@nikske: dan hebben isabel en naud dezelfde maat hihih hier ook meestal 80 maar 74 past soms ook nog! @gien: hoop ook voor je dat je de kleine dan al in je armen hebt! al is het nog maar 4 dagen voor isabels verjaardag hoor nee huis is nog niet verkocht, 1 kijker gehad in het begin en daarna niets meer. hopelijk in het nieuwe jaar!
ook even een fototje van isabel dan, is van een paar weekjes geleden maar de meest recente die ik heb
Gien; spannend hoor! Hoop dat je ondertussen aan het puffen bent. Leuke foto van je kleine meid.... @ Chantal & Mamavan6; Welkom! Leuke foto van Isabel.. Hoe gaat het met je zwangerschap Naomi? De rest heb ik gisteren al via whatsapp gesproken omdat mn laptop het niet deed.....
@LT20: wat een mooi bescheiden buikje nog zeg! en wat een schatje is jaimy met de zwangerschap gaat het hier helemaal goed hoor, de kleine meid groeit goed en is lekker druk. buikje groeit ook lekker door, zal zo buikfoto plaatsen
Gien: En en en??? Is er al iets.. Zooo spannend Foto's: Wat een mooie kindjes hebben we toch allemaal Goed werk geleverd LT: Prachtige buik.. Echt mijn eierstokken klapperen alweer als ik dat zie!!! Naomi: Jeetje wat een toeter!! Als dat je buik was bij 26 weken, ben ik erg benieuwd hoe je er bij 40 weken uitziet Hier: meneertje is met het verkeerde been uit bed gestapt geloof ik.. Pfffoeeeee wat kan zo'n kleintje lastig zijn Echt niets is goed al vanaf half9 vanochtend.. Gelukkig slaapt hij nu even dus ik spring snel onder de douche.. Hopelijk word hij dan zometeen weer vrolijk wakker zoals ik hem gewend ben!!
lt; wat een mooie buik joh! nog helemaal streeploos? hier niet helaas.. en wat is Jaimy ook een moppie zeg echt al een wijsneusje naomi; jij ook een mooie buik! al aardig groot ja hihi.. en lieve foto hoor van isabel nog ff mijn buikkie spammen nu die r nog zit dit was bij 39 weken en zoveel dagen:
hee nik; nee hoor nog geen actie geweest vanmiddag komt de vk langs ff kijken hoe of wat want me bloeddruk was ook gestegen helaas dinsdag dus vandaar.. hoop maar dat ie weer goed is anders moet ik straks nog naar het zh.. zit ik niet op te wachten laat die kleine maar gouw komen!
@nikske: vervelend dat naud met het verkeerde been opgestaan is! hopelijk een vrolijk ventje straks hihi ja ik vind het zelf nog wel mee vallen met mn buik... maar ik hoor van veel mensen dat mn buik zo groot is @gien: he nog geen babynieuws... mooie buik!! zat er maar een knopje op je buik om in te drukken dat hij/zij mocht komen hihih. hier over anderhalf uur weer naar de huisarts met isabel. we zijn al 2 weken aan het emmeren. eerst de 6e ziekte, paar dagen later een griepje en paar dagen erna dit... volgens de huisarts combi van griepje met erge verkoudheid, doorkomende kiezen, 1 oorontsteking en de ander geirriteerd! gaat lekker dus. ze heeft nu al 2 dagen niet gegeten en drinken wilt ze ook amper. krijg er met moeite 200-300cc aan melkflessen op een dag in dus dat is veel te weinig. vooral omdat ze ook nog steeds diarree erbij heeft. het hoestje wordt ook als maar erger dus maar weer terug naar de huisarts pffff. ben benieuwd of hij nu wel iets kan doen voor ons, zal wel niet..
Mooie buik gien! En wat heb je toch een knappe dochter met prachtige krullen! Hoe was het huisbezoek van de vk?
Won; indd anders dan dat ze bij S.ouders! die wouden haar met kerst van zetten met een RIEM in de kinderstoel!ze had zelf al om 5 uur gegeten want wij aten pas om half 7.. je gaat een kind toch niets vast zetten met een riem? is geen hond! toen waren ze dus chagrijnig hiih " Naomi; hoe gaat t met jou? isabel alweer bijna 1! gaat hard he? mooie buik hoor! Gien; wat een lekker ding! die krulletjes wauww!! hoe gaat t nu met je? en en en??? mooie buik hoor! Lt; heb je net nog gesproken! maar wat drinkt jaimy nu 's ochtends? Esmée krijgt nog steeds melk.. maar zit eigenlijk over de max van 300 heen. ze krijgt 400.. Won & Angel; krijgen Gelani en gabriëlle ook 's ochtends en 's avonds nog melk? zou het van CB wel moeten minderen maar ze vind 't nog zoo lekker!! hier onze boef, op e 2e foto had ze met kerst aan. (1e kerst)
Het is minimaal 300 max 500.... Jaimy krijgt smorgens ongeveer 200 cc en verder boter en toetje.. Dus die zit rond de 300..
Hon: leuke foto's zeg! Aaah dat van die kinderstoel doen so hier ook wel eens. Maar ik vind dat zo'n kleintjes echt niet zo lang stil hoeven te blijven zitten. Als ze het niet naar haar zin heeft, mag ze er van mij altijd uit zodra ze rustig is. Gabriëlle heeft tot een maand geleden 's ochtends en 's avonds flesjes gedronken. Dat vond ze altijd super lekker, ze ging er ook echt als een baby voor liggen, haha. Maar sinds ze toen een weekendje bij so is geweest, hoeft ze niet meer. Niet dat dat aan hun ligt, maar ze was er gewoon klaar mee. Dus nu krijgt ze 's ochtends koude melk of yoghi met een rietje, dat vindt ze nog wel super lekker. Maar verder zorg ik gewoon dat ze elke dag een bekertje yoghurt krijgt en dat gaat super goed. Maar als ze dat flesje lekker vindt, zou ik het persoonlijk niet erg vinden. Vond het altijd wel fijn om d'r nog even lekker rustig en dicht tegen me aan kon hebben.. LT: hoe is het met je? Kom je de tijd nog een beetje door meid? Ik denk aan je!
lt; aha ik dachgt max. 300.. hoe gaat 't nu met je? Fijn dat T. er even alleen was? Angel; ja dat is het ook! hiih komt ze zo lief liggen en ze valt dan ook in slaap.. Ben zo benieuwd als ze die fles niet meer hoeft hoe ze dan in slaap gaat vallen oh heb net niet op jou gereageerd we hebben zon 20 /25 vriendin in goes en omstreken, kapelle, kloetinge enz. Heeft Gabrielle nog veel Diva acties gehad vandaag??
@honey: hier gaat het wel goed, iedereen lijkt wat beter te worden hihih. ja de tijd is omgevlogen! kan het me niet voorstellen dat het met de volgende weer zo hard gaat hihhi. ik zal er voorlopig heeeeel weinig zijn denk ik. morgen dagje naar mn ouders, zaterdag misschien even tijd, zondag taarten maken en maandag de verjaardag.