ahh won! wat een leuke foto's tis echt een lekker mannetje en zo wijs al! en een mooi buikie! met sann gaat ook alles goed.. ze weten wat het word en ik weet het ook hhahaha maar ik laat aan haar de keus of ze het wil vertellen hier; nou nog geen baby ik begin er nu wel van te balen eigelijk.. al 5 dagen overtijd pfff... heb wel steeds krampjes en buikpijn dus het rommelt wel maar daar had ze me al voor gewaarschuwd jammer dat er niks doorzet.. maar we wachten gewoon verder af, het zal er toch een keer uitkomen hihi lastig verhaal van die vriendin.. snap dat ook nooit zo je pluist dan eerst alles uit tot in de puntjes (als je al zon verhaal hoort..) maar ze hebben dus 1 kindje samen? ik zou gewoon lekker je goede vrienden uitnodigen bij je thuis (kan de kleine evt lekker naar bed) dan weet je zeker dat je een leuke avond hebt! hier doen we lekker niks (hopelijk genieten van de baby hihi)
ik denk yes gien komt babynieuws brengen haha maar helaas snap dat je het nu zat begint te worden! je had toch al een weekje op je kindje gehoopt he.. zul je zien met oud en nieuw fijn dat met haar alles goed gaat, (ze was net online zag ik vandaar dat ik zo reageerde ) ben heel benieuwd maar ze moet zelf lekker weten of ze het zeggen ofniet! gaat met N alles goed? ik zou dat ook het liefste doen maar is nu nog zo kortdag eigelijk he.. pff ik zoek het zo gewoon ook echt niet!
wauwie.. Al behoorlijk wat afgekletst! Gien; spannend 2cm! het rommelt dus wel! misschien de eerste baby van 't nieuwe jaar Nik; Wat is hij gegroeid zeg! (logisch hiih ) echt al een hele knul! echt super leuke dingen! vooral voor de kinders vond dat ik mn eigen wel weer eens mocht verwennen.. Angel; ja vooral om mijn energie weer op te krikken.. vanmiddag gaan sporten in een groep en aangeven wanneer ik moe word / ben. dat is nogal moeilijk! komt goed! dat is het punt, ze wilt het zelf doen.. maar dan is het alleen prikken en slaan in het eten.. laten we hopen op een fase?? Chantal, welkom! ik kom uit vlijmen! dus redelijk dichtbij! hihi Won; oeh wat spannend!! hopelijk doet hij het ook anders verheug je je alleen maar zo ook zonde zijn toch? k had het filmpje gezien! makkelijk, kan hij mee poetsen mooi buik! tja, als je ze niet zo vaak ziet gooi je voor hun toch niet iets om? (mijn mening) wj hebben een tijdje terug het andersom gehad. Ik had ruzie met een meid, en haar vriend ging wel gewoon vissen met F. nu is dat wel weer "goed" en doen we normaal.. maar ik zou echt geen vrienden die we vaak zien weg cijferen omdat iemand die je bijna niet ziet dat wilt.. O&N; wij gaan na Goes, vrienden van ons hebben een huisje en doen gelijk de housewarming. Esmée zou eerst mee gaan maar blijft nu bij mn moeder. we vieren O&N dus zonder haar.. 's ochtends zijn we gewoon optijd terug hier in brabant
oeh hon vind je dat niet erg/jammer? ik zou niet zonder ons gelani doen ja je hebt ook gelijk maar das dan weer makkelijker gezegd als gedaan.. we gooien nu ook niks om want hij vond het toch goed (volgende keer eerst overleggen zegt ie brr) maar Toon zegt we doen nu nog en volgend jaar doen we ons eigen ding! maar zou dus het liefst nu gewoon thuis doen.. als hij 1 ding verkeerd zegt ga ik naar huis heb ik besloten.
nik als naud wel gewone melk lust dan kun je ook proberen met zo'n spulletje erin dat het bananen of aardbeien smaak wordt? gelani wil geen gewone melk dus dan geven we hem dat erin en dan lust hij het wel, hij moet toch zoveel melkproduct krijgen per dag en dan maar zo..
