Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    haha ja indd.. eerst 's avonds over die nuvaring toen die "verbouwing" het gaat helemaal goed komen!

ja dat ga ik ook doen! hoop dat ze geen last van haar buikje krijgt!

mag ik weer even mopperen over mn schoonouders??

krijg ik net een mailtje van mn zwager die niet voor ons bedoeld was maar voor F zijn zus!

ze wouden een rek. openen en daar een maandelijks bedrag op storten. dit willen ze doen omdat wij als "familie" Goh ben ik familie? voelt anders een dagje weg gaan ze daar geld van kunnen pakken, maar ook als A. (f zn moeder) jarig is ze daar geld van kan pakken om bv naar het klokhuus te gaan binnenspeeltuin + eten pardon?? ik ga toch geen geld storten zodat zij leuk haar verjaardag kan vieren? ik had in die mail ook aangegeven dat wij (F. en ik samen!!!) het geen goed idee vinden, dan viert ze haar verjaardag maar thuis wij gaan die niet betalen!

maar goed, stond er dus in dat mailtje dat A. niet meer werkt door haar MS en dus geen leuke dagen kan doen omdat dat veel geld kost en ze dat niet heeft. en ze vind het gek om geld te vragen aan het einde van een verjaardag. En IK had die keuze gemaakt om daar niet aan mee te doen, en dat ze het zaterdag nog maar eens aan F. gingen vragen want ze dachten dat hij er niets vanaf wist want hij gunt zijn moeder toch ook een leuke verjaardag.. WTF??? :$

moet ik voor haar verjaardag betalen?? daag!! doet ze dat ook voor mij? want ik werk ook nog maar 2 dgn.. oooh ik kook van binnen!! dit is al de 10000x dat ze ons niet als wij zien maar ieder apart!! pff

ik hd een beetje zin in zat. maar nu!:x:x

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hon laat je aub niet boos maken meid!! Laat hun lekker, stelletje trieste personen bij elkaar! Jou ff de schuld geven Pff!!

Dan klaag ik ff mee haha ik kan niet tegen die spanning!! Zit constant te denken zou het zou het? Kan gewoon niet fatsoenlijk met die kleine spelen want dan denk ik er steeds aan.. :(
    Ben blij dat ik straks moet werken! Afleiding en morgenvroeg ook en dan smiddags altijd leuke dingen met mam en me zusje dus hoop dat het gauw zondag is.. Dan wil ik testen als ik nog niet ongi ben

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ja geloof dat je in spanning zit! :) probeer het nog even vol te houden! als het vorige keer niet lukte voor nod nu ook niet.. blijf je zo denken?;)

slaat toch weer nergens op? waarom moet ik verjaardag van een ander betalen? :( pff vanavond maar even tegen F. zeggen misschien gaan we zat. niet eens meer :p

Jou Smoeder ook nog zon draak? of bijgedraait?

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Huh hij stond er nog eens

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Gaat best goed alleen ik wordt gek van dat : ík vind.. Ja dat vind ik he

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    bleeeh het IK-VIND brrr. doet de mijne ook;

ik vind dat je esmée niet zo duur moet aankleden ik vind dat esmée Wel een koekje mag (toen nog niet) ik vind dat je meer moet sparen!

bleeh zijn ze geen familie?? :p

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja en hier ook als ik dat dan al gezegd heb zegt zei ik vind 'dat wat ik precies net zei' arghh haha

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ooh won; esmée krijgt ook hongerig.. kan ik 3 nr 1 , 2 honger en 1 nr 2 doen??

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    oooooh gruwelijk irritant!!

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja zou ik zo doen ja

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    oke thank you very muts! hoelaat moet je werken?

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    een wonder!!!

wat zit er in voeding nr 2??? suiker? zoetstof??

esmée heeft heel haar fles leeg!+ een stuk boterham! joehoeeee

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hallo kletsmajoors! Ik heb geen tijd om alles bij te lezen..

Maar ik lees geklaag over schoonmoeders :p, ben blij dat ik daar niet over mee kan praten.. Ga straks een digi test doen denk ik, ben zo onzeker...

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Joehoe kom is terug!!

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Lt; ta jij heb geluk met je Smoeder! :) lieverd er staan toch niet voor niks 2 strepen? :)
    ik heb meer vertrouwen in kruidvat.. kruidvat gaf mij 2 dikke strepen en digi kon ik pas doen toen ik een week overtijd was.

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nee klopt maar bij Jaimy had ik echt een knaltest en deze heeft lichte streepjes. Hoezo onzeker? Hahaha..

Ik wil de vk bellen maar ben nog op werk :(..

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Is je meisje trouwens weer goed opgeknapt?

Vrijdag kun je niet mee zwemmen he? En ik kan maandag weer niet ivm cb, mijn moeder gaat die les op woensdag doen.

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    maar bij Jaimy had je niet voor NOD getest toch?

ik ben vandaag niet geweest.. ze snotterd en hoest weer! slimme mama heeft haar mee naar buiten genomen zonder jas! nee vrijdag kan ik niet :( jammer dat je volgende week niet kan!

blijven we gewoon in waalwijk? in V. is het wel tot 1 jaar.. vind dit dan leuker..

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Bij Jaimy had ik een cyclus van 30 dagen en heb op die dag ook getest. Ervanuitgaande dat mn cyclus 28 was, heb ik gisteren getest. Al zegt iets in mij dat ik pas 3 weken en een paar dagen ben. Hopelijk blijft ie plekken!

Gerrum! Dan zal aankomend weekend ook wel weer een klap voor haar worden. Was bij Jaimy ook toen ze verkouden was, de ene dag heeft ze een jas aan en de andere dag ligt ze alleen in een rompertje.

Je wil in Waalwijk blijven? Ik vind het prima, wel leuk dat we dan steeds met dezelfde kindjes blijven. En dan nog 1 x in deze groep en dan over? Ik denk niet dat ze daar moeilijk om doen toch..

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ze zullen er toch niet heel moeilijk overdoen? lijkt me leuker daar te blijven. in ons dorp ;) is het van kindjes tot 1 jaar dus doen ze natuurlijk dingen die Esmée en Jaimy nog niet kunnen.. dan lijkt Waalwijk me echt leuker!

ja indd.. pff zo word ze nooit beter.. ag ze bouwt zo wel weerstand op!

ukkie blijft wel plekken.. heb je geen pauze zodat je buiten even de VK kan bellen? :)

Deel Deze Pagina