hee meiden! eindelijk even tijd om te reageren naomi; gaat goed met je meisjes? angel; meid wat super gaaf dat je zwanger ben! voel je jegoed en wanneer ben je precies uitgeteld? hon; druk bezet iemand lees ik op facebook hahaha gaat alels goed? lt; balen dat je kleine man niet goed reageerde op de 'normale' voeding.. is hij verder wel lekker vrolijk? vind het zon mooi ventje met zn donkere haartjes <3 won; bij jou ook goed met 2 kinders? hoe vind gelani zn broertje? hier; alles zn gangetje.. E is alweer 5 maanden geweest het gaat zoooo hard! maar wel onwijs genieten! het is zo leuk dat N nu echt een beetje met haar gaat spelen en ook afpakken natuurlijk hahaha liefs gien
He Gien dat is ff geleden zeg! Ja onze moppies gaan hard he, Nick ook alweer bijna 5 maandjes... De omslag is bij 4 maanden geweest, sindsdien is hij hartstikke vrolijk en lief . Jaimy is ook zo lief voor Nick, liggen ze samen onder de babygym te spelen. S'morgens moet hij bij Jaimy in bed 'slapen' en in bad wordt ie heerlijk gewassen door haar. Het enige wat hij niet mag hebben van haar, is haar knuffelschaapje. Heb je een foto van E of staat ie op facebook?
Mag ik mee kletsen? Ik ben 23 jaar en mijn dochter is nu ruim 3 maanden. En ik woon in Elburg. Zijn er nog meer mama`s uit deze omgeving toevalling?
En wat houd zon test in? Gaat goed hoor! therapien zijn afgebouwd, alleen heb ik sinds 2 weken mijn ontslag.. grr.. Benieuwd hoe dat gaat lopen, want hij mag me natuurlijk niet ontslaan.. Nieuwe meubels las ik op FB? Leuk! Zag ik ;t goed dat alles wit word?
Gien; haha ja zo blijven we bezig he alles gaat goed hoor! Rustig zijn gangetje.. 5 maanden alweer! wat gaat het snel!! phoe..
@ Missy; welkom! @ Honey; je ontslag, huh? En je was net weer begonnen met het opbouwen van je uurtjes. Hij is fijn! Ja de meubels zijn gisteren gebracht hoogglans wit alleen nu is het nog wachten op de bank en salontafel. Hij krijgt via het zkh dan 2 x voeding mee, de 1 is gewoon standaard en de ander speciaal voor kma en dan gaan kijken hoe hij erop reageert. Zowel de kinderarts als wij weten niet wanneer hij welke voeding mee krijgt om de test eerlijk/ goed uit te kunnen voeren. Maar het duurt nog 2-3 maanden en ze zei dat hij er dan al goed overheen kan zijn * duim duim *. @ Angel; hou je het nog een beetje vol met wachten meis? Ik blijf hoop houden! Dikke knuf x
lt; super dat het zo goed gaat! leuk he dat die grote zussen zo lief zijn hier is het ook zo genieten.. ze gaan ook steeds meer reageren natuurlijk! ja heb wat foto's op fb staan missy; welkom! ik ben ook 23 en heb 2 dochters, gaat het goed met je meisje? hoe heet ze of wil je dat niet vertellen.. helaas woon ik niet zo dicht in de buurt! al woon ik als enige wel in gelderland hon; tjee je ontslag? mag dat zomaar dan? je zit toch nog in de ziekte wet.. wat heb je toch een lekker meisje met haar ondeugende bekkie! won; lekkeraant genieten zeker met je 2 mannetjes.. wat heeft Revi al een haar joh echt gaaf! naomi; hoest? angel; gaat het goed met de zwangerschap? had je bloedverlies ofzo dat lt zei dat je hoop moest houden? hoop dat alles goed gaat! hier gaat het goed, emma slaapt supergoed en krijgt nog steeds bv maar wel met een fruithap tegenwoordig.. ze is DOL op eten hahaha zo schattig! oja en ze tijgert gewoonal door de kamer.. ik vind het zo knap! nadine was niet zo vlot hihihi en met san gaat ook alles goed, zal is vragen of ze hier ook nog is komt kletsen, ze heeft ookzon lekker meissie, koppie met zwart haar! poepie is het heb haar van de week in bad gedaan en dan is emma echt alweer reus erbij vergeleken hihihi liefs
@gien: hier alles goed hoor druk met de meiden. isabel zit niet in de makkelijkste fase momenteel vandaar weinig meer op zp jasmijn groeit als kool, 59 cm en 5475 gram alweer! ow ja en haar 1e tandje zit te klooien hihi.
Gien: ze heet a.noushka ze doet het super, slaapt al tijdje lekker door `s nachts. Dat is dan zo`n opluchting dat we weer lekker kunnen slapen hihi. Waar woon jij in de buurt dan?
naomi; groeit lekker dus! geef je ook nog bv? ja hier ook al bijna tandjes door, duurt niet lang meer, en kwijlen! niet normaal missy; lekker hoor dat ze al doorslaapt, emma begon dat ook met 4 maanden te doen en ik weet nu al niet anders meer.. heel soms komt ze rond een uur of 2/3 maar dan is ze in de war denk hihi in de buurt van lunteren...
Ik heb zelf in veenendaal heel lang gewoond. Nu 1,5 jaar in Elburg. Vind wel jammer dat mijn vriendinnen stukkie verderop wonen. A.noushka wordt soms midden in de nacht weleens huilend wakker, heel sneu. Dan troosten we haar even en slaapt ze weer verder.