Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nee ik denk het ook niet en dan is Esmée 9 maanden als we naar de andere groep gaan.

Ik ben kotsmisselijk bleeh.

Wij hebben tussen half 1 en 1 pauze en verder niet. Tja de rokers die lopen af en toe maar verder niemand. Denk dat ik zo maar het spreekkamertje even gebruik en zeg dat ik de huisarts moet bellen.

Beter gezegd.. Dat ga ik nu doen. Tot zo!

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja hoor, spreekkamer bezet!

3. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Lt; Gefeliciteerd meid, weer zwanger:D
    Geniet er lekker van!!:)

over schoonmoeders gesproken: die van mij laat zich niet meer zien.. eerst ontzettend veel, en nu eigelijk helemaal niet meer..:s
    Erg vaag.. maar komt wel weer goed denk ik.

Vandaag heb ik een demonstratie gehad over baby massage op het CB, en dat was super leuk!!
    Ze had Gwen als proefbaby gebruikt om het te laten zien, ze viel gewoon in slaap joh, zo lief:)
    Verder, wil ik ook gaan baby zwemmen, maar ik moet eerst nog wat meer info krijgen van het zwembad hier, dat word opgestuurt, ben benieuwt, want dat lijkt me zo ontzettend leuk om te doen!!:D
    Nik: hoe gaat het nu met de kleine Naud??
    Mir: hoe gaat het met jou en de kleine spruit? hou je het nog een beetje uit??

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    lt; pff.. het zit lekker mee dan! hoelaat was je klaar met werken?

Miracle; fijn dan Gwen zo lekker in slaap viel! Doet ze het nog goed? nog last van je buik?

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    heb trouwens 2 pendels in maart 2012 van een meisje!! zou ik weer in nov uitgeteld zijn ;)

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Maandag de 6e mag ik naar de vk :D!

Ze herkende me gelijk aan de telefoon dus dat was wel leuk. Zij was ook de vrouw die bij mijn bevalling was.

Heb nu een onderzoekscode gekregen dus ik kan bellen voor een echo :D, die zal ik over ongeveer 2 weken hebben.

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

En nu vergeet ik te vragen wat een vk bezoek kost.......

sukkel

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ooh muts!! terug bellen!! ;) spannend hoor de 6e!! :) al best vlug!
    wel leuk dat ze je weer herkende!!

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik ga maandagavond naar de praktijk toe om de verwijzing voor het diagnostisch centrum te halen en dan is zij er ook dus vraag het dan wel. Kan me niet in denken dat een vk bezoek 100 euro kost? Je bent er 10 minuten binnen.

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    nee dat lijkt me ook niet! denk een euro of 50? maar mijn kraamhulp kostte ook 1700 euro.. (hoefde er zelf maar 200 te betalen aan CZ maar schrok er toch wel van!)

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Bij kraamzorg heb je een eigen bijdrage van € 3,90 per uur, kreeg zelf ook een rekening van 200,-.

De VK wordt vergoed mits die is een contract heeft met de zorgverzekeraar. En dat is in dit geval niet. Kijk als ik 10 euro per bezoek moet betalen dan vind ik het niet zo erg. Ook de vk die jij had staat niet in die lijst.

T. wil graag dat het een ziekenhuisbevalling wordt maar daar betaal ik gewoon € 302,-!! voor.

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Ooh jammer! Loes is ook goed! en streng brr. Zonder medische reden kost het toch alleen zoveel geld?

ik heb trouwens ook mee gedaan aan MVM nou vond het 100x niks!! doe het bij een 2e echt niet!!

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb het bij Jaimy niet gedaan omdat ik het was vergeten maar heb wel het idee dat ik andere vrouwen nu kan helpen die niet zoveel geluk als ik hebben.

Ja je betaald alleen zoveel als op eigen verzoek is. Maarja ik heb nu geen medische indicatie dus dan kost het 302 euro. Bij Jaimy ging ik ook op eigen verzoek maar omdat de uitdrijving niet vorderde werd het een medische indicatie..

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    oke! dan hoefde je jaimy toch niet te betalen?

ik dacht ook andere vrouwen er mee te helpen.. die bussen hebben soms wel 2 /3 weken! langs mijn deur gestaan!! dat lijkt mij ook niet echt bevordelijk voor de kwaliteit! :p je zou ook een echo lijstje krijgen.. nooit gehad.. en het gaat niet om het lijstje maar gewoon dat het zon grote bende was alles.. ik had er een slechte ervaring mee! :)

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dat klinkt niet echt positief nee... Ik ga het gewoon proberen en is het niets dan hou ik er mee op.

Bij Jaimy hoefde ik niets te betalen maar ga er dit keer vanuit dat er geen medische indicatie is..

* draait de klok na half 5 zodat ze kan bellen *

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    nog een uur meissie!!!

* draait de klok vooruit!!*

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Kijk, jij bent goede hulp ;)!

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik had trouwens ook nog een pendel voor maar 2012, moeten we snel zijn als uk 2 eruit is :p

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hahaha ja indd! :) maart zal wel leuk zijn.. ik zou dan weer november uitgeteld zijn ;)

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dat zou wel heel toevallig zijn he! Maar ik hoop voor jou dat je eerder zwanger bent hoor... Wie weet zegt F. wel naar de nuvaring stop er maar mee :p..

Deel Deze Pagina