Soww ben ik weer Chantal: Welkom!! Wij zijn een actieve kletsclub hier en hebben elkaar ook al een aantal keer gezien.. Dus succes met bijhouden hihi maar het is wel erg gezellig!! Angel: Dat stomme vuurwerkprobleem was hier vorige week ook, Naud werd echt bij elke klap wakker (hij slaapt altijd heel licht) ik houd mijn hart vast voor zaterdag.. Ik heb wel het idee dat de fysio helpt voor Naud, hij is gewoon echt een kind dat je heel actief moet stimuleren anders dan doet hij het niet.. Agja ieder kind zijn eigen handleiding he Won: Ik snap je verhaal niet helemaal Maar ik zou mijn Oud&Nieuw niet laten verpesten hoor.. Ik zou het alleen met echte vrienden vieren!! Gien: Balen dat de kleine er nog niet is Hopelijk heeft hij/zij zich wel voor het weekend gemeld.. Mijn duimen draaien in elk geval.. Hon: Owww vind je het niet raar om Esmee weg te brengen met Oud&Nieuw??? Ik zou de kleine boef dan echt niet wegbrengen Maar ieder natuurlijk zijn eigen keus!!! Won: Naud mag nog geen gewone melk, bij ons zit koemelkallergie in de familie, en beneden 1jaar kunnen kindjes hier heel heftig op reageren.. Dus ik geef het hem pas bij 1jaar.. Hier: Net echt veeeeel te veel nieuwe kleding besteld voor naud: pet: Product Detail | H&M NL Romper: Product Detail | H&M NL Broek: Product Detail | H&M NL Vest: Product Detail | H&M NL Broek: Product Detail | H&M NL Romper: Product Detail | H&M NL Vest: Product Detail | H&M NL Overal: Product Detail | H&M NL Schoenen: Product Detail | H&M NL en dit vest had ik vorige week al gekocht: Product Detail | H&M NL
@ honey, Dankjewel!... en Vlijmen das zeker dichtbij! ik kom uit de graafsewijk/ Aawijk. Hoe waren je kerstdagen ?? lekker gegeten en verwend ? En nog plannen voor de jaarwisseling of lekker rustig iets doen? @ nikse , Ik heb het in de gaten hahaha heel veel berichtjes.... maar ik ga het proberen bij te houden ik ben ook wel veel op het forum te vinden dus dat moet geen probleem zijn denk ik
Won; Vind het opzich wel jammer maar dan moet ze overal mee na toe. Ik was toch niet van plan haar wakker te maken.. Anders zou ze eerst na S.moeder moeten, dan na vrienden en dan 's nachts weer de auto in. Dat word ook geen succes! nu blijft ze lekker bij mn ouders en kan ze gewoon doorslapen! het slapen gaat nu zo goed, dat ik dat niet wil breken Oh zo! ja indd gewoon na huis! anders zou het ook niet gezellig zijn.. nik; wat een leuke dingen!! vind het wel gek om haar weg te brengen, maar weet dat ze het goed heeft en zoals ik al tegen won zei ga haar toch niet wakker maken.. Naud is goed verwend! Die actie 3 voor 10 is best makkelijk he? ik had voor Esmée knal roze joggingbroekje, longsleeve en zacht roze vestje.. Altijd makkelijk! Chantal; Kerst was hier erg gezellig! onlangs dat mn zusjes gewoon alle 2 de dagen moesten werken.. mja en die van jou? O&N gaan we na vrienden, jij nog plannen? Hoe waren jullie dagen??
Nik: leuke dingen heb je voor de kleine man gekocht, hij is flink verwend zeg! Hij zal inmiddels wel minimaal maatje 74 hebben, of niet? Hon: leuk dat jullie naar vrienden gaan met O&N. Opzich toch niet zo heel erg dat Esmée er niet bij is, dan kan ze lekker slapen. En dan kunnen jullie de volgende ochtend lekker knuffelen toch? Hebben jullie veel vrienden in Goes? Een vriendin van school van mij woont ook in Goes en SO wonen 20 minuten van Goes af (vlakbij Zierikzee). Vanaf jullie zal het toch nog wel een uurtje rijden zijn denk ik, toch? Gien: vervelend he dat wachten.. Ik ben ook pas met 41+5 bevallen, dus ik weet hoe je je voelt. Helaas niets anders doen dan afwachten.. Ben trouwens ook heel benieuwd hoe het met Sann gaat! Won: super mooie buik heb je zeg! Echt al flink voor 23 weken, toch? Was je buik bij Gelani een beetje vergelijkbaar? Wel echt uitkijken met die hartkloppingen he, is wel echt heftig. Ik ben wel super jaloers dat Gelani al zoveel kan zeggen, hihi. Echt super schattig en errrrug handig. Gabrielle brabbelt wel een heleboel, maar ze zegt alleen nog maar: papa, mama, bah, oei-oei-oei, bal en haiii. Ze kan verder wel duidelijk maken of ze honger/dorst heeft of wat ze wil. Maar toch wil ze écht praten. Probeer echt de hele dag door alles te herhalen, misschien dat dat