Had echt niet verwacht dat ie positief zou zijn, T. natuurlijk gepikeerd dat ik toch alleen heb getest ..
Ga straks denk nog wel een cb digi halen of nog 2 voor 5 want vindt ze nog wel erg licht. Misschien zit ik nog paar dagen voor mn echte nod..
Lt ik was net ff terug aant lezen van toen met gelani en Jaimy maar das dan echt gek!! En nu jij alweer zwanger! geweldig! Mooie testen die bovenste is duidelijker He! Ik doe dan ook nog een digitale zodra ik een positieve test in handen heb, is makkelijker voor T.. Blijft dit er ook staan? Voor in te lijsten? Niet zo goed geslapen dus? Jij stuiterde natuurlijk nog haha Die shirts met grote zus hebben ze ook bij prenatal.. Heb ik doe toen gehaald met m'n nicht die de tweede kreeg Ik hoop dat er gauw een paar dagen voorbij zijn haha
Ja de tijd gaat snel he! Binnenkort kunnen we weer samen over kwaaltjes zeuren enzo .. Die bovenste heb ik als eerst gedaan, bij die tweede moest ik het er zo wat uit persen hahaha. Denk dat ie met ochtendurine wel duidelijker zal zijn. T. kijkt straks bij een winkeltje en anders rij ik vanuit werk naar de prenatal.. Dit keer wil ik met meedoen met Moeders voor Moeders. Zou ik daar nu al contact voor op kunnen nemen of moet ik wachten? Nog plannen vandaag Won?
Neee ! T. belde net op dat hij moet werken. Hij dacht morgen 24uursdienst te hebben maar dat is vandaag . Snik, vanavond maar een klein feestje alleen...
Ah das balen meid! Ze hebben bij prenatal die shirts bijna zeker te weten! Maandag nog geweest en toen hingen er ook shirts met teksten vlug door het inimini spul gekeken! Nog ff terug gelezen en jij hebt op 26 november 2009 getest zonder T. want je had niet verwacht zwanger te zijn en jullie waren beide in shock, hoezo dat komt bekend voor haha Toen dacht ik na paar dagen ongi te worden met bruin verlies 2 dagen en op 1 december heb ik toen ook heeeeel licht positief getest.. Gek zeg om dat zo te lezen!
Ja 26 november, ik zal het nooit meer vergeten! Gillend mijn ouders het nieuws door de telefoon verteld. Toen op kraamvisite bij mn nicht en s'avonds alleen hyperen want T. was aan het werk.
Geweldig toch! Op dat van T na dan haha Kun je de tijd voor mij vooruit draaien? Een stuk of 5 dagen?
nouhou nou wil ik ook testen haha maar ben gewoon ook zo super bang dat hij negatief is en dat ik niet zwanger ben
LT: Jij ook gefeliciteerd! @Wonderbaby: Ja mijn vriend heeft inderdaad 'iets' P) ik snap wat je bedoelt hoor haha. Maar daardoor hadden we ook echt niet verwacht dat het zo snel zou gebeuren en toen het wel zo was was ik in de eerste weken echt superbang dat het mis zou gaan! Nu ook nog wel een beetje maar toch wat minder. De eerste weken duurden de dagen echt zooo lang en het schoot maar niet op! Ja ik heb inderdaad al een klein buikje, 's avonds zwelt het echt op door vocht e.d. maar 's ochtends zie je ook al wat. Ook pas ik een paar broeken al niet meer, daardoor heb ik gister met mijn moeder al mijn eerste zwangerschapsbroeken gekocht. Misschien beetje vroeg maar het is ook zo zonde om nu een normale broek te kopen want daar pas ik over een paar weken (hopelijk) toch niet meer in @Gien: Ja dit is idd onze eerste kleine!! Wel spannend hoor! Gelukkig waren mijn ouders heel positief Volgende week weer een echo, heb dan een gesprek voor een evt vlokkentest, ben benieuwd!
Goooodmorning Angels! Lt; lekker aan het werk? Won; wacht nou nog een paar dagen Nika; super toch dat het zo snel ging! we zijn wel altijd benieuwd na buik foto's hoor!! Nik; beetje bij kunnen slapen? niemand vergeten?? here; nou Esmée kwam vannacht dus om 3 uur.. pff.. ik denk die fles van 5 uur halen.. maar goed die had ze helemaal leeg, terug gelegd (had haar 10 min laten mopperen toen werd het echt huilen) begon ze toen F. om 6 uur wegging weer te kletsen / gillen enz. ik beetje mopperend haar uit bed gepakt in mijn bed gelegd, flesje gaan maken. kom ik binnen een minuut terug slaapt ze!! ben er maar bij gaan liggen en om kwart over 9 maakte ze me wakker met een lekkere lik over mn wang.. haha dus toch nog redelijk geslapen.. maar nu loopt alles in de soep! Zou dit goed zijn; 10.30 fruit + halve fles 90+3 12.30 fles 180+6 + boterham 15.30 groente 17.30 fles 180+6 22.00 fles 180+6 ooh ik blijf het moeilijk vinden!! kus
ik doe trouwens een halve fles omdat ze een nieuwe fruit smaak krijg... mn voeding is bijna op.. zouden jullie nr 2 proberen?? kus
won; oohja!! ik heb haar net fruit gegeven. maar ga dit onthouden voor morgen! dankje dat je zo mee wilt denken!!! fruit vond ze trouwens een keer lekker!!! net 3/4 van een potje mango suprise op.. kan je het nog paar dagen vol houden niet te testen?
Nee haha maar het moet wel! Ik had bij gelani ook 2 dagen over tijd pas getest en toen was ie niet super positief dus kan niet voor nod testen.. Fijn dat ze het lekker vond! Met dat schema zit er telkens wat tussen de fles.. En dan nog een flesje voor het naar bed gaan
won; ooh wat leuk!! zon lief gezicht he die tandjes ja, misschien dat dat beter is . ik ga dat eens proberen.. zou ik nr 2 kunnen proberen? in principe drinkt ze 4 flessen.. dan moet je indd nog een paar dagen wachten.. ik testte bij esmée 4 dgn voor nod.. positief! F. zei gister.. we krijgen het druk, ik; hoezo? F.; tuin afmaken nieuwe auto en zolder.. ik; zolder? hij; ja als er een 2e komt gaan wij op zolder slapen en die kleine op onze kamer! je snapt dat ik met smile van oor tot oor ging slapen
Hahaha geweldig hon! Zo ging dat bij t ook heel geleidelijk en ineens wou hij het Ik zou dan wel ff 3 scheppen 1 3 scheppen 2 doen want ze moeten hier toch aan wennen.. Ik heb dat iig wel gedaan