Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    nou meid voel je aub niet schuldig!! als je je kindjes maar een half uurtje mag zien dan is dat gewoon veeeeelste weinig! voor die mama is dat ook heel erg maar voor jou is dit ook heel erg hoor! ;)

steken ja? kun je ze een beetje plaatsen, ik bedoel leek het op weeen ofzo?

gezellig je 2 beste vriendinnen op bezoek! fijne dag vandaag!

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee!

Won; wat goed van je ventje zeg!! :D wat ga jij doen vandaag? Hier een lekker rustige zondag :p met die regen enz gewoon lekker binnen en een filmpje aan lekker!! :d

Young; echt vervelend dat je je kindjes maar zo kort mag zien :( tuurlijk mag je daar wel over klagen! dat is net zo erg als je kindjes niet zien! Weet je al wanneer je naar huis mag ofzo?

xx

3. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Nou meiden, ik kom ook gezellig meekletsen als jullie dat goed vinden:)
    ben onderhand al 27 weken en 3 dagen zwanger:)
    onze kleine houd me snachts ontzettend wakker, want iedere keer als ik lekker lig trapt zij, en dan ben ik weer wakker, dus erg aan me nachtrust kom ik niet:(
    Verder is ze aan de kleine kant.. dus word goed op gelet gelukkig, ik loop voor alles nu bij het zkh in almere:) 3 november heb ik een groei echo, en dan hoop ik maar dat ons meisje gewoon door groeit, ik was wel ietsje verder zwanger dan dat eerst gezegt werd.. met mn oude telling was ik nu 27 weken en 1 dag, maar ben dus 2 dagen verder ghehe:) vind ik opzich ook niet erg hoor:)

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hoi miracle1990!

als eerste nog gefeliciteerd met de zwangerschap! wat leuk een meisje!
    beetje minder dat ze aan de kleine kant is maar gelukkig wordt ze goed in de gaten gehouden. wie weet valt het wel heel erg mee en is ze mooi op gewicht als ze geboren wordt..

vervelend dat je niet zo goed kunt slapen! probeer je dan overdag wel wat meer te rusten?

werk je nog of mag dat nu niet meer? en woon je samen?

gezellig dat je komt kletsen!

ik ben op 5 augustus mama geworden van een prachtige zoon Gelani (djulanie) en hij doet het verder helemaal super! woon samen met mijn vriend.
    voor deze zwangerschap hebben we een mk(9,5wk) gehad en gelukkig toen we er weer voor konden gaan was ik snel zwanger. (ik ben nu eigelijk wel benieuwd of dat een jongen of meisje was geweest)..

liefs!

5. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @wonderbaby1: Het waren zeker geen weeën maar de verpleegster denkt dat het door het veel liggen komt. Mijn eerste reactie "Nu al?" :$

@honeyy: Nee, volgende vrijdag opnieuw gyn-controle en die zal me dan zeggen of ik naar huis mag of niet. Nu is het zo dat als alles blijft zoals het zo is voor 1 week dan zou ik wel naar huis mogen. Maar gezien de voorbije weken is die kans enorm klein :(

@Miracle1990: Welkom hier meid! En euh... kom ook gezellig meepraten in het januari '11 toppic ;)

6. Miracle1990

@Wonderbaby: Dank je wel meissie voor het warm welkom:$
    ik heb vrijwilligerswerk gedaan, maar ben ik mee gestopt toen ik wist dat ik zwanger was.. ik werkte op de dierenambulance, dus dat was gewoon gevaarlijk voor de baby:)
    Ik woon nu bijna een jaar echt samen in een huisje in lelystad met mijn vriend, en we zijn ongepland zwanger geraakt eigenlijk maar zeker niet ongewenst:)
    Verder hoop ik ook dat het goed komt met ons meisje, daar duim ik wel voor!
    @Youngmom: Thx:) ja ik zal m ff opzoeken, ik ben daar wel actief geweest, maar ben m weer kwijt haha:)

Liefss xx

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    #287 Nikske89, 24 okt 2010
    Laatst bewerkt: 24 okt 2010
    Hey meiden

Even snel een berichtje van deze kant voordat jullie me dalijk als vermist opgeven ;) Ik heb jullie wel snel bijgelezen maar ben echt zo lek als een zeef.

