Nik; is toch een kleine moeite om jou kant op te gaan? daar in Limburg is toch ook genoeg te doen enz? dan hoef je dat risico ook niet te nemen om zon stuk te rijden! Wil je trouwens je adres nog even PB?
27 WEKEN VANDAAG! Dat hebben we dan ook alweer gehaald Vannacht van 3u tot 7u geslapen maar wel diep geslapen dus voel me wel wat beter. @honeyy: Ik ga niet mee. En das met de reden dat mijn vriend gevraagd heeft om onze privé ook privé te houden. Daarom ook geen foto's enz van hier uit. Ik heb respect voor zijn vraag en wil me daaraan dan ook houden. Sorry daarvoor, hopelijk begrijpen jullie dit.
young natuurlijk begrijpen wij dat! ieder zijn/haar keus toch! gewoon niet doen als je je daar niet goed bij voelt! gelukkig heb je wel een beetje kunnen slapen.. en idd de 27 weken weer gehaald op naar de volgende weken want ze blijven gewoon zitten hoor! heb je een spuit gehad voor de longrijping? hon fijn dat het niks ernstigs was!! nog ff blijven zitten klein meisje!! alle extra dagen zijn meegenomen! nik ja doen we toch lekker bij jou in de buurt! mag jij kiezen wat we doen haha maar doen we met of zonder kindjes? ik wil 'm wel meenemen eigelijk kunnen jullie 'm ook eens live zien! lt hoe bevalt 't werk? klote he dat je haar dan weg moet brengen hier de eerste 3 uurtjes van deze week er al weer op zitten.. x
Young; natuurlijk begrijpen wij dat! duh wel balen dat je weer zo kort geslapen heb! maar als het genoeg voor je is is het ook goed! Won; met lijkt me ook leuk dan is die van jullie echt een reus vergeleken met onze kleine haha T is echt een lekker mannetje! altijd vrolijk? x
ja bijna altijd dan is ie idd de reus haha dat is ie nu al bij alle kleine baby's die na 'm zijn geboren kan je nagaan hijs nog maar zo jong maar wat groeien ze hard pff.. xxx
@wonderbaby1: Ik heb op 24w5d reeds 2 spuiten longrijping gehad omdat ik toen al weeën gehad heb. En wat een leuke foto's, wat is je zoontje een pracht kereltje! @honeyy: Ah genoeg slapen is iets anders maar voel wel dat ik goed geslapen heb...
Hallo meiden! Even snel een berichtje vanuit deze kant. Het is heel erg vreemd om op de werkvloer te zijn maar ze hebben alles mooi versierd dus mag niet mopperen. Young; hopelijk blijven de ukkies nog een paar weekjes zitten! Hoe voel jij je verder? Won; T. is vandaag vrij dus Jaimy is bij hem. Morgen gaat ze naar mijn moeder toe. Wat een lekker ventje is het toch he!! Honey; fijn dat ze alweer wat gegroeid is! Laat haar nog maar een paar ons aankomen he .. Nik; ik vind ook geen probleem om richting Limboland te komen . Hoe voel je je vandaag? Hoe was fitness? Ik wil dat mooie buikjee zien.. Perry; hoe is ie? Leuk dat je mee op date gaat!! Nou nog 2 uurtjes en dan kunnen we weer rustig gaan afsluiten. Vanmorgen heb ik er één uur en 15 minuten op gereden!!!!! Hoop dat ik straks binnen 40 minuutjes thuis ben. We mogen nu tussen 8 en 9 beginnen dus ga morgen proberen eerder te beginnen zodat ik ook eerder naar huis kan . Ga maar weer verder met mn mail lezen want heb nog zat te lezen.. Kusjee
hee meiden korte update hang nu aan de lijn met gyn.. trek net mn broek omloog en vochtig.. net de dokter gebelt en die zegt dat het wijs is om de gyn. te bellen.. hopen dat het niks is? kus
