gezinsuitbreiding 2010/2011/2012

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 26 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    lt; o super toch doet hij het verder goed? ja de bv gaat weer super gelukkig! 31 jan naar het cb geweest dus precies een maand en ze woog alweer 4790 gram hihihi zal wel net zon dikke baby worden als zuslief :D

verder gaat het super hier! begin nu echt weer een beetje ritme te creeeren ze is net in bad geweest en licht knockout ;) ook wel is lekker haha kan ik mooi met nadine keutelen.. en bij jou ook alles lekker? ik gebruik cinababy, dat werkt hier prima, kan ze ook beter van poepen maar gelukkig heeft ze weinig last (nog ;))

naomi; gaat opschieten bij jou! snapt isabel het een beetje?

won;hon;nik;mir;angel; hoe ist bij jullie???

xxx

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hier gaat het goed! Net teveel gepoetst dat ik er misselijk van ben maar gelukkig was gelani moe dus die ligt lekker op bed en mama op de bank.

Gien ze groeit goed!! Fijn zeg! Ook super dat de bv goed loopt!
    Heeft ze veel last van krampjes?
    Sneeuw bij jullie op het moment?
    Oh en komt sann niet meer?

Lt met jou heb ik vanmorgen nog gekletst! Dus wij zijn bij ;)

Naomi ook alweer bijna 32 weken! Hier ook alweer bijna 29! Wat vliegt de tijd hè!! Niet normaal.. Ben wel benieuwd naar de naam! :D
    Verwacht je dat je eerder gaat bevallen?

Nik slaat de AB kuur aan? Hopelijk knapt Naud snel op!!
    Oeh en ik las op whatsapp het nieuws! Super :D

Hon ben erggggg benieuwd naar 24 februari :D

Angel succes vandaag met je tentamens, hopelijk ben je voor de sneeuw klaar?! Je gaat met de trein of niet? Dan hoef ik me al minder zorgen te maken ;)

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Goede avond! :D

Tjaa komt omdat we zo veel whatappen denk ik ;)

won; tja ben zelf ook echt zenuwachtig.. denk dat 't geen groen licht word, omdat ze de vorige x al zei dat het een jaar moest duren vanwege de medicijnen ofzo :( mja we houden een beetje hoop! Doe maar eens rustig aan!! :D Woow 29 weken alweer?? phoee..

Naomi voor jou schiet het ook aardg op!.. spannend hoor!

Gien; hoe gaat 't met jou?

Lt; hoe gaat t met jullie? :)

hier gaat alles rustig verder.. Esmée sliep weer paaer nachten goed en nou weer slecht! net met tanden poetsen 2 hoektanden ondekt. ;laten we hopen dat dat het was!

nou wou ik nog iets zeggen maar weet niet wat... pff..

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @gien: ze zeggen dat zulke kleintjes het nog niet snappen maar als ik haar vraag waar haar zusje is dan trektze mn shirt omhoog en broek omlaag hihi. vervolgens krijgt mn buik een hoop kroelen en kusjes en zegt ze zsss (zus). ben heel benieuwd hoe ze erop gaat reageren straks :D

@wonderbaby: ja het schiet op he!! jij ook alweer bijna 29 weken :) ik ben ook altijd benieuwd naar de namen bij een ander hihi. ik verwacht tussen de 38 en 39 weken te bevallen, waarom weet ik niet. heb al vanaf het begin 22 maart in mn hoofd, dus we zullen zien. isabel kwam ook met 39.5 weken dat zal ook wel meespelen.

@sneeuw: hier gisteren best wat sneeuw gehad en heel even met isabel op de slee gezeten. ze vond het geweldig! zal zo even foto plaatsen van gisteren.

@honey: pfff die tanden en kiezen he..... heb het hier ook vaak.
    vorige week zijn er 3 kiezen en 2 hoektanden doorgekomen, niets gek dus dat ze niets verdroeg in haar mondje.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    isabel en ik op de slee

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Leuke foto Naomi! Schattig dat ze dat allemaal doet!
    Ze krijgen natuurlijk vanalles van ons mee hè..

Hon wie weet mag het toch?! Je weet nooit.. Zou wel leuk zijn! En je weet niet hoelang het duurt hè, kan snel gaan maar kan ook zo weer een jaar overheen gaan..

Onze slaapkamer is bijna klaar gelukkig! Pap komt zometeen mee de schuifdeurtjes maken, vandaag of morgen de loodgieter voor de verwarming, donderdag vloerbedekking. Ik denk dat we vrijdag voor een nieuw bed gaan kijken.. Dat kan er maar meteen in staan hè ;) een fijn boxspring, hoef ik ook m'n bed niet te verhogen voor de kraamhulp.

