Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Inderdaad spannend :D Wij maken de naam niet bekend als het een jongen word.. Voor een meisje weet iedereen al dat ik sinds mijn 15e zo ongeveer de naam al heb vast staan :p Haha

Wel maken we het geslacht bekend!! Jeeej als alles goed gaat hebben we vanavond kraamvisite, haha

2. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @honeyy: Vannacht een erg slechte nacht gehad. Ik heb steken in mijn hart gekregen en lig sinds vannacht dus nu ook aan de monitor. Mijn hartslag is blijkbaar onregelmatig. Ook extra CTG 's nachts gekregen om de ukkies te controleren. Gelukkig met hen alles goed.

@Nikske89: Vannamiddag komt de gyn dus we zullen afwachten wat hij zegt. Maar ik vrees dat ik nog niet naar huis zal mogen. Want ook de verpleging hier denk dat het nog niet zal gaan.
    O wat spannend voor jullie en je schoonzus natuurlijk... :)

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    oh young meid dat is weer schrikken zeg!! gelukkig gaat het met de kleintjes goed maar met jou dus wat minder, klote zeg, sorry dat ik 't zo zeg maar echt vervelend voor jou dat het zo allemaal moet gaan, mag nu toch wel eens een x een beetje goed gaan he!!

nik mag ik vragen welke meisjesnaam dan :p haha nieuwsgierig he :p

zo ff lekker door dorp wandelen met vriendin. straks bij me ouders eten want Toon moet werken tot 21.00 morgen en overmorgen me zusje hier slapen dus wordt gezellig!

x

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Schoonzus ik bevallen :D :D :D Sofia is er en zij en mama doen het goed, na ons werk gaan we meteen kijken :D :D :D

Young: Pff wat rot weer zeg!! Maar je kunt beter iets langer in het ziekenhuis blijven, dan te vroeg naar huis gaan en dat er dan iets mis gaat. Hoe graag je natuurlijk ook thuis wil zijn. SUCCES & een dikke knuffel

Won: Voor de mensen die hem niet weten willen we hem geheim houden ;) Sorry

5. Perry

Perry Niet meer actief

Nik gefeliciteerd!

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    nik gefeliciteerd!! nee daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor! lekker voor jezelf houden dan :D is voor ons spannender :D ben ook zo benieuwd of het een hij of een zij is!!

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    oh nik wat weegt Sofia?

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    De broer van R. belde meteen toen ze eruit was zo ongeveer :p Ze was nog niet eens schoongeveegd, gemeten en gewogen :p Dus we zullen het dalijk wel horen, haha. Ben erg benieuwd...

Ik ben ook erg benieuwd of er een hij of een zij in mij groeit. Vandaag mijn eerste zw.broek besteld bij H&M. Hopenlijk zit dat een beetje lekker, gewone spijkerbroeken zitten niet meer zo heel fijn. Wel raar... Mijn buik is in centimeters gekromen !! :(
    Kan niet wachten op mijn echte mooie dikke buik !!

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
    Wij dan vanavond naar Sofia kijken,
    Morgen: 's middags even de stad in voor een winterjas, daarna komen vrienden eten & 's avonds hebben we een verjaardag
    Zondag: 's middags de verjaardag van ons petekindje & 's avonds een ijshockeywedstrijd.

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    En nik hoe was Sofia? Kun je je voorstellen dat jullie over een half jaar er ook zo bij zitten? :p raar hè
    ohhh ben zo benieuwd of het een hij of zij is!! Ik was gisteravond aant denken dat ik nu toch ineens denk dat het een jongetje is..:/ haha

10. Perry

Perry Niet meer actief

Nik ik ben ook wel erg benieuwd :D vertel vertel vertel!

Nou lekker hier, we hebben net een maandje een nieuwe wasmachine omdat de andere stuk is gegaan. Als je deze op 30 graden zette, wast hij 90 graden 0_0 nu begint deze wasmachine hier ook mee!! Pfff hij centrifugeerd ook niet... Leuk wasmachines !@#$%^&

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    perry dan koop je een keer een goede! ben je voor 15/20 jaar van alle problemen af ;) heb zelf een Miele en mam heeft ook een Miele en die heeft ze al meer als 15 jaar en doet het nog prima!

hoe gaat het met het klussen, wil dat een beetje lukken met je rug?
    wanneer is je NOD?

x

12. Perry

Perry Niet meer actief

We hebben een siemens wasmachine, ik mag toch verwachten die wel iets langer mee gaat als een maand Haha ;)

Het klussen gaat prima met m'n rug, hubby houdt er goed rekening mee! Haha!
    Ben donderdag nacht van de trap gevallen, dus al het gelul begint weer opnieuw. :(
    Mijn nod is rond de 30e ongeveer..

