Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @wonderbaby1: 'Dex' is hier in België ook een familienaam en daarom vind vriendlief hem niet goed. Maar ik vind het wel een super naam... Wat doen wij moeilijk zeg met die namen... :)

@Nikske89: Wat een drukke dag zeg! Veel plezier! Schoppen: Linn* vanaf 21w, jongens vanaf 16w en deze ukkies ook rond 16w.

Nog effe en mijn jongens zijn hier ;)
    Hier vanmiddag een 'nieuwe' verpleegster, komt ze binnen "Ah tzal voor binnenkort zijn zo te zien" Ik helemaal geschrokken dat ze dat zei. Terwijl ze gewoon dacht dat het 1 kindje was, dossiers zijn toch super handig hé :x

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hallo!

Even een berichtje tussendoor van deze kant...

Kinderbijslag krijg ik in Januari, wordt eind van het kwartaal overgemaakt. Kindgebonden budget is € 27,- per maand (tenminste bij ons maar dat is inkomensafhankelijk). Werk jij maandag - woensdag - donderdag? Hoe gaat het verder met jullie?

Nik; fijn dat je de laatste dagen zo weinig last hebt gehad. Was het een mooie bruid? En hoe was het feest? Ik voelde Jaimy pas met 21/ 22 weekjes maar weekje later kon T. haar ook gelijk voelen.

Youngmom; inderdaad fijn dat ze op de hoogte zijn van alles pff.. Toch apart dat de verschillen tussen NL en Belgie zo groot zijn. Ik vind Isa een leuke naam!

Honey & Perry; hoe is ie met jullie?

Nog een uurtje en dan mag ik weer naar mn meisje toe :D. Ze heeft vanmorgen nog 2 uurtjes geslapen en sindsdien is ze lekker met oma aan het knuffelen.

Straks lekker met me meisje knuffelen, eten, douchen en slapen!

Ze heeft nu wel al 2 nachten doorgeslapen dus hoop dat ze het volhoudt. 20.00 uur laatste fles en dan om 06.00 uur, ideaal dus want dan kan ik om 07.00 uur de auto in en weg!

Ga nog even wat doen hier en de klok vooruit staren hihi

xx

3. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Cas, Sem en mijn vriend zijn ondertussen weg. Ze hadden mooie tekeningen gemaakt en die hangen nu boven mijn bed. Wat kunnen die twee vertellen zeg… Enkele keren wat moeilijk gehad. O.a. toen Sem zei “Mama vanavond slaapverhaaltje vertellen?”. De schat was er van overtuigd dat ik naar huis mee mocht. We hebben dan samen naar ‘Samson & Gert’ gekeken en daarna zijn ze weg gegaan. Sem zat wel nog makkelijk bij mij op bed maar Cas had het enorm moeilijk om zich nog bezig te houden. Er waren wel traantjes bij het vertrek want we moesten hen zeggen dat we elkaar pas zaterdag terug zien. Maar pas toen ze de deur uit waren kon ik mijn tranen ook niet meer bedwingen. Mijn vriend vertelde me dat ze langs de couveuses waren gelopen en Cas was blijven staan. Pas toen mijn vriend vroeg wat er was zei hij “Mama’s kindjes ook hier?”
    Nu hebben we al een beslissing gemaakt ivm de namen. We hebben al 1 jongensnaam en 1 meisjesnaam vast staan. Maar nu hebben we er bij alle twee nog 1 nodig ;)

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!!

Nik; ik voelde de kleine bij 17 weekjes.. :) nou dan niet in 1x veels te veel doen he! :) rustig aan!

Lt; echt fijn dat jullie meisje het zo goed doet! :) oma vind het ook super zeker om op te passen? ;)

Won; las op hyves dat jullie Gelani de 30e dopen? ben echt benieuwt naar zn pakje! :D

Young; haha ja had ik in het zhuis ook :p alles 100x zeggen tegen alle verschillende verpleegsters/gyn./vk pff..

Gien; ga je ook mee op date? nog niet ongi? wat zegt de ha daatvan? duurt toch best lang?

Here, het is weer rustig.. :) gister dus inderdaad weeën, moest maar terug komen naar het zhuis als ik ze weg moest puffen.. vannacht is het gelukkig weer gestopt :) maar vandaag heel de dag alweer een harde buik.. snap er echt niks meer van! :) mja het zou allemaal wel goed zijn.. ons meisje was in ieder geval lekker druk bezig :p vandaag is ze lekker rustig, nog niet zo vaak voelen schoppen.. ag ja wij zijn ook niet altijd even actief :p

xxx

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hon ja de 31e.. We hebben gewoon crèmekleurige kleertjes die wel heel net zijn maar die kan ie gewoon vaker aan. Vond dat anders sonde van me geld :p
    fijn dat het weer rustig is maar houd wel in de gaten of je haar nog voelt hè vooral nu!!!