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    gister bij cb geweest en alles was weer goed!

gelani weegt nu 10,5 kg en is 80 cm

vandaag vloerbedekking gelegd, morgen naar de vk. savonds hoop ik ons nieuwe bed ophalen!
    hoop vanavond de schuifdeuren af te hebben dan is het echt zo goed als klaar, alleen nog de schappen in de inloopkast! dan kan ik eeeinnddddeeelijkkkkkk aan de babykamer beginnen! pff

hoe gaat het met jullie? morgen lekker op kraamvisite bij LT en knappe nick! en natuurlijk de kleintjes spelen met jaimy!

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He ladies!

Won; Gelani is echt een fijn mannetje om te zien he. Jaimy was met 14 mnd al 10,5 kilo dus denk dat ze nu wel rond de 12 kilo zal zitten. Ze moet er 19 maart heen dus ben benieuwd.

Hoe bevalt je nieuwe bed?

Hier was de babykamer ook pas met 37 weken af. Maar tot de dag van vandaag is hij er denk een keer of 5 geweest. Verschonen en in bad doe ik beneden en slapen doet hij op onze kamer.

@ Naomi; leuke foto!

Hoe gaat het met de rest?

Nick is een paar uurtjes bij mn moeder zodat ik even met Jaimy kan spelen. De laatste dagen is het best druk geweest dus ze heeft weinig aandacht gehad. Morgenochtend gaan we met haar zwemmen en woensdag gaat ze met mijn moeder en zusje naar een of ander speelparadijs.

Ik ga maar alvast een boterhammetje smeren want ze zal zo wel wakker worden. x

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Lt hoe gaat het met je kleine knappe ventje?

Bed ligt super alleen ik heb veel te veel gedaan de laatste dagen dus kan niet slapen van de buik en rugpijn pff maargoed als straks de babykamer klaar is heb ik wel rust!
    Moet alweer om de 2 weken naar de vk, die zal me wel op me kop geven.

Gelani is idd en klein fijn manneke! Ben benieuwd naar Jaimy dan in maart! Geen flauw idee wanneer wij weer moeten..

Ben vandaag niet fit dus hopelijk gaat het werken vanmiddag wel, stond al helemaal vol met afspraken..

Hoe gaat het met de rest?!

10. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee meiden!

zo jammer dat we elkaar niet meer op de hoogte houden.. ik doe weer een poging!

nik; wat lees ik, gaan jullie voor een 2e wonder?? super joh... gaat goed met Naud? alweer bijna een jaar!

lt; hoe is het met je kleine ventje? weet je nu precies wat hij heeft? hij heeft best een poos int zh gelegen ofn iet? en met J ook alles goed?

won; gaat opschieten meid! alles al klaar? ga je in het zh of thuis bevallen...

naomi; jij bent als het goed is de eerste :D spannend hoor, voel je al wat?

hon; hoe ging het gesprek in het ziekenhuis...?

hier; gaat alles heerlijk :D mijn 2 meisjes zijn echt super lief en ik geniet zo! alleen als ik even zit met E dan is N echt een draak haha maargoed ik negeer het meeste maar gewoon dat helpt het best...

hoop weer wat te lezen te hebben als ik terugkom hahaha ;)

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    he meis!

het gesprek viel heel erg tegen! kwam hard op mn dak.. 't risico is te groot om nou te stoppen met de medicijnen.. heb nou in juni een afspraak staan en dan kijken we verder. Waarschijnlijk word het een paar maanden zonde medicijnen en dan mijn cholesterol in de gaten houden. Ook vind de arts de druk van de bevalling / persen een risico. Als we er voor mogen gaan dan word het misschien een keizersnee ook niet alles mja goed, dat hebben we er voor over! dus op na Juni!

Wat een lieve foto!! Dat N. zon draakje is! hihi.. Hoe gaat t eigenlijk met Sann?

en met de rest?? :D

liefs x

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    het is hier inderdaad elke keer weer erg stil...

