Lautjuh.. Die deed vandaag pendelen tot 16.00 uur volgens mij. Maarre waar blijft die test nou? Sta nou al een half uur buiten . Die collega is zwanger maar die praat erover alsof het niets is. Weet zo 123 geen voorbeelden maar dat mens spoort niet in ieder geval.
Idd! Zou geweldig leuk zijn! Ik heb gelijk ff gemailt De test is al ff onderweg hoor! Zo dichtbij is het nou ook weer niet
Nou Deurne - Eindhoven dat is wel te doen toch? Weet echt niet of ik zo moet testen hoor, heel de maand nuchter en nergens mee bezig en nu stressen hahha
Anders wacht je tot morgenvroeg als je dat kan? Dutje Eindhoven is idd niet zo ver, werk je in eindhoven dan? Dacht dat je in den Bosch werkte
Nee ik werk al sinds Oktober in Eindhoven .. Morgenvroeg moet ik weer werken dus dan wordt het pas weer morgenavond en dat is idem voor de donderdag...
Maar ga je smorgens niet naar de wc? ik zou gewoon dan meteen testen, jaimy aankleden en kijken naar je test en gewoon tussen de dagelijkse dingen door? Smorgens is je urine wel het meest geconsentreerd..
Angel; ik heb misschien wel 100 testen gedaan nee een stuk of 6 zeker!! testte 4 dgn voor nod positief na 13 mnd dus tot die vrijdag iedere dag wel een test hihi daarna een keer zon clearblue test.. voor in plakboek.. ooh helemaal in zeeland!! mn vriend komt uit Goes.. geloof dat je haar mist!! tja die zullen het zo toch niet voelen? toch logisch dat je haar mist? en dichterbij wil hebben? Lt; nog niet getest? je kan het goed volhouden!! won; hoe gaat het met Gelani? nog zo eenkennig? Nik; aah dikke knuffel! pff wat zou jij gebroken zijn!! niet schuldig voelen hoor dat je hier zo weinig ben enz!!
LT & Won.. Ja op mijn borst of arm slaapt naud wel wat langer maar dan krijg ik totaal niets in huis gedaan, en dat word me niet echt in dank afgenomen.. Agjah ik onthoud maar dat het tijdelijk is en dat het vast allemaal goed komt ik zie er wel steeds meer tegenop om weer te gaan werken volgende maand, zie het me nog niet echt combineren Owww LT spannend hoor die pensel ik ben zooooo benieuwd of het gelukt is deze ronde!!
Hon nee niet meer zo maar hij was gewoon doodop dus denk dat het daarom nog meer was.. Strakjes wel even over die collega vertellen hè! En logisch dat je er doorheen zit toch.. Weinig slaap breekt je op.. Nik kun je niet eens vragen of je moeder een beetje mee wil helpen ofzo? In het huishouden
Ik begin buikpijn te krijgen dus heb er een zwaar hoofd in... Oh Won als ik zo een test ga halen dan kan ik echt niet tot morgenvroeg wachten hoor... Volgende maand alweer werken, wat gaat dat toch snel zeg . En ook in dat ritme kom je vanzelf. Ik breng Jaimy s'morgens weg omdat T. langer moet rijden als ik en wie s'avonds als eerst klaar is haalt haar weer op.
nik; dat komt toch van eigens dat ritme? laat het huishouden maar even hoor collega; ze is dus nu 9 wkn ofzo zwanger. Wij wisten het al met 6 wkn. ze versprak er eigen.. dec. uitgeteld. ik zei dus, lekker met de zomer niet zon grote buik lekker kunnen zwemmen 9 mnd niet ongesteld lekker met die warme maanden. kreeg ik als antwoord; tja dat is het enige voordeel.. nou ik stond met een mond vol tanden.. *ze blijft min. 4 dgn werken want gaat echt niet thuis zitten! *ze hoopt dat ze niet dik word want dat betekend groot kind en DAT JONG (haar woorden) moet er ook nog uit.. * eerste ronde was het raak maar dat was niet de planning want dit was veels te vlug!! grrrrr ze tilt gewoon de zware bakken, duwt / trekt de zware dingen want als het fout gaat kan het beter nu gebeuren!! ooh ik weet niet meer wat ik tegen dat mens moet zeggen hoor!! word zoooooooooooooo boos!!
Jezus hon, pfff ik zou me dood ergeren!! En zo'n mensen zijn dan ook nog in ronde 1 zwanger... Grrrrr
ja verschrikkelijk he? ze is trouwens de vrouw van mn baas maar die is hartstikke blij! vraagt van alles enz maar zij brr.. als ik haar zie word ik al boos! elke keer ooh ik ben misselijk ik eet niks.. blablabla..
vraagje; voeding nr 2 zou die een andere smaak hebben? want deze fles laat z nu weer staan dat ze erop uitgekeken is.. of zeg ik nu iets heel doms?
Misschien heeft ze geen honger? Het is wel een andere samenstelling en krijgt ze een potje en meteen een fles?