Youngmom wat fijn dat jullie al 2 namen hebben, nu nog 2! haha maar hopelijk is het de eerste weken nog niet nodig ;)

nik gelukkig gaat het goed met je rug en kun je lekker slapen! Scheelt een hoop hè! Zijn jullie inmiddels uit de namen?

Hon en jullie trouwens?

Lt ik werk dinsdags 9-12 wo 13-16 do 9-12 is straks de bedoeling 2 dagen.. Zo ben ik toch 3 x weg dusja.das dan fijner.. Wat doet Jaimy het toch goed hè! Heeft ze al een vast ritme qua slaaptijden?
    Bij jullie komt 6 uur idd perfect uit zo! Fijn hoor!

Hier vanavond voor de doop naar de kerk om boekje te maken.. Moet je voort allemaal zelf..

X

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Won; Wij blijven twijfelen.. ene moment roepen we dit en dan weer die andere naam.. maar zo voor 90% zijn we er uit :p owja dat doe ik wel hoor! :) ze schopt toch wel lekker verder.. maar als je er dan op gaat letten natuurlijk niet :p dat is slim van Gelani zijn pakje! vind zon echte doopjurk wel mooi maar is echt maar voor 1x. ik heb de mijne nog :D die is gemaakt van mn moeder haar bruidssluier dus misschien dat we die voor ons meisje ook gebruiken :D

7. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @honeyy: Inderdaad maar ik had het daar echt wel moeilijk mee. Allé ja, ik lig daar omdat ik zo veel risico heb op vroeggeboorte, ze komt mij zelfs aanleggen aan de CTG. En dan weet ze in eens niet waarom precies ze mij aanlegt. Mijn hart stond effe stil toen ze zei dat het niet lang meer ging duren. Dacht echt van ja die heeft iets gezien en zo weet ze dat mijn kindjes nu al gaan komen. Was echt kwaad :x (oja hormonen hé)

@wonderbaby1: Jep nog 2 namen nu. Maar het zijn toch twee van mijn favorieten die er nu al uitgekozen zijn :D

8. Perry

Perry Niet meer actief

lt: Ahhh wat super lief van collega's!! Het is even wennen denk ik weer aan het werk maar als je er eenmaal bent is het helemaal goed :) Ik las vanmiddag dat het zwangerschapsverlof omhoog gaat?? Dat is fijn haha!

Nik: Je buikje staat stil? Hihi! Ik ben benieuwd hoe dik je buikje wordt. Zelf had ik altijd zoiets van, liever een klein buikje, zo lief. Maar nu mocht het bij ons straks raak zijn, toch liever een mega dikke toeter dat ik er ook echt mee kan gaan pronken Haha!
    Ga je ook nog een gipsbuik maken?

Won: Ahh wat leuk dat jullie gelani laten dopen! Ben net als hon heel erg benieuwd naar zijn pakje :D

Hon: het gaat allemaal goed wijffie? je meisje laat jullie wel schrikken hoor Hihi! Daar is ze nu al goed in ;)
    Laten jullie je meisje ook dopen?

Wij zijn flink aan de klus, haha! Heb zo een goed gevoel voor deze keer! Ben benieuwd wat deze ronde ons brengt :)

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee perry!

ja wij laten haar ook dopen :D zo kan ze altijd zelf een keuze maken of ze wel naar de kerk wil of niet :)
    is echt niet leuk een klein buikje! :( ik dacht, heb nu rust dus hup nu krijg ik ook een grote toeter.. nee hoor gaat die draak indalen.. nou is hij al een eind gezakt :( mja.. misschien bij de 2? :D

Oeh spannend! wanneer mag je testen?

Xx

10. Perry

Perry Niet meer actief

Ahh Leuk! Ja precies. Jullie gaan zelf niet naar de kerk toch? J. is vroeger ook gedoopt maar is ook niet van de kerk. heb laatst zijn foto's gezien, zo lief Hihi!

Nee :( maar mensen kunnen bij jou wel zien toch dat je zwanger bent? Heb je trouwens je buikbandjes nog wel gedragen?
    Jaaa misschien bij de 2e meis!
    Willen jullie een 2e er snel achteraan of?