Hoe gaat het met jou? weer vollop aan het werk of?

xx

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    idd een maandje is wel heel kort he!

gelukkig maar haha er moet aan gewerkt worden he, eindelijk ook een kleintje voor jullie!!

ja werk maar 9 uurtjes dus das goed te doen!

x

14. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Lieve meiden,
    Ik ben gisteren om 21u met medicatie gaan slapen. Ben enorm moe en had de fut niet meer om hier te komen kijken.
    Gisteren controle: cervix is weer verminderd en is nu 2,1cm, de hartkloppingen zijn waarschijnlijk afkomstig van de weeënremmers, de jongens mogen maar 30min bij mij zijn :(
    Maar als het vanaf nu zo blijft (kleine kans maar toch) zou ik normaal volgende week naar huis mogen...

@Nikske89: Proficiat meid! Ben ook wel eens nieuwsgierig naar gewicht en lengte van Sofia...

@Perry: Wat rot al die toestanden met die wasmachines...

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    gien hoe was de bruiloft?

young nou dat zou fijn zijn maar van de andere kant doe je dan misschien wel weer teveel..
    30 min. maar das echt kort!!!

16. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee meiden!

@nik; van harte gefeliciteerd met je nieuwe nichtje :D mooie naam hoor! en hoe was de kraamvisite?
    spannend hoor voor de 26e! ben heel benieuwd!

@young; meid het zit je echt niet mee zeg! ik hoop voor je dat je snel naar huis mag maarja als het beter is voor de kleintjes zul je toch moeten blijven... jammer dat je nog niet zo heel ver zwanger bent he! het is nu gewoon beter om ze nog te laten zitten! pfff

@won; hoe is het en met je mooie mannetje?

@lt; is je werkweek een beetje 'bevallen' ;) nu lekker weekend?

@per; ben benieuwd of het bij jullie nu eens raak is.. je had er een goed gevoel over he?

hoop dat ik niemand ben vergeten!

nou wij hadden gister de bruiloft van zwager en schoonzusje.. was een hele mooie dag! het heeft niet eens geregend dus was super weer op zich en gewoon onwijs gezellig! pffff was wel kwart over 3 vanacht maar ja dat weet je van te voren ;) de kleine heeft het heel goed gedaan! ze was wel moe maar niet vervelend! ze sliep vanaf ong 1 uur, was vanochtend 11 uur wakker half 12 lag ze alweer in bed en nu slaapt ze nog steeds..

toch een drukke dag hoor voor zon kleintje!

nou zal nog ff een mooi fotootje spammen van me meissie

liefs xxxx

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!

Nik; hier alles nog rustig! :) Gefeliciteerd met Sofia!! :D over een tijdje hebben jullie ook zon klein mupke! :D kan je het al voorstellen? ;)

Gien; je bent mij vergeten :'( haha nee hoor! wat een leuke foto van je meisje! wat is het toch een lekker ding!! :D ga je ook mee op date?

Won/ perry; hoe gaat het met jullie?

LT; waar ben je???

Here; gelukkg is mn bandenpijn minder geworden! pff kon dond. ochtend helemaal niks! niet eens fatsoenlijk lopen! waren toch maar even naar Z-huis geweest want het trok op den duur door heel mn blaas heen! gelukkig maar mn banden, maar in combi met indalingspijn en harde buiken bleh.. ons meisje ligt nu al zo ver ingedaald! stond ik echt van te kijken!! :) komt allemaal goed!! hihi..

Liefs xxx

18. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Mijn vriend en de jongens zijn hier geweest van 16u tot 16u30, veel te kort maar heel erg genoten van ons momentje samen :)
    We hebben beslist om een huurhuis te zoeken om de periode te overbruggen tussen dat we uit ons huidig huis moeten en wanneer we in ons koophuis kunnen. Is niet mogelijk om alles af te krijgen tegen 20 december wegens de heel situatie nu.

@gien: Wat fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad. En wat een pracht van een meid hebben jullie zeg! En dat soort spam vind ik best leuk hoor ;)

@honeyy: Gelukkig is die pijn toch minder geworden hé...

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hee meiden! hoe is het met jullie?

hier alleen met me kleine schatje, Toon moet werken vanmiddag.. saai hoor! hij heeft dus heel de week gewerkt en vandaag weer en dan weer de hele week.. heeft zondag pas vrij.. gerrem!

nou ik ben zoooo blij vandaag! me kleine schatje draaide zelf op z'n zij en daarna deed hij 't nog eens.. nou net nog eens en gelijk door op z'n buik :$ dat wordt opletten!!!;)
    is dat normaal dat hij dat nu al kan? weet niet zo goed wanneer ze dat ongeveer kunnen..

jullie vandaag nog plannen? nik weet ik die moet naar verjaardag van haar petekindje de rest ben ik vergeten sorry! :)

young vanacht weer beetje kunnen slapen? fijn dat je mannetjes weer geweest zijn! helaas veel te kort maargoed..

20. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @wonderbaby1: Geen plannen maar ik krijg hoogstwaarschijnlijk nog mijn twee beste vriendinnen op bezoek.
    Inderdaad heel kort maat bij december-mama's zit een mama die haar kindjes niet mag zien en dat terwijl donderdag de verjaardag van haar jongste is. Voel ik me best schuldig dat ik durf te zeggen dat ik ze veel te weinig zie :)
    Vannacht steken in mijn zij gehad maar na een tijdje toch in slaap gevallen.

Deel Deze Pagina