helpt. Ik snap je verhaal helemaal, omdat ik weet over wie je het hebt. Wel echt klote dat het zo moet gaan zeg. Heel eerlijk gezegd vind ik PapaP ook een beetje een aparte. Toen op Gelani's verjaardag zat hij vaak te schelden en P. mocht niet eens bij hem komen. Vind dat je dat echt niet kan maken met zo'n peutertje. Misschien dat jullie dit jaar dan maar gewoon moeten doen zoals je hebt afgesproken, en dan volgend jaar lekker jullie eigen ding. Als jullie echte vrienden er dan bij zijn, is veel gezelliger dan al dat gezeur toch.. Zijn P&A nog wel bezig met je-weet-wel? Wij blijven met O&N lekker thuis en mijn zusje en wat vrienden komen. Heb het spel van Ik hou van Holland gekocht, dus misschien dat we dat gaan doen. En L. gaat morgen wat vuurwerk halen in Duitsland, dus ben benieuwd. Ben vandaag naar de internist geweest want ik heb heel veel last van buikpijn/kramp. Al verschillende keren bij de HA geweest, maar die had me toch doorverwezen. Nou moet ik 12 januari een darmonderzoek. Zie er echt heel erg tegenop, maar ik krijg gelukkig wel een roesje. En ik krijg nu medicijnen voor PDC (Prikkelbare darm syndroom), dus hopelijk gaan die ook snel werken.
Honeyy Ja hier waren de kerstdagen ook leuk wel druk met reizen naar iedereen hihi maja hoort erbij . Met oud en nieuw niet zo veel we zitten bij familie van me vriend..
welkom chantal! vertel eens wat over jezelf?! ik ben nu nog 21 en zwanger van de 2e (wordt 10 jan 22) het is 2 x mis gegaan helaas maar gelukkig gaat tot nog toe alles goed! ons eerste zoontje heet Gelani (djulanie) en is van 5 augustus, is een heerlijk lief manneke! ben bijna 6 jaar samen met Toon, en wie weet binnekort dus wel trouwen (ik verwacht geen aanzoek we plannen dat denk ik gewoon samen) nik das waar ook, ik denk er dan ook helemaal niet bij na als ik zoiets zeg haha naud is pas 9 maanden! natuurlijk drinkt ie dan nog geen koemelk. gelani heb ik dat ook later aangeboden omdat hij kwetsbare darmpjes heeft.. hele leuke dingetjes heb je gekocht voor naud zeg!! ik heb ook gelijk die 3 voor 10 besteld, joggingspul is zo makkelijk altijd! voor gelani maat 86 (hij zit nu in maat 74/80 van h&m) en 62 gelijk voor de baby. heb dit gepakt, voor gelani ook gelijk nog wat spul, is altijd fijn om aan te pakken Product Detail | H&M NL Product Detail | H&M NL Product Detail | H&M NL en dit voor gelani en de baby Product Detail | H&M NL Product Detail | H&M NL Product Detail | H&M NL heb mooi kortingscode gebruikt voor -5,- en 1 artikel 50%
nik nee snap ik, is ook warrig verhaal maar is zo moeilijk om te typen ipv gewoon te praten he hon ik snap je wel met o&n maar dan zou ik hem er wel graag bij willen hebben, ander feest maakt me dan niet uit maar vind dat altijd wel speciaal maar ze heeft het goed bij jou ouders das ook een fijn gevoel he.. (was wat anders bij je schoonouders haha ) lt ja hij groeit nu wel hard, heb er ook wel last van, van het groeien dan.. jij een lekker cakeje gebakken, krijg er spontaan zin in heb je geboortebedankjes ofzo voor straks? angel: snap ik dat je er tegen op ziet! lijkt me ook een vervelend onderzoek maar is wel fijn dat het allemaal kan he! gelukkig krijg je een roesje! die mensen doen dat aan de lopende band dus das ook een fijner idee he verwachten ze dat het pds is? gezellig samen met je zusje en wat vrienden! ze zag er goed uit vond ik laatst!! ja dat scheelt dat jij weet wie het zijn, heb je ook gelijk in, die vind het heel normaal dat P scheld enzo.. die neef van A is agent en dan komt die bij hun binnen en dan zegt die k*twout en dan nog lachen ook he! niet normaal!! zo krijg je die jeugd bij mekaar die de politie mishandeld enz!! ja a zegt van wel en p niet.. is ook wel frustrerend voor Gabrielle.. ze is gewoon ook heel wijs en als dat niet snel genoeg gaat voor haar dan krijg je zoiets. ze heeft dat ook van het begin af aan he dat ze snel gefrustreerd is als iets niet lukt. hoe zou het met GIEN zijn? hoop zo voor der dat het doorzet! angel jij hebt soezen gemaakt voor de kraamvisite he?! denk dat ik dat ook wil doen. heb je een recept ofzo van toen want je zei dat die heel lekker waren! moet ik nog wel die callebout chocolade halen en bakkersroom welke had je?
