Gien wauw jij ook een mooie buik zeg.. Ik mis de mijne nu echt wel af en toe hihi.. Wat zei de VK vandaag?? Naomi hoe was het bij de huisarts?? Hon jeetje met een riem vastzetten.. Pfff ik zou die van mij iets anders zeggen als ze het al zouden voorstellen.. Gelukkig zouden ze dat nooit doen Wel zijn ze erg bemoeizuchtig en dat stoort me soms zoooo erg.. Maar het is altijd goed bedoeld dus dat levert wel eens moeilijke situaties op!! Flessen Naud krijgt er nu nog 2,5 ('s ochtends en 's avonds 200cc, tussen de middag 120cc).. En ik geniet er zelf nog zoooo van Ik vind het echt moeilijk om een fles te laten vallen!! Van het CB mag hij nog maar 1 fles, de andere twee moet ik vervangen door bord pap en/of echte beker melk.. Nou pap dat eet hij niet en een echte beker is meer geknoei dan dat hij drinkt.. LT ik hoop dat je een beetje slaap gaat krijgen mop!! Truste
@nikske: oww dat heb ik hier nog niet verteld nee goed dat je me helpt herinneren hihi. oorontsteking is over, longetjes klinken goed, keel zag er ook goed uit. doorgaan met neusspray voor het slijm en zoveel mogelijk drinken geven (deed ik al natuurlijk), gewoon afwachten verder dus. houd haar wel goed in de gaten ivm uitdrogen want echt veel drinkt ze niet en heeft wel diarree
Naomi geef je haar ORS?? Dit zijn zouten waardoor ze het vocht beter vast houdt en ze minder kans loopt op uitdrogen..
Ik zou het wel doen.. Het zijn gewoon natuurlijke zouten dus kan geen kwaad.. Als ze 300cc vocht binnenkrijgt, daarbij nog diarree heeft en plast dan kun je er ongeveer vanuit gaan dat ze dagelijks zo'n 150cc binnenhoudt (grof geschat).. Dat is wel weinig!! Maar het is natuurlijk je eigen keus
bedankt voor je advies nikske!! tot nu toe drinkt ze sinds gisteravond weer normaal, dus dan heeft ze het niet nodig. mocht ze weer weinig gaan drinken dan is dat het 1e wat ik ga halen! @gien: al babynieuws
hee meiden, nog geen babynieuws jammer genoeg! morgen word me bloeddruk weer ff na gekeken en misschien nog een strippoging.. maar daar geloof ik allang niet meer in haha @ nik; snap dat je je buik mist.. ik kon ook niet wachten tot ik weer een beetje een babybuik had! zal m strax ook wel weer gaan missen hoor dus ik probeer er nog ff van te genieten! joh wat maakt het uit die flessen ik ben daar heel makkelijk in hoor nadine krijgt nog steeds savonds een fles (wel gewone) melk en ze doet het er super op en mijn cb vond het prima... smorgens krijgt ze thee en de rest van de dag water/limo of roosvicee (ze kan nog wel eens moeilijk poepen..) nou de vk heeft me gister nog een keer gestript had nog steeds 2 cm maar het hoofdje was wel weer een eind gezakt.. belde haar vanochtend en ze had wel verwacht dat ik vannacht zou bellen grrr! baal hhaha @naomi; fijn dat het weer een beetje beter gaat met je meisje! zo sneu als ze niet lekker zijn.. lekker soepje eten vanav is ook veel vocht @hon; wat een scheetige foto's weer van esmee het is echt een lekker ding! @lt; hoe is hetmet jou? of heb ik daar overheen gelezen... @won; las dat je last van je buik hebt hoe gaat het, weet je al wat het is?
Ik denk Gien komt met babynieuws! Hoop dat het snel gebeurt hoor... Hier is het redelijk rustig! Wacht nu nog op een antwoord van de gyn of ik naar huis mag
LT; welkom thuis!! hihi hoe gaat 't nu met je ? Gien; he jammer nog geen babynieuws! dankje! het is echt een boef!! hoe gaat 't met de rest? Hier een beetje boos! nou, niet echt boos maar onterrecht.. een " vriendin " had me verwijderd via hyves / facebook etc. vraag ik waarom krijg ik als reactie dat ik lullig doe op mijn vraag hoezo krijg ik helemaal niets terug.. njaaaa snap er helemaal niets van! Ag zulke kan je beter kwijt dan rijk zijn!
@honey: vervelend dat die 'vriendin' zo doet zeg! uitleg over hoe en wat is altijd toch wel prettig vooral als je er al om vraagt! @gien: beebje nog binnen? wordt het toch nog een 2012 baby waarschijnlijk @LT20: heb denk ik iets gemist, lig je in het zkh? weet je al of je naar huis mag? hier een druk dagje gehad vandaag maar heb alles kunnen doen wat ik wilde hihi. morgen verder met de taarten voor isabel haar verjaardag! iedereen een hele fijne jaarwisseling!
