Dit slaat echt nergens op????? alleen omdat ik niet lekker in mn vel zit, moet hier een hele heisa om gemaakt worden???? Ik wou gewoon graag aan alle meiden hier uitleggen dat ik niet meer hier te vinden ben....is dat zo gek dan?
Nee het gaat erom dat ik je al bijna een jaar ken.. En jij mij niks hebt laten weten en ineens zo'n stuk plaatst.. Nik ik zal je een pb sturen en dan zeg ik ADIOS
ja dat begrijp ik wel, maar ik wil graag de andere meiden dit ook laten weten! daar is toch niks fout aan? waarom doe je zo lt? had een beetje begrip hiervoor dan was er niks aan de hand? en waarom je account verwijderen? ik ga toch weg
Nee ik wil dat jij hier blijft kletsen.. Voel me kut en heeft voor mij toch geen nut meer voor mij om hier te blijven.. Ik heb onwijs veel begrip voor je en daarom begrijp ik je niet... Hoe vaak heb je wel niet gezegd als er iets is moet je smsen he.. Maar zelf doe je het niet? Dat vind ik jammer!
nee waarom? heb nu wel wat anders aan mn hoofd, dan een zwschapsforum! Nu bezorg je mij een kutgevoel dat ik je wegjaag! Jullie kunnen toch lekker blijven kletsen! ik zal vast nog wel is komen spieken hier maar daar zal het bij blijven! meer is er toch niet aan de hand? had ik jou officeel een sms moeten sturen? er zijn hier toch meer meiden met wie ik dit wil delen!! sorry hoor!
Oh jawel hoor ik snap je heel goed! Ik zit absoluut niet fout, er wordt veel te vel op gereageerd! en dat spijt me voor jullie! dit is nou eenmaal zoals ik het heb meegemaakt en zonder bijbedoelingen heb ik dit hier neergezet! En nee het heeft indd weinig zin om hier over door te gaan! Ik ga bye
Perfection zou je me even willen mailen wat je had gepost want nu snap ik er helemaal niks van. Vond 't ook Shit om te horen/lezen wat honey zei, ik ben ontzettend gelukkig na m'n miskraam en heb ook 't gevoel dat 't niet mag maar wil gewoon ook even weten waar 't over gaat.. Xxx
Misschien moet je dat even aan lt vragen..... Ik heb er geen zin meer in. iedereen mag ineens niet meer gelukkig zijn na mijn berichtje....... Er was helemaal niks aan de hand!
Nogmaals niemand ook ik niet heeft jullie het gevoel gegeven dat julllie niet blij mogen zijn of wat dan ook maar! Mijn berichtje was meer omdat ik het niet trek dat het continu over baby's gaat! welk geslacht, kinderwagens en noem maar op! dit is voor hon en mij niet leuk om dit te moeten lezen! Het doet ons verdriet omdat het bij ons langer duurt! dat snappen jullie toch wel? Daarom wil ik graag afstand van het forum! tenminste van dit topic....en daar bedoel ik niks mee. Jullie zijn happy met de zwschap en dat ben ik ook zeker voor jullie!! maar dit alles owrdt zo verkeerd begrepen waarom? geen foute bedoelingen helemaal niks!
jammer dat het zo moet meiden! En dat jullie het gevoel krijgen dat jullie niet blij mogen zijn! schuldgevoel heb ik niet, omdat ik weet dat er niets verkeerds is gezegd door mij! Ik denk dat het beter is als ik jullie met rust laat! Veel geluk meiden!
Verek! ik wordt er doodmoe van! dit hele gebeuren om eigenlijk helemaal niets. Lt jij bent kwaad omdat ik je niet heb gesmst en het hier neer had getypt! tsja, ik vond dit fijner dan een sms te sturen! begrip? meteen die rare reacties ik verwijder mn account en bla bla, pfff meid waarvoor? je zegt dat het geen nut heeft om hierover door te gaan en dat we er toch niet uitkomen...... waarom zo een mega drama? dan weet ik het ook niet meer hoor!! ik heb helemaal niets verkeerds gezegd, of getypt! Vind het alleen kl*te dat er zoveel hier over gepraat wordt en dat is niets naar jullie persoonlijk toe, zwanger dit zwanger dat, heb het gewoon helemaal gehad met die zwangere praatjes, kinderwagen, geslacht...... ja dan ben ik misschien een zeur, maar ronde 14 vind ik heel wat als het niet mag lukken en er wordt hier over niks anders meer gepraat doet dat erg zeer!!! Die rare opmerkingen van jullie, dat jullie het gevoel krijgen dat jullie niet blij mogen zijn............ die vind ik nogal bot overkomen! ik heb nooit niet gezegd dat jullie niet blij mogen zijn!! dus schuif dit dan ook niet in mijn schoenen!! ik ben juist onwijs blij voor jullie dat het bij jullie wel goed zit!! en dat heeft er dan niks mee te maken, dat jullie niet blij mogen zijn, zo een achterlijke opmerking! Ik heb mijn verhaal hier neergezet omdat ik dit voor mijzelf fijner vind! en dan vriendinnen doen zoiets niet..... waar komen die rare dingen vandaan? als er iets op je hart ligt moet je dit toch kunnen zeggen, zonder ergens op afgerekend te worden! Ik dacht echt dat we hier alles konden zeggen maar dat kan dus schijnbaar niet! wat ik erg jammer vind! Als jullie onderling maar geen ruzie maken en wel vriendinnen blijven! zo heb ik het niet gewild maar goed, soms loopt het nou eenmaal zo!
Zoals ik heb begrepen vinden jullie het allemaal beter als we dit topic sluiten. Bij deze. Elmo Edit: Het is zo'n groot topic. Als er meiden zijn die graag wel verder willen kletsen het dit gebeuren achter zich willen laten: open gerust een fris / nieuw / gezellig topic!
De melding was dat er samen was besloten dit topic te laten sluiten. Dit blijkt niet het geval, merk ik. Ik doe hem dus weer open. Ik vraag jullie wel, wat er is voorgevallen te laten rusten, en gezellig verder te gaan. Anders gaat ie alsnog op slot. Elmo
jeetje meiden wat is er hier aan de hand?,, IK schrik ervan.. Hoe gaan we nu verder?. gaan we dit topic echt laten sluiten?.. ik vond het hier altijd zo gezellig.. en fijn dat iederene zoo meegaan was met elkaar .. zou he theel jammer vinden als ons clubje uit elkaar valt.. Een dikke knuffel meiden ik hoor wel wat we gaan doen.. zou het erg leuk vinden om contact te houden als het topic toch dicht zou gaan.. Liefs lin
He lin schrik schrik schrik! tsja, missunderstoodje!! ik weet niet wat de andere meiden willen! zo erg jammer wezen als het hier toch dicht gaat!! Hoe gaat het met jou? Xxx
Hier gaat het wel hoor.. heb alleen overal spierpijn bah.. verder nog niks,. Demy is erg vrolijk en gezellig vandaag .. HOe ishe tme tjouw meid?
oehh das minder meid!! het mag van jou wel komen?? baby van lindy; meld je zo snel mogelijk! hahaha beseft demy het een beetje of niet? is de beeb ook al helemaal ingedaald? hier gaat t goed! nu wel weer kusssss