gezinsuitbreiding 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Jade11, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momae

Momae Actief lid

26 sep 2008
    411
    0
    0
    Wijchen
    Leuk! Steeds meer mensen!
    Janne: Ik moet nog tot de zomer van 2011 studeren, zoals het er nu uitziet. Ik zit in mijn master, maar moet halverwege stoppen vanwege nummer twee. Hier heb ik mijn bachelor wel met buik in ontvangst genomen afgelopen week :) Ben benieuwd hoe ik er tijdens mijn masteruitreiking bijsta, misschien wel kotsmisselijk door een eventuele nummer drie :p

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Hee dames!

Ik meld mn eigen ook maar aan (H) denk dat het dit jaar niet meer word.. Kan nog hebben nog 3 mnd maar dan word het toch 2010 ;)

Wij zijn in Jan. 09 begonnen met sirieus gaan voor een wonder.. nu 9 mnd later is mn cyclus nog steeds een bende en nog steeds niet zwanger.. :) We zijn dus ookbijna een jaar bezig.. Maar goed.. ze zeggen dat 90% in het eerste jaar lukt..
    Nu bezig met ovulatie testen maar we wachten af.. :D

Het komt als het onze tijd is! Hoop dat het hier net zo gezellig word als in gezinsuitbreiding 2009 :d

liefs xx

3. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Hoi!

Ik wil me hier ook graag bijvoegen. Volgend jaar mei/juni gaan we voor een tweede. Dan is ons meisje ongeveer 16 maanden en dus ruim 2 jaar als de baby komt (en het meteen lukt natuurlijk). Maar als het net zo gaat als bij onze dochter kunnen we het echt plannen, het was meteen raak (nog wel in onze huwelijksnacht). Maar daar mag je natuurlijk niet vanuit gaan. Ik hoop dus dat ik een 2010 zwangerschap krijg en een 2011 baby. (als het aan mij ligt krijgen we al een 2010 baby, maar manlief wil nog niet)
    Voor de rest hebben we alles voor elkaar; een fijne en stabiele relatie, een leuk huis en allebei een vaste baan.
    Iedereen succes met klussen en voor degenen bij wie het al 'gelukt' is, geniet van je zwangerschap en straks van je kindje!

4. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    Wat grappig mijn zoontje is ook op 20-08-2008 geboren maar dan met 38 weken en 2 dagen.
    Wij willen volgend jaar beginnen met 'klussen' ;)

Liefs mij

5. chiquita1

chiquita1 Fanatiek lid

27 jun 2009
    1.663
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja of ik in 2010 of 2009 gezins uitbreiding heb geen idee. ben namelijk 31 dec uitgerekend.. maar kan er zomaar over heen gaan natuurlijk..

het wordt ons 3e kindje :)

6. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey ik kom me ook maar melden wij zijn net zwanger van de 2e dus dat word dan ook 2010:D de eerste is 27 mei dit jaar geboren na 42+1 dag en we wilden onze kindjes graag dicht op elkaar en als alles goed gaat gebuerd dat dus ook hihi;)

7. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    oooooooooooooohw jeeeh

laat ik dit topic nou over het hoofd gezien hebben!
    heb er net een dezelfde geopend hmmm

nou ja ik meld me dus ook aan!
    in hjanuari word ons dochtertje alweer 3 jaar
    en dit voorjaar ronden we eindelijk onze verbouwing af hopelijk!!
    en dan willen we gaan voor nr 2!

8. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    ohhhh we hebben eindelijk meer zekerheid over het huis en over een baan. Ziet er naar uit dat ik toch nog even geduld moet hebben..
    Ik heb dus wel een baan gekregen!!!!!!!!!! Jeuj!!!!!!! 25 uur, precies hoeveel ik wilde werken. Ben ook nog in de running bij een ander bedrijf (donderdag op 2e gesprek), die baan wil ik liever, is een betere uitdaging voor mij en betaalt meer, maargoed, in deze tijden is een baan achter de hand hebben natuurlijk niet verkeerd. Beetje lullig natuurlijk voor de baan die ik al 'aangenomen' heb, maargoed. Proeftijd is proeftijd.
    Kan alleen natuurlijk niet direct de pil weg gooien, eerst even goed gaan werken.

Ook over ons nieuwbouwproject is meer duidelijkheid gekomen; de starttijd is verschoven, vanwege een aantal niet verkochte vrijstaande huizen die ze nu overgezet hebben naar twee onder een kapper waar mensen dus opnieuw op in konden schrijven. Maargoed.
    Nieuwe aanvang bouw is als het goed is de zomer!

9. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik meld me ook afgelopen juni is onze zoon geboren en volgend jaar willen we voor een 2e kindje gaan.
    Me vriend wilt er pas in juni voor gaan maar ik eerder dus ik moet nog ff lullen als brugman en hoop dan dat we in maart al voor het echte werk kunnen gaan.

10. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Wiihoeiii wat is dit topic stil!!
    Kom op meiden meer posten, voor ons wordt het ook 2010,of 2011,2012 hihi nee!!
    Voeg me gezellig bij jullie :D

11. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    whaha nou ja we kunnen ook alemaal zwanger raken in 2010 en dan bevallen in 2011 toch?

heb het pas nog met manetje overgehad met een beetje geluk laten we in het voorjaar mijn spiraal verwijderen tenminste als de verbouwing dan is afgerond....
    maar ik heoop het wel want ja ons meisje word al drie in januari volgens mij ben ik hier de enige met zoveel leefdtijds verschil of iet???

12. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    Zit zo in dubio!
    Aan de ene kant willen we heel graag een broertje/zusje voor mijn dochter (7 maand nu).. Een meisje mag natuurlijk, maar nu een knulletje zou leuk zijn:D

Maar de andere kant ben ik bang dat er meer aandacht zou gaan naar de kleine spruit en mijn dochter d'r achtergesteld zal gaan voelen.. en dat is wel het laatste wat ik zou willen!

Kan je zeggen dat je het wel kan voorkomen.. Maar alsnog..
    Ik vind dat ze gewoon de volle aandacht nodig heeft.. Vent lief gaat straks weer dienst in en dan zit ik samen met haar en een dikke buik..(kan zowiezo 24/7 bij m'n super lieve schoonouders terecht!) Maar aan de andere kant.. Een 2de klinkt ook zo aantrekkelijk!

Zolang we het niet zeker weten zorg ik dat ik niet zwanger word.. Maar ik denk dat de kans groot is dat ik in 2010 weer met zo'n prachtige dikke buik mag lopen!

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    perfection schatttieee :D

haha nu kletsen we samen weer hier!! gezellig!!:D

Wij worden gewoon de topicstarters van 2011,2012,2013 ;)

nee hoor mupke.. ;) hoe gaat het met je?

Hoe gaat het met de rest?

Tess; Vind je het niet erg om heel je zwangerschap alleen te zijn als je mannetje in dienst is?

kuss

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    #54 Nikske89, 8 dec 2009
    Laatst bewerkt: 8 dec 2009
    Hey meiden,

Wij hebben op valentijnsdag dit jaar de pil de deur uit gedaan, maar nog steeds niet zwanger. Ik merk nu ook aan mezelf dat ik een deze dagen ongi ga worden, dus waarschijnlijk (tenminste dat hopen we) word in 2010 ons gezinnetje uitgebreid.

Ik ben 20 jaar en werk 32uur als doktersassistente, mijn vriend word over een paar daagjes 26 en is politie agent. Wij hebben nu sinds 1 jaar ons koophuis en zijn er super trots op!! :D

xxx

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Jammer dat het topic gezinsuitbreiding 2009 gesloten is! Hopelijk kunnen we hier toch gezellig verder kletsen.

Voor alle zwangeren: geniet van jullie zwangerschap het is jullie gegund.

Voor alle niet zwangere, en meiden die net als ik al een tijd bezig zijn: onze tijd komt en we steunen elkaar totdat we allemaal een positieve test in handen hebben!!

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nik; zag ook dat ie gesloten is.
    heeft iemand dat aangevraagd?

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het vorige topic is inderdaad op verzoek gesloten.
    De persoon zei dat dit in overleg was...
    Als dit echt niet zo blijkt, doe ik hem zo weer open hoor, tis een algemeen topic.
    Elmo

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Geen idee of iemand dat heeft aangevraagd. Ik kletste dan wel pas 2 dagen mee, maar vind het toch jammer!

19. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

ik weet nergens iets van hoor! had mn verhaal getypt en zag elmo's berichtje!

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nou ja 2009 is bijna om dus misschien dan hier maar verder kletsen???

Hopenlijk komen alle meiden uit het 2009 topic terug en kunnen we de andere berichtjes achter ons laten.......

Deel Deze Pagina