gezinsuitbreiding 2010/2011/2012

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 26 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Heey Gien!!

Wil je Sann feliciteren van me? Super leuk en ook een mooie naam.

Fijn dat het bij jullie ook goed gaat. Lijkt me zeker heftig om zo elke keer weer een "periode" definitief af te sluiten (tenzij jullie voor een 3e gaan natuurlijk ;))

Hier gaat eigenlijk alles z'n gangetje.. Ons meisje praat alleen nog bijna niet, dus ben er de hele dag mee in de weer. Liedjes zingen, boekjes lezen, alles vertellen en herhalen, hihi.. Dus hoop dat het snel wat beter gaat..

En ik ben nu op school voor 2 tentamens, bleeeehhhh.. Ben echt zo blij als ik EINDELIJK van school af ben, krijg me er echt bijna niet meer toe gezet..

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @gien: wil je sann ook van mij feliciteren? mooie naam en inderdaad een kleintje :)

het is heerlijk genieten 2 kids maar ook wel pittig, misschien omdat isabel nog zo jong is...
    isabel gaat momenteel met sprongen vooruit in haar spraak en begint nu ook korte opdrachtjes te begrijpen dat maakt het wat makkelijker en uitdagender.

jasmijn is een heerlijk kindje, alleen spuugt ze heel veel en heeft ze veel last van vastzittend lucht in haar darmpjes. echt krampjes zijn het vaak niet maar ze loopt veel te persen om het lucht eruit te krijgen.

3. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hey girls,

angel; ja zal ik doen ;) het is een poepie met lange pikzwarte haartjes! over die fase afsluiten ja best balen hoor ze gaat alweer naarde 4 maanden niet normaal hoe hard of het gaat.. maar ook wel weer leuk om alles weer mee temaken!

jaa we gaan zeker voor een 3e, maar voorlopig maar ff lekker genieten van me lieve meisjes :)

lekker joh dat je bijna klaar bent! heb je ook al een baan of dat niet.. nee praat ze nog niet zo? het komt vanzelf joh ze is nog geen anderhalf, nadine begon ook rond die tijd met boekjes en alles herkennen zegmaar en dat is echt een kletskous geworden joh, ze zegt nu al hele zinnen: mama mag ik eruit? gaan we naar oma enz..

naomi; ja zal ook van jou feliciteren ;) leuk he 2 kindjes.. jaa isabel is natuurlijk ook wel klein nog he, moet zeggen dat ik het met nadine's leeftijd ideaal vind! leuk, vind ze haar zusje lief?

ben wel benieuwd naar een fototje van je meisjes :D misschien dat cinababy wel helpt, daar ging n ook altijd lekker van winden, emma heeft gelukkig helemaal geen last van krampjes, 1 x gehad maarja toen had ik de avond daarvoor bruine bonen gegeten.. (schaam.. nooit aan gedacht ;))

en met de rest??? nik was ik vergeten de vorige keer, had ik nou goed gezien dat jullie voor een 2e gaan?

xxx

4. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    naomi; ben wel benieuwd naar je bevallingsverhaal ;)

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hee er is leven in de brouwerij!

Gien feliciteer sann van mij! Leuke naam hoor!

Ik reageer ff vlug doe morgen ff uitgebreid xxx

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Sann; gefeliciteerd met jullie dochter Anna!

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Won; kleine man heeft nog geen zin om te komen?

8. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    won; lees dat jullie zoontje is geboren, van harte gefeliciteerd meid! is alles goed gegaan? ben benieuwd naar je bevalling....

en hoe vind G het? geniet maar lekker xxx

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @won: gefeliciteerd met jullie zoontje!! geniet er van :D

@gien: mijn bevallingsverhaal zal ik snel eens neerzetten hier ;) zo eerst even vlug een foto van onze meiden samen.

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    isabel en jasmijn :D

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nou ze slapen beide nu dus zal een poging wagen voor mijn bevallingsverhaal ;)

9 maart was ik al niet lekker, sterretjes zien/hoofdpijn/en bloeddruk was te hoog dus het zkh gebeld en moest langs komen want het waren klachten die bij zw.schapsvergiftiging hoorden. daar bloed en urine afgegeven om te controleren, bloeddruk gemeten (140/90 en normaal is die 120/55) en CTG gemaakt. eiwitten gevonden in urine dus moest 12 uur gaan sparen en dan zouden ze dat controleren en als dat goed was kon ik naar huis en anders werd ik gelijk ingeleid. moest dus een nachtje blijven. uitslag van de urine was goed dus moest naar huis ondanks de klachten...

die woensdag een paar dagen later dus, voelde ik me nog niet beter dus moest weer terug naar de gyn. had weinig leven dus CTG gemaakt, was goed gelukkig.
    vrijdag terug voor 2e CTG, dus 16 maart weer naar de gyn voor CTG, klachten waren nog hetzelfde en bloeddruk nog hoog.
    wilde een gesprek met de gyn hebben en die kregen we gelukkig. aangegeven dat het echt niet meer ging, ik kon niet meer alleen blijven (duizeligheid) en dat was voor mij en de rest van de familie niet te doen. ook het te weinig aan vruchtwater baarde me nog steeds zorgen. voor mijn gevoel moest ze gewoon komen, had er geen goed gevoel meer bij.
    de gyn vond het nu ook genoeg geweest, we bleven sukkelen en zaten 2-3 keer per week in het zkh dus ze belde en ze zei morgen om half 8 melden en dan wordt je ingeleid (had ook al 2cm ontsluiting)

dus 17 maart om half 8 gemeld in het zkh, het was erg druk dus moest wachten. wel CTG gehad en die was prima. om 10 uur uiteindelijk ingeleid, dmv een tampon. ze zei nog: grote kans dat het niets doet of dat het heel langzaam gaat, in dat geval krijg je vanavond iets om te slapen en gaan we morgen verder.
    toen ik dacht ik nog: pff hopelijk is dat niet nodig ;)