Young: in ieder geval kan ik me wel jouw berichtjes herinneren, en het zit je echt niet mee, dus een dikke knuf voor jou!!!

Won: wat balen dat T. moest werken. Roel is hier ook al sinds vorig weekend elke dag aan het werk, en heeft pas volgende week maandag weer een dagje rust. Dan heeft hij 3 weken non stop erop zitten!!!

Per: wat een flut wasmachine, gewoon terug vallen op je garantie, no problemo....

Hon: gelukkig is bij jou nog alles rustig en de pijn wat gezakt, laat de kleine meid nog maar even lekker zitten.

LT: heb geen berichtjes van jou gezien meis, waar ben je?!?!

Miracle: Gefeliciteerd en welkom hier :)

Nou even over hier... Vrijdagavond meteen naar Sofia gaan kijken, de bevalling was super snel gegaan. Om 08.00uur is het begonnen en om 12.30uur was ze er!!! Was dus heel snel, maar zeeeeeer pijnlijk. Gelukkig gaat wel alles goed met mama en dochter. Ze woog 3,8 kilo en dat is gelukkig niet zo zwaar als haar zus. Haar zus was namelijk 4,4 kilo!!! Ze zijn wel beide pas echt bij 42 weken geboren, dus dan ben je zowieso al zwaarder. Nou in ieder geval het is echt een klein poppetje en ik kan niet wachten totdat ik ook zoiets moois in mijn armen heb :D :D Ik ben zoooo benieuwd naar dinsdag, kan haast niet meer wachten :p

Sow nu ga ik naar bed, want we hebben het de afgelopen dagen zo giga druk gehad, en de komende 3 avonden hebben we ook nog plannen, dus ik ga lekker slapen.

Dikke kus en knuffel
    Van N. & ?

8. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @Miracle1990: Heb gezien dat je hem ondertussen al gevonden hebt ;)

@Nikske89: Amaai wat een gewichtjes zeg, nogal gezonde meiden :$

Slaapzacht meiden! Hier gaan we (hopelijk) met z'n 3'tjes slapen nu...

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden, morgen kom ik weer kletsen!

T. en ik zijn beide het weekend en vandaag vrij (komt bijna nooit voor!) dus we zijn de hele dag op pad.. Ga nu Jaimy aankleden en dan gaan we richting de stad wandelen..

Heb echt geen tijd gehad om iets te lezen dus ben jullie morgen allemaal een antwoord verschuldigd.. DIKKKE KUS

10. Miracle1990

@Nikske: Thx voor het verwelkomen:)
    @Youngmom: Jaa heb m al gevonden hoor hihi:)

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee meiden!

Nik; Gefeliciteerd met je 17 weken!! :D

Miracle; Welkom :D hihi gezellig!! :D ons gevonden ;)

Young; pff echt balen zeg! jou zit ook niets mee deze x!

Lt; helemaal lopens naar Den bosch? :eek: wooooww sportief :D

Won; Draait Gelani nog lekker door? :D

strax een langer bericht, beloofd!! :D

kuss

12. Miracle1990

@honeyy: haha dank je wel:)

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hon jeeeeej 36 weken :D :D Nog even volhouden!!!!!

LT geniet maar lekker van je gezinnetje, we zien je morgen wel ;)

In het april topic zijn al 5 geslachtsbepalingen geweest, en alle 5 jongens !!! :p Nu ben ik wel heeeeeel benieuwd naar morgen, hihi

14. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    heee meiden!

@hon; ach was ik jou vergeten, beste paard van stal hihihi gefeliciteerd met je 36 weekjes... gaat nu snel he! over een week mag ze komen ;) ik ga niet mee op de date helaas, ik ga nooit weg op zondag dan moet ik naar de kerk ;)

@nik; gefeliciteerd met je 17 weekjes ;) wat een drukte voor jullie ;) ruim 7 pond is toch heel normaal gewicht? nadine was hier 4255 gram, groter als iedereen dacht maar ik had haar met 10 minuten eruit geperst ;) dus het kan best meevallen hoor! maar wel snel gegaan idd... ben ook benieuwd naar morgen, ik denk toch echt een meisje :D:D

@won; meid ik snap dat je trots bent! het is behoorlijk snel hoor met 2 en halve maand al omrollen :D knap hoor! het is een lekker ding!