oooooooooo wat spannend hon! hoop niet dat het vruchtwater is... aan de andere kant weegt ze gelukkig al 4 pond.. dat is netjes toch? hou ons op de hoogte! @ lt; hoe beviel je dagje vandaag? snap ik dat het vreemd was maar gelukkig goed gegaan dan! @ young; gefeliciteerd alweer 27 weekjes... sterkte meid hoop echt dat je ukkies nog even binnenblijven! @ won; had de foto's op hyves gezien maar het is echt een lekker kereltje! @ per; hoest met je rug? @ here; pfff nog steeds niet ongi hoor... balen! zo kunne we klussen wat we willen maar nog niet daaaar voor zucht... me kleine meissie is alweer 10,5 maand.. gaat veel te hard! vandaag ontzettend leuke kleren gekocht voor mezelf maar ook voor me dotje altijd leuk.. en nieuwe laarzen, helemaal blij mee! vrijdag bruiloftje.. ben benieuwd! hoop dat we alles goed geregeld hebben.. en dat er niks misgaat... :O maar dat zien we dan wel weer nou meisjes tot snel xxx
@Lt20: Het gaat best met mij. De CTG's waren vandaag goed maar volgens de verpleegkundigen zijn mijn vele harde buiken wel wat onrustwekkend. Ben wel echt moe en nog steeds veel hoofdpijn. Ik kijk er ongelofelijk naar uit om mijn jongens morgen te zien. @honeyy: Ik hoop voor je dat alles goed blijkt te zijn. Oja, moesten jullie wat tijd hebben: heb nieuwe namentoppic geopend want we raken er echt niet aan uit... Er zijn namen weg maar jammergenoeg weer nieuwe namen bijgekomen
Hi meiden, Even een update van hon, ze komt net uit het ziekenhuis,het was gelukkig vals alarm. Ze heeft wel al contracties dus moet ze de pijn/weeen goed in de gaten houden! Spannend dus!!
Lt: Hoe was je dag vandaag? weer erg wennen zeker? Ik las dat het versierd was? vertel... Won: Echt super leuke foto's maar dat had ik al gezegd Gien: Nog steeds geen ongi te bekennen? :O Tsjee dat duurt lang Kunnen ze het niet op de 1 of andere manier op gang helpen? of eerst is aan de pil, ik heb laatst gelezen dat dit wel wil helpen.... Gaat verder alles goed? en met jullie meisje? Nikat is super fijn voor jou, dat je iig niet zover hoeft te reizen met een dikke toeter Hihi! Hoe voel je je verder? Buikje flink in de groei? Youngmom: Als je je maar niet te druk maakt, en lekker rustig blijft. Komt vast wel goed hoor xxx
Oh Honey gelukkig dat het niets is! Laat kleine uk maar nog eventjes zitten.. Nog steeds geen Ongi Gien, dat duurt wel erg lang zeg.. Is er niets iets waardoor je het kan opwekken? Youngmom gelukkig zagen de ctg's er goed uit! Probeer lekker rustig aan te doen en nog een paar weekjes dan mag je ze zien .. Perry; ze hangen overal blaadjes hangen met Welkom terug, slingers en bosje bloemen, was heel erg lief dus.. Op zich vond ik het werken wel meevallen, tuurlijk heb ik me meisje heel erg gemist maar dacht dat ik het erger zou vinden. Vandaag is ze bij me moeder en ga ik haar vanuit werk ophalen. Ben een uurtje eerder begonnen dus hoop dat ik rond 17.00 uur weer bij mn meisje ben .. Ga nu maar gauw aan de slag, 2 vergaderingen voor vandaag gepland.. Ooh Won heb jij een brief gehad over kindgebonden budget? Ik heb een heel vreemd bedrag van de Belastingdienst ontvangen namelijk.. xx
