Oh echt super leuk dat babyzwemmen. En ook gezellig dat jullie dat samen doen. Als ik meer tijd had, had ik dat ook graag vanaf het begin af aan willen doen hier in de buurt.. Hebben jullie kindjes dat ook dat ze nu ook echt reageren op andere baby's? Vind dat hier zo schattig om te zien, als ze aan het brabbelen is met m'n nichtje, hihi.. Mijn schoonouders hebben een eigen dierenpension, dus ze kúnnen niet verhuizen. En dit was eigenlijk een oplossing uit pure nood, omdat we ook geen goed gevoel hadden bij de gastouders hier in de buurt. En eigenlijk hadden we ook afgesproken dat mijn schoonzus ook regelmatig bij ons zou komen. Dat is er nooit van gekomen, helaas. Maar gelukkig is het eind al in zicht, nog een maandje en dan moet ik de definitieve versie van m'n scriptie ingeleverd hebben. Nog een vraagje: kunnen jullie kindjes al uit zichzelf gaan zitten? Gabriëlle kan heel goed blijven zitten, maar het zelf doen lukt niet. Blijven staan gaat ook al super goed, dus ik heb het idee dat ze zitten gewoon over gaat slaan haha. Ze probeert wel als ze op haar rug ligt, recht omhoog te komen, dat lukt als ik haar beentjes tegen houd. Maar normaal gesproken gaan ze toch "al rollend" zitten?
Nou Jaimy reageert eigenlijk alleen op Esmée.. Met andere kindjes spettert ze ook wel maar alleen Esmée krijgt kusjes. Ook reageert ze op haar nichtje Sophie, soms brabbelen ze minuten aan een stuk heel enthousiast, heel leuk om te zien (Sophie is 1 maandje ouder). Jaimy gaat ook nog niet zitten. Zitten kan ze hartstikke goed, in buikschuiven is ze kampioen maar kruipen en zelf zitten doet ze nog niet. Ze probeert wel overeind te krabbelen maar ze snapt het nog niet helemaal, ook probeert zij dit vanuit ligstand te doen. Moet maandag naar het cb dus ben benieuwd! Jaimy draaide pas met 7,5 maand en kreeg al die bezoeken ervoor al te horen dat ze het echt moest doen want anders moest ze naar de fysio blablabla.
Angellove dat zitten gaat dalijk vanzelf ineens Ik snap wat je bedoelt met haar straks naar een kdv te doen en niet meer naar schoonouders, ik denk dat hun dat ook heel goed snappen hoor.. Je wilt haar niet 3 dagen missen! Ik denk dat als je het heel goed uitlegd dan hun echt niet boos/teleurgesteld voelen! Lt spannend!! Misselijk? Dit had je bij jaimy niet hè
Hon ik denk ook dat esmee uit haar doen is door haar ziek zijn en tandjes.. Echt klote als je er dan weer steeds uitmoet enzo maar je doet het kei goed en echt niks verkeerd!!
Nee dat klopt Won maar denk dat het meer de zenuwen zijn. Voel verder helemaal niets maar bij Jaimy had ik ook helemaal geen tekens van een evt zwangerschap.. Jij nog 5 dagen? xx
4 dagen.. Je kan jezelf echt gek maken hè.. Wel leuk dat jaimy zo speelt met sophie! Echte nichtjes! Kun je je nog voorstellen dat jaimy Sophie had geheten?
En ja je kunt jezelf echt gek maken hoor, heb nu wat steekjes rechts in mn lies. Ben blij als ik duidelijkheid heb! Spanennd hoor nog 4 dagen! Enig voorgevoel"?
Lijkt me ook heel raar voor te stellen! Jaimy is wel ook echt een mooi meisje met haar staartje De donkey hoeft hier niet door de deur dus daar hoef ik niet naar te kijken, als mono is hij net zo breed als de cameleon.. 60cm en 74cm in duo Gien waar blijft die echofoto?! Angel ik ga ff babypark bellen want had hem nu bij baby en tienerstore van asten maar die willen vooraf betalen dan bestellen en dan is ie eind juni verwacht.. Vind dat raar, normaal betaal je toch ook bij aflevering? Dus ga babypark bellen hoe zei dat doen, anders zet ik de bestelling gewoon voort
Ik weet het niet die steekjes heb ik ook.. Als ik naar het kluspatroon kijk haha dan zeg ik nee en als ik kijk wat ik nu heb wel.. Dus we zien het wel
Ben ook echt verliefd op haar! Ik ga er maar vanuit dat ik net zoveel van nummer 2 ga houden maar kan het me nu nog niet voorstellen (erg he?) Dat is wel het voordeel dat hij bij jou niet door de deur hoeft, hier past ie ook niet door de gang heen. Vindt het wel een hele mooie kinderwagen! Je moet het zelf weten hoor maar waarom wacht je niet even met bestellen? Misschien gaat het nu niet zo makkelijk als bij Gelani en loopt hij al goed als de kleine er is dan is het wel zonde van je geld (vind ik). Hahah het is weer allemaal spannend he! Hier klussen we iedere dag dus daar kan ik in ieder geval niet mee missen ..