hee meiden! jullie ook allemaal de beste wensen..! had gister al wat geschreven hier maar is blijkbaar niet goed gegaan (via tel) nou het is dus gelukt, ons meisje Emma is nog een 2011 baby haha hier mijn verhaal: ze is nog net op de valreep om 10 over 11 geboren.. dus letterlijk tussen de knallen en vuurpijlen haha al was dat tijdens de weeen niet zo heel leuk rond 6 uur kreeg ik de eerste wee, nog erg onregelmatig dan om de 4 dan om de 10 minuten en ze duurden nog geen minuut, dus nadine lekker eten gegeven en naar bedje gedaan toen werden ze wel wat heftiger. dus om 5 over 9 A de vk laten bellen, toen ze er was om half 10 had ik 4 cm! lekker onder de douche weer gegaan maar na 5 minuten werd het nog wel wat heftiger dus gouw er weer onderuit.. dus ging ik verder de weeen wegpuffen, op een gegeven moment stond de vk te kijken en ze zegt volgens mij voel je al druk of niet? me buik begon echt al mee te doen zeg maar, ik zeg ja nou je het zegt haha dus nog een paar weeen geprobeerd op te vangen, snel op bed gaan liggen en er zat alleen nog een randje, maar de vliezen waren nog niet gebroken dus die hielden het nog tegen! die heeft ze snel doorgeprikt, ik mocht persen en met 5 minuten was ik er van af en alles nog helemaal heel! super natuurlijk, ons meisje heet Emma en woog 3825 gram, zal snel een fotootje spammen!
zoals je ziet was nadine gister ook helemaal kapot haha en ze is zoooo lief voor der 'sus' haha echt om te smelten!
gien het is dus allemaal wel goed gegaan! en niet eens ingescheurd/geknipt of niks!! das helemaal fijn he.. een heel mooi meisje zie ik al op de foto met haar grote zus! en idd een hele lieve naam! dan zou ik zo graag willen dat het al april was wens jullie trouwens ook allemaal het allerbeste voor 2012! ff terug lezen!
naomi gefeliciteerd met Isabel haar 1e verjaardag! hon das idd heel raar zeg dat je 'vriendin' zo doet.. ik bedoel leg dan gewoon uit wat er is toch? stel dat andere dan over jou lullen bij haar dan kun je haar ook uitleggen dat dat niet zo is nik ik las dat het toch wel kriebelt een tweede ook op whatsapp zag ik dat voorbij komen. je had het toen over maart weer gelijk aan iui beginnen, maar bij lt 's babyshower zei je ook weer iets over toch zelf nog proberen? heb je er al een idee over of nog lekker ff van naud genieten? lt meisie hoe gaat het nu met jou? beetje rustig aan kunnen doen? x hier laatste dagen echt veel moe en dus ook veel last van mn buik! maar minder doen kan haast niet?! doe niet veel en als ik iets doen dan ben ik blij want het huis moet natuurlijk ook netjes blijven, dus gisteravond had ik ineens een hoop energie en heel de keuken uitgeruimd.. de kerstspullen opgeruimd en de was weg gewerkt.. was ik echt blij mee maar nu kan ik dus vandaag echt niks mn nicht vertelde gister bij de nieuwjaarsborrel dat ze een tweede kindje krijgen, hun dochter zal dan 3 jaar en ongeveer een maand of 2 zijn. ongeveer rond gelani's verjaardag uitgeteld. super leuk en totaal overwacht want we hadden niet verwacht dat ze een tweede wilden ze is precies op de dag na 10 jaar ouder dan mij. (niet dat dat meespeelde maar dat heb ik altijd speciaal gevonden ;P) dus dat was weer ff traantjes wegpinken, en voor haar ook, haar dochtertje wou het als eerste tegen mij vertellen, zo lief! haar zusje wil ook graag zwanger worden al een jaar, help haar met haar cyclus bijhouden, ovutesten enzo (ze snapt er weinig van haha) en nu heb ik met kerst een maansteen voor haar gekocht, schijnt te helpen ze zijn nu ruim een jaar bezig en ze was dus ook erg verdrietig.. zo zielig! ----- nik hoe gaat het met jou kleine man? voel je een tandje doorkomen? verwacht echt dat het daar allemaal aan ligt.. oud en nieuw vond hij niet fijn he.. gerrem
Gien: Ik had je al via hyves gefeliciteerd, maar hier natuurlijk ook nog een keer.. Het klinkt als een perfecte bevalling En wat ziet nadine er trots uit zeg!! Geniet maar lekker van je 2 meiden!! Hon: Rare "vriendin" hoor.. Misschien nog even de moeite doen en vragen waarom ze vind dat jij raar doet.. En anders ben je zo iemand beter kwijt dan rijk.. Won: Ja het kriebelt zeker voor een tweede maar het is eventjes uitgesteld.. R. heeft plannen binnen de politie die we eerst even willen afwachten en ik wil zelf even wachten totdat Naud goed loopt enzo ivm mijn rugklachten.. Als het aan mij ligt gaat aug/sep dit jaar de pil de deur uit en dan een half jaartje zelf proberen en eventueel daarna IUI.. Wat leuk dat je nicht weer zwanger is.. Wel zielig voor haar zusje dat het haar niet lukt, hopelijk komt haar wens ook snel uit!! Wel balen dat jij zo moe bent.. Een 2e zwangerschap lijkt me sowieso zwaarder omdat je er dan natuurlijk al 1tje hebt rondlopen en dat zorgt er zeker voor dat je minder rust krijgt.. Probeer toch ook aan jezelf te denken meis!! Hier: Naud is even totaal uit zijn doen geweest na alle drukke dagen maar vandaag leek hij gelukkig weer helemaal zichzelf.. Nu maar hopen dat het dan vanacht ook weer goed gaat dan denk ik dat het wel weer lekker zal blijven lopen Hon: Hoe gaat het trouwens met Esmee zonder avondfles?? LT: Liefje hoe ist met jou?? Hou je het nog een beetje vol ??
Kom morgen even bijlezen en reageren.. We hebben ons pakket gewijzigd en daar komt morgen de monteur voor en tot op die tijd hebben we geen internet..
@gien: van harte gefeliciteerd met jullie dochter Emma!!!! wat een leuke foto geniet lekker van je kraamtijd meid. @wonderbaby: dank je wel het was een zeer geslaagde dag!