@hon: het gaat goed met Gwen, en met mij ook, heb geen last meer van mn buik gelukkig, maar ik moet 30 juni voor controle komen. Gaan ze kijken of de ontsteking niet weer terug aan het komen is @Lt: 6 juni VK, spannend joh!! ben blij voor je, hopelijk heb je een plakkerd maar denk wel dat dat goed zit
lt; ag we zullen zien! ben al blij dat hij over de vervbouwing begon en die ring miracle; fijn dat alles goed gaaT!!
hee girls.. mmmmm lasagna staat lekker in de oven! mir; wat fijn dat het weer beter gaat, ben ook wel benieuwd naar Gwen! hon; wat een lekker ding toch en hihihi dat tandje! heel schattig! dit is mijn lekkere ding! ze word echt al zoooo wijs! pfff wat vliegt de tijd!
Geweldige foto hon zag 'm ook op Hyves, dat tandje! Zo leuk!! Toon haalt zaterdag dat glibberige hout eraf en die kiezels en daar komt dan helemaal kunstgras en ook aan die kant komt een grote dakkapel zodat wij daar kunnen gaan slapen en de nieuwe baby (als die mag komen) in onze oude slaapkamer
Zijn wel al grote stappen bij F. hoor!! Echt leuk hon! En als je dan al aan de nuvaring gaat dan hoef je niet te ontpillen!
Lt de 6e al naar de vk! Leuk! En over 2 weken al een echo Joehoe! Fijn hoor!! Bij Jaimy had je ook met 7 weken een echo gedaan toch?
Bericht via telefoon.. hon en gien: wat een leuke moppies! Won: dus de volgende keer hoef ik niet meer bang te zijn hahah. Fijn dat ie gaat beginnen! Nou.. Zowel de echo als vk bezoek staat voor de 6e gepland. Aanstaande maandag moet ik bij de.vk de verwijsbrief halen. Ik ben misselijk niet normaal! Jaimy zo de fles en mama in bad en naar bed. Moet nog wel wat slaap inhalen. Net jaimy gehaald bij mijn ouders en verteld dat oma een leuk verjaardagscadeau krijgt.. Iedereen sprong een meter in de lucht en me.zusje moest zelfs huilen, zo lief!
wat leuk lt! is ook echt bijzonder voor je moeder!! wanneer zou je dan uitgeteld zijn? ook echt lief van je zusje, daar heb je niet zo'n band mee toch? zo groei je toch naar mekaar toe toch! ja de volgende keer hoef je niet bang te zijn dat je uitglijd haha het regende ook ineens na lang mooi weer dus dan is alles glad laat staan dat stomme hout! ik zal een foto'tje spammen als het klaar is!
Grrr heel bericht mn telefoon getypt, verstuurd ie hem niet!! Uitgerekende datum is 23 januari, als ik van 28 dagen uit ga. Ik zal nu tussen de 3 en 5 weken zijn denk ik. Heb inderdaad niet zo'n goede band met haar maar ze is dol op Jaimy (andersom ook). En denk dat ze het niet had verwacht. Zal mn buik is uploaden, je schrikt echt hoor!
hee lt ben wel benieuwd naar je buikkie! jee die van mij is ook al dik (schaam) haha ik houm echt nog in hoor anders ziet iedereen het! had ik bij N echt niet zo snel! wat leuk we schelen dan precies 1 maand
Meiden ik lees morgen weer even bij, maar wou even snel iets laten weten... Ik heb naud gisteravond om 00.00 uur de fles gegeven ipv 23.00uur en hij word nu pas wakker !!!! Ik heb dus mooi van 00.45 - 6.30 kunnen slapen ... Hopelijk was dit geen toeval en gaat het nu elke nacht zo !!!!
Goedemorgen.. Gien internet vloog er steeds uit maar zal het zo op werk proberen.. Denk dat ik het niet lang kan verbergen! Nik gefeliciteerd met naud! 2 maanden alweer...
Wat goed nik!! Hopelijk gaat het zo door! Gien spam jij je buik ook eens dan Lt ben benieuwd, wanneer wil je het zeggen? Je hebt al een mooi darmenbuikje! ik vind een gewone buik oké? Darmenbuikje is minder leuk
Nou we hebben gezegd dat we het nu pas met 12 weken willen vertellen met uitzondering van ouders, broers/ zussen. Ik draag redelijk vaak jurkjes die wat groter vallen dus hoop dat het lukt..
12 weken ja? Wanneer heb je het bij jaimy bekend gemaakt? Is ook wel speciaal nog ff voor jullie houden toch! Ik ben opt werk, tot 12 en dan gezellig met mam wat wandelen en dan is het morgen vrijdag.. Hmm misschien dat ik wel eens test haha
Nee dat heb ik bij Jaimy ook iedere week gedaan... Bij Jaimy wist iedereen het met 6 weken, maar ben best bang dat het verkeerd gaat. Ken helaas teveel verhalen van vrouwen die zwanger waren van hun 2e kindje en een mk hebben gekregen. Misschien dat ik nog van gedachten verander maar wil zowiezo wachten tot de echo... Jaaaa je moet testen hoor !