Hahaha ik heb er liggen zal ik 'm ff gooien nee wel spannend nu! Nou hij lijkt me dus super handig als monowagen! Dus vandaar! Ik heb deze wagen die ik nu heb gekregen van m'n ouders en dat was een showmodel en was ik eigelijk al niet meer zo blij mee toen gelani nog niet geboren was en ik de bugaboo pakte bij de prenatal.. Die rijd heerlijk dus vandaar.. Het is erg veel geld en ik snap wat je bedoelt maar ik ben er zo blij mee Heb hem nu bestelt bij babypark daar kan betalen bij bezorging dus dat wou ik X
Oh dat van net zoveel houden daar ga ik ook vanuit maar het is idd raar om voor te stellen.. Je zou zeggen dat kan haast niet! Ik hoorde vanmorgen op de radio dat moeders in nederland gemiddeld 14 uur per week voor hun kind zorgen.. Pardon? Das Eem lachertje! Waarom wil je kinderen als je ze zo weinig ziet?!
Hey meiden Pff voel me echt heeeel egoistisch dat ik hier zo weinig ben en reageer op jullie, maar het loopt hier thuis echt even niet zo lekker... Naud huilt erg veel waardoor R & ik nogal vermoeid raken en de vermoeidheid begint nu ook zijn tol te eisen tussen ons beiden en het is dan ook bijna elke dag wel 1x ruzie Gien: wou jou in ieder geval even feliciteren met je mooie echo Geniet er maar lekker van !! Hon: is esmee al beter ?? LT: spannend morgen je NOD, duim duim duim En dat net zoveel houden dat komt vast goed... Je hebt een groot moederhart dus daar is nog genog plaats voor nummer 2 Won: echt een mooie wagen ik zou hem persoonlijk nog niet bestellen maar dat komt misschien ook door hoe moeilijk het zwanger worden van Naud is gegaan... Ik durf niets meer op voorhand te zeggen, maar hij is wel super !!! Mir & Angel: nu ben ik jullie helemaal vergeten SORRY !!! Nou mijn dag ziet er tegenwoordig zo uit: 2.30 / 3.30 : naud wakker, verzorgen, flesje geven, terug in bed 4.00: naud valt rond deze tijd meestal weer in slaap 5.30: naud weer wakker, het is pas 2 of 3 uur geleden dat hij zijn flesje heeft gehad dus tijd proberen te rekken... 6.30: naud nog steeds wakker dus weer verzorgen en de fles, terug in bed... 8.00: rond deze tijd is naud het mopperen meestal zat en valt weer in slaap 9.00: naud weer wakker !!! tijd rekken tot de volgende fles... 10.30: naud verzorgen, flesje geven en proberen in slaap te krijgen, meestal moet ik hiervoor gaan wandelen, dan slaapt meneer eventjes 14.30: naud weer verzorgen en flesje geven, na deze fles blijft meneer altijd klaar wakker en wil alle aandacht want zodra ik de kamer uitloop is het huilen huilen huilen 18.30: nou voor de verandering nog maar eens verzorgen en een fles, maar ook na deze fles blijft meneer klaar wakker en eist alle aandacht op !!! 22.30: uiteindelijk de laatste verzorging en fles van de dag, en mama valt dan rond 23.30 uitgeput in slaap want om 2.30 uur begint het gewoon weer van voor af aan !!! (14 uur verzorging per week kan ik me dus NIETS bij voorstellen !!!)
Haha nikske idd! Nog geen oplossingen gevonden? Tussen 10:30 en 14:30 slaapt hij dus wel ff, kun jij dan niet even bijtanken? Ik snap wat je bedoelt met de wagen maar zelfs als er geen tweede mag komen dan heb ik nog geen spijt want hij is gewoon heel fijn! Zeker omdat ik veel wandel en boodschappen doe, dat dan gemakkelijk in het mandje kan.. Werkt hier een stuk praktischer!
Nou gooi dan, ik sta al een kwartier klaar . Zit me nu echt helemaal gek te maken dat ik er kotsmisselijk van wordt.... Als jij blij bent met die wagen dan moet je het doen! Vindt hem erg mooi hoor.. En inderdaad wel handig met zo'n boodschappenmandje erbij. 14 uur per week?? Op een dag dat ik werk besteed ik ongeveer 3 uurtjes aan Jaimy dus dan zit ik al op 9 uur. Overige 4 dagen zorg ik van 07.00 tot 19.00 uur voor haar dus dat zijn 57 uur! Mijn collega is nu met verlof maar komt ook voor 32 uur terug, nou ik moet er niet aan denken. Maarr ik moet zeggen dat die collega van Hon alles slaat hahaha, maar de eer laat ik aan Hon om dat te delen. Nik; dat ziet er niet echt lekker uit zeg! Baker je hem nog in? En slaapt ie op jouw borst of in een draagdoek wel beter? Jaimy heeft heel wat uurtjes op T. zijn borst geslapen. Hoop dat het snel beter gaat! Dikke smak xx
Jaheej nou ben ik erg benieuwd naar die collega van hon haha Woew nog een pendel erbij en weer een meisje! Wie heeft je de laatste x gependeld?