@honey: jeetje meid wat een tegenslag :( hopelijk in juni wel groen licht!! ik duim voor je!

hier gaat het wel, voel genoeg... harde buiken en voorweeën hahaah.

zal hier ook even het verhaal plaatsen over afgelopen week....

afgelopen donderdag liggingsecho bij de vk gehad en kreeg toen ze horen dat het buikje 3 weken achterliep en ik weinig vruchtwater had. zou morgen naar de gyn. moeten daarvoor voor groeiecho en doppleronderzoek enz.

afgelopen vrijdag voelde ik haar helemaal niet meer dus vk gebeld en mocht komen. zou een CTG krijgen, eerst even langs verpleegkundige van de gyn. daar mn verhaal van de dag ervoor nog eens gedaan met de vraag of het aub niet eerder kon, wilde nl niet tot dinsdag in de stress zitten.
    zij gebeld en ja hoor kon een kwartier later al terecht.

dus groeiecho gehad, doppleronderzoek en gekeken naar de hoeveelheid vruchtwater, daarna door voor de CTG en daarna gesprek met de gyn. over de uitslagen.

puntje bij paaltje zat de vk er dus compleet naast!!
    buikje loopt 2 weekjes achter maar aangezien isabel ook zo klein was is het waarschijnlijk gewoon weer een klein dun kindje ;)
    vruchtwater was helemaal niet weinig, gewoon normaal of zelfs iets meer als gemiddeld.... en doppleronderzoek was ook prima.
    CTG was ook helemaal goed en de kleine meid was al weer driftig aan het bewegen hihi.

aankomende weken nog wel onder controle van de gyn. ipv de vk. deze week doppleronderzoek nog eens en volgende week ook doppler en nog een groeiecho om zeker te zijn dat het buikje wel mooi meegroeit.
    als het allemaal goed is mag ik als het goed is weer terug naar de vk.

ben heel blij en opgelucht maar aan de andere kant heel boos op de vk dat ze zoveel paniek heeft gezaaid voor niets!

verder gaat het met ons wel oke ;) nog 1,5 week dan mag ze komen! maar vanwege haar gewicht kan ze beter nog even blijven zitten.... ze wordt 6 pond geschat (met 40 weken dus....) dus komt ze met 37 weken dan zal het waarschijnlijk nog een dysmatuur zijn...

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ondanks dat het wel erg stil is hier wil ik jullie ook even mededelen dat ik 17 maart ben bevallen van onze dochter Jasmijn. ze weegt 2755 gram en is 47 cm lang.

14. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    gefeliciteerd!!!

hier mama van een begin augustus 2011 kindje
    en meter van mijn eigen brusje dat verwacht word in augustus 2012

hier word mijn eigen 2de pas gepland in 2013 of 2014 :)

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met Jasmijn!

Nick ligt al 3,5 week in het zkh dus ben hier maar erg weinig te vinden...

16. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Naomi! Echt een mooie naam! Hoe gaat het verder met jullie?

LT: Ik denk echt zo vaak aan jullie! Hoe gaat het nu met je kleine mannetje? Hebben ze al wat onderzoeken gedaan?

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    thx meiden :D het gaat allemaal goed gelukkig!! ze wilt alleen nog niet echt aankomen... de kraamhulp denkt dat ik teveel voeding heb en dat ze daardoor de achtermelk niet krijgt... als ze morgen nog niet aangekomen is moeten we met de vk gaan overleggen wat we gaan doen.

@LT: wat is er met Nick? hopelijk niets ernstigs...

18. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Noord-Brabant
    Echo Echo Echo

19. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoe gaat het met iedereen? Weet iemand of Sann al bevallen is??

20. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee meiden!

hon; meid sorry dat ik niet meer gereageerd heb maar wat rot voor jullie... hoop dat je gouw beter nieuws krijgt joh maar hoe gaat het revalideren verder?

naomi; lekker aan het genieten van je meisjes? leuk he om er 2 te hebben hihihi

won; al weeen?

angel; hoe is het met jou meisje en nog geen kriebels? ;)

lt; ligt je mannetje nog in het zh? wat een klote start hebben jullie gehad zeg hopelijk gaat het nu de goeie kant op..

hier gaat alles lekker, hebben nu een fijn ritme gevonden en emma ligt sinds vanavond in het ledikant.. ze slaapt weer als een roosje ;) komt nog wel hoor snachts om te drinken maar in de wieg werd ze steeds vaker wakker omdat de ruimte zo klein werd.. weer een fase afgesloten (snik) hihi het gaat zo hard het word al een wijze griet joh!

sann is bevallen van een meisje! mag het vast wel vertellen van dr ;) ze heet Anna en het is een heel mooi lief meisje en klein! ze was 2870 gram, vergeleken bij mijn meiden echt een mini hihi

alles was heel voorspoedig gegaan en lekker thuis geboren! jullie nog nieuws?

Deel Deze Pagina