5 minuten na het inbrengen kreeg ik kleine krampjes, om 10.15 wist ik dat het weeën waren en echt geen krampjes meer.
    10.30 kamer voor mij alleen gevraagd want lagen met zn 4en op 1 kamer.

de weeën kwamen heel snel goed op gang. om 1 uur zat ik op 5cm maar kreeg lichte persdrang en kon de weeën nog maar lastig opvangen voor mijn gevoel dus wilde graag pethidine spuit hebben voor de scherpe randjes. de vk zei nog: maar ik geloof niet dat het nog lang duurt weet je het echt zeker, ja ik weet het zeker!
    dus om 13.45 spuit gekregen, moest 15-20 minuten inwerken zeiden ze. om 13.56 bij controle 9 cm!!! dat ging vlot.

lag nog op de voorbereidingskamer, dus de gyn ging de verloskamer op orde maken zei ze. ze is de kamer net uit en krijg persdrang, kan ze echt niet onderdrukken en pers dus zo zacht mogelijk mee. man op het knopje gedrukt voor verpleging te halen, maar mee ziet hij het hoofdje al... dus hij rent de gang op dat er echt NU iemand moet komen. vk en stagaire komen binnen gerent, trekken handschoenen aan en hebben jasmijn gelijk aan kunnen pakken. waren 1 perswee en 1 minuut verder toen....

nadat de placenta geboren was naar de verloskamer gereden voor het hechten. de pethidine spuit ging toen eindelijk werken:p en was zo stoned als een garnaal voor mijn gevoel hihih was ook goed terug te zien op de video trouwens, was erg stil en passief en lag daar maar te liggen met jasmijn in mn armen :p

een bevalling van 4 uurtjes dus uiteindelijk, het ging echt veel sneller dan verwacht!

12. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heey meiden,

Hoe is het met iedereen???

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He zwangere mams!

Hier alles goed hoor, sinds vorige week maandag gaat het echt super goed :D. Gaan nu stoppen met zijn medicijnen en binnenkort over op normale flesvoeding, ben benieuwd..

Hoe gaat het met jou?

14. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heey meid,

Echt super goed nieuws zeg!! Zijn jullie inmiddels nu al op normale flesvoeding over gegaan? En hoe gaat het zonder medicijnen?? En hoe gaat het met je kleine grote meid? Nog lekker van het weertje aan het genieten zeker..

Wij zijn een paar daagjes naar Leiden geweest. Lekker gegeten, naar het strand geweest en helemaal uitgerust. Heerlijk!!

Hoe gaat het met de rest???

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Goede morgen hier gaat goed! Alleen een erg eigenwijze, ondeugend dreumes ;) slapen gaat hier super goed in het grote bed! Klokje rond zonder maar 1 kik te horen. Lt Hoe gaat 't nu zonder medicijnen? Won Hoe gaat 't met revi? Angel Hoe gaat 't Nou met jullie? Nik en Hoe gaat 't met jou en naud?

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Angel; ben sinds vandaag weer terug op de Neocate, het werd met de dag erger :(. Maandag belt de kinderarts dus dan hoor ik wel hoe we nu verder gaan. Denk dat we voorlopig bij deze voeding blijven.

Hoe gaat het met jou? Last van zwangerschapskwaaltjes?

17. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oh meid dan zou ik ook zeker op de Neocate blijven! Toen Gabriëlle een (vermeende) KMA had, zeiden ze ook dat ze tot een jaar heel gevoelig blijven voor een KMA. En dat je juist na het 1e jaar heel goed kan kijken of het nog nodig is om alles km-vrij te blijven geven.

En als je die Neocate verzekerd krijgt, en hij het er goed op doet, zou ik nu zeker niet meer stoppen.

En hoe gaat het met zijn grote zus? Slaapt ze nog steeds zo goed in haar grote bed?

Hier gaat eigenlijk alles z'n gangetje. Heb eigenlijk alleen maar last van heel veel buikpijn, maar nog helemaal niet misselijk geweest ofzo. Oh, en ik vind weer overal haar van mezelf haha.. Hoort erbij!

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Heb je al een echo gehad?

Ja Jaimy slaapt heel goed, is er pas 1 x uitgeklommen om een bal in bed te leggen want ie moest ook slapen... Wijsneus!

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Lt; 1 keer in al die tijd? Netjes hoor! Balen dat 't niet goed ging! Wat zei de kinderarts?

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dat ik terug moest naar de Neocate en dan krijgt hij over 2-3 maanden een provocatietest.

Hoe gaat het met jou? Hoe gaat het met therapie/ werken?

Deel Deze Pagina