel je moest wel goed kijken maar goed officieel kan ik over 4 daagjes al testen omdat ik me ei 2 dagen vroeger heb gehad maar ik wacht de 6 daagjes mooi af hihi ben zoo ontzettend zenuwachtig
PERFECTION; ook ik ben er weer maaar watttttttttt spannnendddd zoo je moet me echt op de hoogte houden ik duim echt voor je streepje komt niet voor niks
ik hou je zeker op de hoogte, vind het zo giga spannend zou het dan toch deze keer hihi vanmiddag zegt mams tegen mij je bent zwanger hahaha ik weet niett waar dat vandaan komt...hopen dat ze gelijk heeft! lief dat je gaat duimen en jij moet vanavond flink aan de klusserij zie ik..haha dan duim ik ook voor jou
Ja ik geloof je best dat het spannend is ... Nouu misschien heeft je moeder al zo een voor gevoel ze zou het niet uit het niets zeggen toch hahaha nou laten we hopen Ja er is al geklust hahaha .. maar ik weet niet zeker maar denk dat ik me eisprong al gehad heb .. wat ik voelde dan 2 dagen geleden ! maar ja zou best niet kunnen maar het leek er wel op .. had precies de pijntjes etc dusss .. maar ja er is geklust die dag enzoo dus er zijn wel genoeg zaadjes binnen hahaha HOOP IK
laten we het hopen meid hihi ben al hard aan het duimen. zou wel hartstikke leuk zijn voor je dat het in 1 keer lukt toch ik had ook mn ei 2 dagen eerder maar ja weet niet precies wat je moet voelen had mega ongi buikpijn en jij? ja ik hoop dat moeders gelijk heeft moeders instinct zit meestal wel goed bij haar. als ik haar iets wil vertellen dan weet ze het 9 van de tien keer al heel grappig hihi
Ja dat is echt een moeder instinct nou wie weet hopen dat ze het bij deze ook goed heeft Nou de pijn was niet echt menstruatiepijn ... het waren gewoon wat steekjes links onderin me buik wat af en toe door liep naar me rug en af en toe kwam er wel eens een menstruatiepijn vallen maar kon het niet echt me menstruatiepijn noemen maar ja wie weet We hebben geklust dus als het me eitje was hoop ik dat het goed zit ahaha We duimen gewoon voor elkaar zo niet op naar de volgende ronde
hihi precies je bent iniedergeval wel erg positief hihi das wel erg goed! ja voor iedereen zal de ei wel anders zijn denk ik..? ik heb eigenlijk geen idee haha mn lief en ik zijn al de hele tijd aan het bedenken hoe we het gaan vertellen als het wel zo is haha en we zijn er eindelijk uit! 21 februari zijn we 3 jaar samen als we dan een posi testje mogen ontvangen zou dat fantastisch zijn natuurlijk