gezinsuitbreiding 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Jade11, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nou voor je het weet is 2010 ook om haha :p

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Laten we eerst maar eens aan 2010 beginnen!! :p

@ Perfectionn:
    ik zie dat jullie ook al een hele poos bezig zijn, ik heb niet alle pagina's uit het 2009 topic gelezen dus weet natuurlijk nog niet zo veel over je. Hebben jullie al stappen ondernomen?

Voor ons is volgende week een zaadtest ingepland, en ik heb laatst een echo gehad omdat ik altijd een erg pijnlijke tweede helft van mijn cyclus heb. Gelukkig zag de echo er goed uit, nu nog de zwemmers afwachten!

3. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Jaa klopt al 14 maandjes! of ja maanden is het betere woord!
    nog geen stappen ondernomen! ben bang om die stap te zetten, en waarschijnlijk om iets te horen te krijgen wat ik eigenlijk helemaal niet wil!

Gelukkig zag bij jullie de echo er goed uit. jullie krijgen dan meteen de uitslag van de zaadtest???
    jullie zijn ook al een tijd bezig!

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    #64 Nikske89, 9 dec 2009
    Laatst bewerkt: 9 dec 2009
    Ik heb die echo laten maken omdat mijn cyclussen zo pijnlijk zijn vanaf de eisprong tot aan het ongi worden. Zodra ik ongi word val ik ook echt flauw enzo. Dus het was meer daarvoor dan om echt onze kinderwens te versnellen, maar gelukkig zag dat er goed uit.

Toen ik gister weer mijn zoveelste huilbui had omdat de moed me soms in de schoenen zakt heeft vriendlief gezegd toch een zaadtest te willen (hij wou dit eigenlijk pas na 18 rondes). Is het positief nieuws dan kunnen we met volle moed verder en is het negatief nieuws dan weten we waar we aan toe zijn en hoef ik niet meer zo bang te zijn en te twijfelen.

We zullen een dag of 3 na het inleveren de uitslag krijgen.
    Erg spannend omdat je natuurlijk op positief nieuws hoopt, maar van de andere kant moet je ook realistisch blijven en welke uitslag dan ook, het zal me weer met beide benen op de grond zetten!!

5. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Hier beginnen we normaal ook in 2010 te klussen :)

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jeeeej nog 1 uur en 15min werken!!!

Morgen mijn vrijde dag :D

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee dames!!

nikske; lekker gewerkt?

Hoe gaat het hier met de rest van de dames? :D

kuss

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Aangezien ik hier precies dezelfde namen zie als in het duo-topic 2009 - 2010 doe ik deze dicht.
    Neem aan dat jullie je toe kunnen voegen aan dat topic.
    Elmo

Deel Deze Pagina