wil gien heeel veel suc6 wensen! spannend meid. verder zal ik hier maar niet meer mee kletsen aangezien de andere reacties op het vorige topic....
mag best hoor naomi! nieuw topic nieuwe ronde nieuwe kansen hoe gaat het met jou? je BI nog slechter geworden? isabel bijna jarig!
@ wonderbaby, Nou eeeh k heet chantal ben 22 jaar en woon nu sinds 1 juli dit jaar in den bosch. Mijn zoontje is van 22 juli dit jaar. Vandaag voor het eerst heeft hij gerold van zn buik naar zn rug Op kerstavond een aanzoek gehad van me vriend dus wij gaan waarschijnlijk wel pas in 2013 trouwen . Verder ik werk binnen de kinderopvang en ben al wel een beetje gewend aan t leven in den bosch hihi kom vanuit amstelveen oorspronkelijk. Wat wil je nog meer weten hihihi
@wonderbaby: ja de BI verlsechterd wel wat maar niet meer zo hard gelukkig verder gaat het hier helemaal goed! controle was vandaag ook perfect, kleine meid ligt al met hoofdje naar beneden dus hopelijk blijft ze zo lekker liggen ja isabel is maandag jarig! het jaar is echt ongelofelijk snel gegaan. ze is helaas al voor de 3e keer ziek in 2 weken tijd... eerst 6e ziekte, toen een griepje en nu combi griepje met oorontsteking dus het gaat hier lekker... hopelijk komen er rustigere tijden nu.
:x :x :x Ben ik op pagina 3, druk op de verkeerde knop en weg is mn verhaal pffff... Ik ga weer opnieuw beginnen :x
Owww ik ga even testen of ik op alles kan reageren hoor Als eerste thnx voor de complimenten op Naud zijn kleding angel van H&M heeft hij idd 74, maar verder meestal 80... wat vervelend van je darmen zeg, mijn zusje zit sinds kort ook met een darmprobleem, die kan niets meer binnen houden en blijft maar afvallen dus die heeft nu in december ook dat darmonderzoek gehad.. Won jij ook leuke dingen voor gelani besteld naomi balen van je B.I. Sorry dat was heel kort, maar ik ga film kijken met vriendlief.. xxx
@nik; wat een superleuke kleertjes weer voor naud.. hij word maar verwend hihi! en wat een lieve foto @chantal; welkom hier een rustige kerst gehad, 1e lekker gegeten bij zwaag en schoonzus (onze buren) dus ideaal Nadine kon gewoon lekker naar bed smiddags en 2e kerstdag lekker thuis geweest en nog ff een rondje gereden zodat we er toch even uit waren! en ook al trouwen! leuk joh zo jammer dat zon dag zo snel voorbij is (denkt nog even terug...) @won; ja ik snap je wel, je heb het natuurlijk al afgesproken, maar ik zou als je hun toch niet zo leuk (meer) vind lekker mn eigen plan trekken, desnoods zeg je dat je liever thuis viert omdat je niet zo lekker bent haha! @angel; o meid dat is niet fijn, mijn ma heeft ook pds dus weet wel een beetje hoe of wat.. hopelijk valt het allemaal mee het onderzoek enzo.. @won; ook al lekker geshopt! leuke dingetjes hoor! o gaan jullie trouwen wat leuk! hier heeft A me ook niet officieel gevraagd hoor hihi maakt mij ook niks uit, we waren er toch al uit dat we saampjes oud willen worden haha klinkt ook lekker burgerlijk @naomi; he meid dankje wel miss word de kleine wel op Isabels verjaardag geboren al hoop ik van niet hihi... welke reacties dan? wat vervelend voor je meissie dat ze steeds ziek is.. beterschap! je huis al verkocht? @lt; ligt jou aanzoek romper ook al klaar of ga je op hem wachten dat hij jou vraagt... @nik; fijne avond! zo nu heb ik iedereen wel gehad haha @O&N; hier lekker thuis, MET baby hoop ik slijmprop verloren vanmiddag dus hoop echt dat het nu niet lang meer duurt...