nee nog niet lt.. heb ook pas laat kinderbijslag aangevraagd en dat krijg je daarna toch? ben benieuwd hoeveel dat is.. maar ben altijd bang dat ik teveel krijg en dus later weer terug moet geven.. wat leuk zeg dat ze versierd hadden! dan begin je een stuk fijner denk ik! perry gelukkig vals alarm bij hon maar dat ze contracties heeft is niet goed toch! dan is er wel iets bezig.. hoop dat ze toch nog ff blijft zitten maar als ik dat zo hoor lijkt 't van niet.. young gelukkig waren de ctg's goed! ik heb gister al vlug in je namen topic gekeken zal nu nog eens doen dan reageer ik hier.. geloof dat ik bij jongens Vic wel leuk vond en voor meisjes Nya maar toen ik onderweg was kwam ik Noa tegen, vind je dat niet een mooie naam? gien idd dat duurt echt lang en al helemaal als je ook een positieve test hebt gehad maar dat 't een vmk was.. dat moet er toch uit ofniet.. vind wel dat ze je moeten helpen hoor! (als je dat zelf ook wilt natuurlijk! ) nik hoe gaat ie? beetje kunnen slapen? misschien kunnen we ook wel gewoon naar jou komen maar dat kunnen we tegen die tijd ook wel kijken.. als je niet veel kunt lopen dan is dat het beste als jij dat tenminste wil miracle waar ben jeee!!!?? vanmiddag weer 3 uurtjes werken en dan morgen nog en dan is de week weer voorbij qua werk x
young ik vind voor meisjes Isa en Noa wel leuk maar anders Isa & Nya voor jongens Jef en Vic.. vind ik wel bij de rest passen.. ff voor de duidelijkheid het is een eeneiige tweeling toch? omdat mensen in dat topic ook voor jongen & meisje keken xxx
@wonderbaby1: Noa vind ik ook leuk alleen is mijn broer mij 5 maand geleden voor geweest Ja het is inderdaad een één-eiige tweeling maar toen ik zag dat ik dat vergeten was wou ik het nog toevoegen maar dat lukte niet meer.
Young: Natuurlijk begrijpen we het als je niet mee gaat op de date!! Wonder: Mij lijkt het leuk als jullie de kindjes meenemen. Goed idee En wat een leuke foto's zeg, GEWELDIG!! LT: Vandaag alweer je 2e dag werken, hopenlijk gaat alles goed... Hier gaat alles goed gelukkig Gistermiddag griepspuitenmiddag op mijn werk gehad, en vandaag een bruiloft. Morgenavond even lekker niks hier!! Hon: Ik lees dat je met de gyn aan de telefoon hangt... Spannend wat ik op de volgende pagina ga lezen!!! Ow ik lees dat het vals alarm was, wel beter hoor. Laat haar voorlopig nog maar even zitten!! Young: Wat fijn dat de CTG's goed zijn!! Wonder: Ja hoor bij mij thuis zijn jullie ook welkom met de date. We zullen tegen die tijd wel eens kijken LT: Pfff 2 vergaderingen, nou succes. Hopenlijk ben je optijd weer bij je meisje. @ Here: Nou hier gaat alles goed Gelukkig maar. Heb de afgelopen 3 dagen bijna geen last gehad van mijn rug en het slapen gaat ook veel beter. Nou ik ga me eens klaar maken voor de bruiloft zometeen. Eerst trouwen in een kasteel, daarna naar de kerk, daar worden dan ook hun 3 kindjes gedoopt & Daarna nog diner met feest in een gehuurd zaaltje. Dus zal een lange drukke dag worden Maar wel gezellig. Meiden ik spreek jullie snel!!! Ow en wat betreft mijn buikje, die staat alweer eventjes stil. Maar ik kan nu wel heel goed mijn baarmoeder voelen Dat is wel echt leuk. Heb de kleine nog niet voelen schoppen. Wanneer begon dat bij jullie?? Nou nu ga ik er echt vandoor Tot snel!! xxxx