Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Won; als het raak is he, ben je dan ook een januari mama? Wel leuk als we weer in hetzelfde topic kunnen kletsen.

Had iemand zich trouwens al aangeboden als buddy van Mir? Anders wil ik het ook wel doen!

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    goede morgen meiden!! :D

won; kan je je nog inhouden? ;)

Lt; wat een mooi buikje al! :D

nik; Fijn dat naud zo goed geslapen heeft.. heb je zelf ook een beetje bij kunnen tanken?

dames, zit er slaapmiddel in voeding 2??? Esmée heeft gister 3! flessen gehad, ging om 10 uur naar bed, werd o 3 uur wakker omdat ze helemaal nat was, die heb ik slapend verschoont / uitgekleed / aangekleed en werd vervolgens om 9 uur pas weer wakker!! :D :D :D als het zo doorgaat moet ik voortaan mn wekker zetten!!

joeehoee!!

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

In die nummer 2 zitten wel meer voedingsstoffen dus kan gerust zijn dat ze daar voller van zit. Als je maar niet meer dan 4 flessen van die voeding geeft.

En wat heeft ze lekker geslapen zeg! Wie weet kun je binnenkort die fles van 2200 uur eerder geven..

Hier moest ik Jaimy vanmorgen om half 8 uit bed trekken, had om 7 uur in de auto moeten zitten...

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Jaimy ook lekker geslapen dus!! :D fijn! zat ze weer zo slaperig in de auto?

ik meng de voeding nu nog met nr 1 vanwege haar buikje.. ik ga het even proberen om alleen nr 2. wilt ze meer flessen dan 4 ga ik gewoon terug naar 1. had gebelt na de voedingslijn en dit was ook hun advies! :)

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja het was echt een slaapkopje vanmorgen. Met haar piekharen in de auto gezet en gegaan, zei al tegen schoonmoeders; voel me nu wel een slechte moeder hoor want had nog geen washand over de gezicht gehaald.

Hopelijk doet ze het goed op de voeding, de meeste kindjes merken de overgang niet van 1 naar 2. Of je moet ook nog eens overstappen van merk ofzo.

Hier drinkt ze nog HA maar ga van de week standaard halen. Ze drinkt al koemelk en eet toetjes dus dan heeft HA al geen nut meer.

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ik heb nog zon half zakje van standaard 2 volgens mij.. hij is nog dicht maar staat al vanaf febr. weet niet of dat erg is? anders mag je die wel proberen? ik ga voorlopig toch nog niet over na standaard..

ag die ene keer maakt toch niks uit ;) kan schoonmoeder lekker tuttelen met er! :)

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    I'm all alone... :(

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Sow goede slapers allemaal! Moest gelani ook om half 9 wakker maken vanmorgen!

Had 51 potjes Friso fruit en avondeten gekocht bij de action waren maar 0,29 per potje en meneer wou ineens mijn heerlijk zelfgemaakt eten niet meer zo graag dus denk inslaan die handel! Ook kleine potjes fruit en groente die waren geloof ik 13 cent maar weet ff niet zeker!

Ik probeer morgen niet te testen maar ben bang dat ik het wel doe Hahaha had vanmorgen al zoiets van ik doe een test haha

Hoe gaat ie met jullie?

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Niet waar Hon! Haha :D

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    joehoeee!!

hier alles goed! jou ook? bhalve de zenuwen en spanning ;)

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja we zijn weer bij gewhatsappt ;)

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Meiden waar zijn jullie? Spitsuur achter de rug?

Ik heb net dat hek bij ons zwart gespoten alleen ben halverwegen en m'n lak is op haha

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hier ben ik!!!

Ouders van t. waren helemaal door het dolle heen :D.. Jaimy ligt in bed dus ik ga.lekker hangen, ben moe!! Fijne avond nog.x

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    *zwaai zwaai*

Heb niet meer teruggelezen, dus haak hier in :D

Lt, hoe gaat het daar? Al beginnende kwaaltjes?

Wonder, hoe is het bij jou? Mijn duimen draaien volop voor je!

Honeyy, hoe gaat het met het schematje voor esmee, kom je er een beetje uit?

En nikske, hoe gaat het met jou en de kleine naud??

Nou ben ik even blanco...
    Oh weet niet of een van jullie misschien gereageerd had op mijn buddy verzoekje? *bloos*

Zo ik heb weekend! Nog drie weken werken a la 6 dagen en dan verlof... Pfff nog even, hahaha. Ben er lichamelijk wel aan toe nu :)

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He mir ik wil je buddy wel zijn? Pb je nummer maar..

Hier non stop misselijk! Ben moe.. Net nog een test gedaan en die was alweer.duidelijker :D..

Hoe voel jij je? Morgen foto showen he...

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ik zal je ff pb'en :D

Had je ook een digi test gedaan of dat niet? Wel echt super joh! Ga je mee doen met MvM? Ik heb dat ook gedaan wel maar een paar weken want kon niet tegen de lucht en werkt niet echt op een flat.

Voel me verder goed, kleine doet me alleen soms gemeen pijn en mijn rug heeft er soms even geen zin meer in.
    Morgen kom ik foto showen, ben volgens mij wel wat dikker nu (zul je net zien die laatste 8 weken :p ).

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee meiden!!

won haha indd weer bij gewhats upt ;) ik had dat met mn hek op de camping.. kom gewoon verf voor 2 plankjes te kort! ;)

lt; leuk al die reacties toch? :D was je bij jaimy ook misselijk?

Mir; heerlijk velof! :) Kwam jaimy te vroeg laat of optijd? :) schema's doe ik niet meer aan :p en bekijk het nu per dag.. ene x word ze om 7 uur wakker de andere x 9 uur. tel de uren uit voor de flessen en daar tussen doe ik het fruit etc. ben van de goedemorgen papjes afgestapt en ze krijgt nu een fles. lijkt veel meer te vullen! :)

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Honeyy, ja kijk ook echt uit naar me verlof haha!

Jaimy kwam met 40wk3d naar aanleiding van een strippoging. ( Met 40wk1d gestript en met 40wk2d begonnen langzaam de weeen) Ik hoop dat de kleine vent iets eerder komt maar als hij tot 40wk blijft zitten overleef ik dat ook wel :p. Al ga ik denk ik dan wel vragen om een strippoging.. Kan het dan iig proberen.

Super dat je af bent gestapt van schematjes, zal denk ook een stuk prettiger zijn. Gewoon lekker de dag op je af laten komen en esmee geeft wel een kik als ze honger heeft ;)

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Bij de.supermarkten verkochten ze de digi test niet dus had nu een huismerk maar die was ook positief. Morgen nog een digi en dan is het klaar. Maar bij die test.is het 1-2 of 3-4 maar je kan toch geen 2 weken zwanger zijn?

Bij jaimy nooit misselijk geweest of andere kwaaltjes gehad.

Ben ook met 40+3 bevallen. Ze zeggen dat je van een 2e vaak later bevalt.

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Heb me wel opgegeven voor mvm maar die vrouw maakt me nu al gek! Ze heeft me 17 x gebeld in 30 minuten tijd!! Ja is de hint dan niet duidelijk dat het niet uitkomt. Heb nog teruggebeld maar toen nam zij niet op.

Ben benieuwd naar je buikje! Ik was bij jaimy de laatste week veel aangekomen omdat ik toen rust nam..

Deel Deze Pagina