@lt; lekker dagje dus vandaag? als gezinnetje lekker weg! doet Jaimy het nog steeds goed? zit je alweer in je werkritme?

@ young; ach jij mag ook klagen hoor! ik meot er ook niet aan denken me kleine zo weinig te zien... hoop dat ze toch nog ff blijven zitten hoor de andere ukkies!

@miracle1990; welkom :D voel je goed? ach een klein kindje is op zich niet erg, als het maar gewoon doorgroeit op haar eigen lijn ;) komt vast goed!

@per; hoest met je rug? al wat minder pijn? loopt dat mens nog te zeuren? wanneer mag je eigenlijk testen..... spannend!

@ here; niet zwanger... pfff die K*T ongi ;) heb nog nooit graag ongi willen worden maar nu wel hihihi ach we zien het wel! ik geef natuurlijk nog steeds bv dus dat zal er wel achter zitten... zwaag en schoonzus zitten lekker in spanje grrrrrr ben wel een btje jaloers hoor! met dit koude weer hier!! vanav lekker weer quilten! ben een grote deken voor me schatje aant maken voor als ze strax een groot bed krijgt! dat duurt nog ff maar het duurt ook wel ff voor dat ie af is :D zit samen met me mam op cursus en het is echt leuk!!! liefs gien

15. Miracle1990

@Gien: dank je wel meissie, ik voel me nu wel redelijk:)
    Heb net me VK gebelt, en die bevestigde mn vermoedens, ik heb laatste dagen veel last van harde buiken, en ik moet echt rustiger aan doen nu.
    Voor de rest gaat het wel goed:)

16. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Effe heel leuk nieuws komen brengen: net telefoon gehad, om 15u04 is de nicht van mijn vriend bevallen op 39w3d van een zoon Jurre (51cm/3850gr) en een broertje voor Renske :D
    Heel blij voor hen maar daar gaat onze naam. Bah toch weer een andere zoeken nu :x

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Gefeliciteerd !! Wel balen van de naam, dat heeft LT hier in het topic ook gehad. Zij hadden ook dezelfde naam als de broer van haar vriend helaas. Hebben ook op de laatste minuut een andere moeten uitzoeken...

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Hee meiden!

Nik; dankje :D haha ben zelf ook nieuwsgierig naar wat er in jou buik groeit :p hihi.. denk een meisje! :D

Gien; aah jammer dat je niet mee gaat! :( misschien andere x? nog steeds niet ongi? dat duurt echt wel lang! was je er al voor naar de ha geweest?

Miracle; Met harde buiken zeker rustig aan doen! :) je eigen lekker laten verwennen door vriendlief :D heb zelf ook veel last van, doet nu alleen maar meer pijn omdat ze ingedaald is enz.. bleh..

young; gefeliciteerd! wel balen dat er weer een naam weg is! en je had het al zo moeilijk met de namen!

Perry; hoe gaat het met j rug?

Here; kwam erachter dat ik maar heel weinig 50/56 had :O echt amar 3 shirtjes en 1 broekje ofzo. dus nu hard op zoek :p maar kan helemaal niks leuks vinden! vind alles in die maat een pyjamatje.. :( pff.. echt lastig..

kusss

19. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @Nikske89: Voor mij moeten er nu nog 4 bevallen en ik vrees echt dat ze de andere namen ook gaan kiezen. Maar de andere hebben hun geboortekaartjes / doopsuiker al besteld en hun namen liggen dus ook al vast. Dus mijn namen bekend maken maakt ook niets uit...

@honeyy: We hadden nog 3 jongensnamen over en 3 meidennamen en nu dus maar 1 mogelijke jongensnaam meer over en we vrezen ivm die naam dat de meeste mensen hem niet zullen passen vinden met de andere namen.

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hon en nik gefeliciteerd met jullie 36 en 17 weekjes!

Nik ben zooo benieuwd!!! Hoelaat moet je?

Young gefeliciteerd maar idd jammer van de naam!!

Sorry ik reageer morgen langer maar me zoon huilt, hij heeft honger!
    X

Deel Deze Pagina