Rond de 30e mag ik testen, nou testen daar doe ik niet meer aan. Ze zijn al rijk genoeg geworden met al die testen haha!:)

xx

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Haha ja die heb je al wat verslonden ;) ja je ziet het wel, maar iedereen denkt een buikje van 20 weken en schrikken zelfs als ik 35 weken zeg maarja :)

we willen zon 2 jaar ertussen. Als het allemaal lukt natuurlijk!! :) wij gaan zelf nooit maar vind niet dat wij voor haar moeten bepalen hoe en wat. Nu kan ze er zelf voor kiezen:)

young, ja vervelend he! Bleh, vond het zo erg toen. Bij mij ook tegen iedereen uit leggen waarom ik in het zhuis lag etc.

PERRY JE MOET OOK MEE OP DATE! OWEE ALS JE HET AFZEGT!! :) (a)

12. Perry

Perry Niet meer actief

Haha nou echt ;) Het is al heeel lang geleden dat ik voor het laatst heb getest.

Oh echt? nou lieverd, misschien bij de 2e een mega mega toeter van een buik, Haha!

2 jaar is een mooie tijd, inderdaad!
    Precies, nu kan ze zelf kiezen of zij dit wel wil of niet.

Jullie naam staat dus voor 90% vast...? Hihi wanneer komt die 100% procent? ;) Ik ben zo benieuwd naar jullie kaartje!
    Was laatst is aan het kijken op een website voor geboorte kaartjes, er zat er 1tje tussen waar ik helemaal verliefd op bed! Een blij bewijs, ipv een rijbewijs. Zo leuk!

OHHHH JEEEEEEEJ!!!! dan moet ik oppassen! Hahaha! vind je het goed als ik dan je kado'tje meeneem? Ik vind het toch best riskant om het op te sturen, aangezien dat ene pakketje ook niet is aangekomen. Dan worden het dus 2 kado'tjes ;) aangezien jullie kleine meid er dan ook al is. Haha!

xxx

13. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @perry: Ik hoop voor jou dat je positief mag testen!

@honeyy: Wij laten onze kids ook dopen om dezelfde reden als jullie blijkbaar. Vind het jammer dat je buikje niet zo groot is. Van Linn* was mijn buikje ook maag klein. Nuja een hele grote buik is ook niets hoor, tegen het einde van mijn zwangerschap van de jongens voelde ik me echt 'formaat zeekoe' zoals ik her zelf zei.

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    young Haha ja geloof ik best van een 2-ling! Dat zal inderdaad wel flink zijn! Heb je er geen foto van? Ben wel nieuwsgierig :) gaat het al iets beter met je?

15. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @honeyy: Nee geen foto's hier op mijn laptop, heb zoals ik reeds gezegd had ook aan mijn vriend beloofd geen foto's online te zetten. Sorry :(
    Ik heb nog steeds hoofdpijn en ook ben ik nog best moe. Maar het ergste vind ik een goeie ligpositie vinden. En als ik dan een goeie gevonden heb moet ik na 10min veranderen omdat dit voor mij te pijnlijk is of dat de ukkies protesteren. Ik zou zo graag eens recht op zitten :(

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Young, dacht misschien wel fotos omdat je hoofd er toch niet op staat :p vervelend als je niet goed slaapt! Ben je echt uitgeput en moe natuurlijk! Vannacht iets beter geslapen? Xx

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemorgen meiden

Pff wat een drukte hier! Echt elke dag is er wel wat of moeten we wel wat. Ben kapot!

Vandaag word mijn schoonzusje ingeleid omdat ze overmorgen 42 weken is, dus als het goed is zijn we vanavond oom & tante van de kleine Sofia :D

Owww ik begin nu zenuwachtig te worden voor onze pretecho :p Ben zoooo benieuwd.

Ik kan me niet alles van jullie geklets herinneren :) Maar...

LT: Hoe is je eerste werkweek bevallen?! Nu lekker genieten van je weekend...

Hon: Bij jou nog alles rustig?

Young: Hoelang moet je nog in het ziekenhuis blijven?

Won: Hoe gaat het met jullie mannetje?

Nou ik ga weer eens aan het werk :( Vandaag nog even volhouden en dan weer lekker (een volgepropt) weekend!!!

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Schoonzus heeft 4cm ontsluiting... SPANNEND !!!

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Spannend nik!!!

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hebben ze de naam al langbekend en doenjullie datook?

Deel Deze Pagina