Ik heb nooit een digi test gebruikt, vind het ook een beetje raar dat ie zegt 1-2 of 3-4wk. Doe mij maar gewoon een streepjes test, de vk zegt me wel hoever ik ben Hier bij jaimy ook nooit geen kwaaltjes gehad, en nu was ik vanaf week 6 tot 13 elke ochtend kots misselijk.. Blegh! Vind het een beetje tegenstrijdig, de een zegt dat een tweede vlugger komt en de ander later. Ik zie het wel, hij komt wanneer ie er zin in heeft haha! Ohh haha vreselijk, 17x in een half uur tijd!! Dan heb je zeker niks beters te doen... En dan komen ze ook nog langs Bij jaimy zat ik op een totaal aangekomen gewicht van 12kg, nu zit ik al op +10kg en er komen nog 8wk dus ben benieuwd wat die me gaan brengen. Hoop niet al te veel, moet er ook weer af..iig een paar kilo. Had je gepbt!
Ff vlug morgen reageer ik op iedereen! Lt die digitest telt vanaf eisprong dus als hij zegt 1-2 Is het 3 tot 4 weken zwanger en 2-3 dus automatisch 4 tot 5 weken 3+ is ongeveer minimaal 5 weken
waar zijn mijn lieve schatten allemaal? honnepon is werken dat weet ik en lt'tje is gezellig thuis met manlief en dochterlief toch? en lieve nik is blij dat knappe naud weer lekker geslapen heeft en dus heel het huis schoon aant maken is hahaha nou meiden ik ben behoorlijk vrolijk is dat niet gek na een negatieve test hahaha ik ga strakjes toch nog wat testen inslaan en dan zie ik wel of ik ongi wordt of zondag misschien nog test.. ik ga lekker ff fietsen met mn lieve knappe kleine schatje! miracle bij gelani was ik ook misselijk dus ben benieuwd bij een tweede! grappig dat je bij allebei verschillend had! en nu dus al bijna meer als bij jaimy's hele zwangerschap.. ach die paar kilo's zijn er zo af met borstvoeding hoelang heb je bij haar BV gegeven? ging op een gegeven moment niet meer toch? of was jij dat niet.. x
lt; hoe is het vandaag? nog misselijk? won; wat balen meid! hopelijk blijft je ongi gewoon uit en heb je snel een positief testje in je handen! het kan nog he! here; ff ego want ik baal een beetje, heb nu dus een echo gehad op 8 weken en 3 dagen maar krijg nu geen echo meer bij de vk.. kunnen ze het termijn wel zeker weten dan met 8w3d? vind het wel mega jammer eig.. zou zo graag me kindje nog een keer willen zien anders moet ik helemaal wachten tot de pretecho met 16 wk.. lt; willen jullie weer weten wat het word? ik ben nu al meganieuwsgierig maar ik weet niet of ik het hier weer neer zet want de vorige keer leken er toch een paar het te weten dat willen we eig niet.. alleen als wij het nodig/leuk vinden vertellen we het anders niet! hoest verder met iedereen??
He meiden! Gien wel apart dat je geen echo meer krijgt.. Ik krijg de 6e een echo maar daar pas de termijnecho. Ik zou gewoon zeggen dat je nog een echo wilt omdat je nt bent voor de 1e twaalf weken? Ik ben non stop misselijk maar vooral ontzettend moe! Zou het liefst een dutje doen.. Wij willen ook graag weten wat het wordt, t. was al aan het rekenen hoelang hij moest wachten. Moeten nu eerst nog.2,5 week op de echo wachten. Hoe voel je je verder? X
Nou meiden ik spring hier weer in als jullie het goed vinden Naud heeft vanacht weer van 00.00 - 07.00 geslapen en ligt nu ook heerlijk te slapen in de box Ik ben dus aan de opruim geweest en heb net meteen een aantal topics geopend bij "te koop aangeboden" LT: lekker aan het genieten van het weekend... Hon: is het gelukt met esmee en haar nieuwe voedingsschema? (sorry als ik dat gemist heb, heb niet terug gelezen) Won: balen zeg dat de test nega is ik weet nu precies hoe je je voelt, ik kan me de teleurstelling iedere keer nog zoooo goed herinneren !! Gien: rond de 12 weken hoor je toch altijd een termijn echo te krijgen?! Laten jullie geen nekplooimeting doen, want dan heb je ook een echo... Ik zal vast iemand of iets vergeten zijn Maar ik spring hier weer braaf bij !!! Meiden trouwens even over de barbecue 5 juni.. Wat eten jullie het liefst ?? En LT wat leg jij normaal op de barbecue aangezien je vegetarisch bent ??
lt; ik voel me op zich goed maar savonds al last van maagzuur en idd heeeeeeel erg moe, kan me niet herinneren dat ik dat bij N ook was.. niet normaal! gelukkig heb ik de kans om smiddag als ze slaapt ff een uurtje bij te tanken hihi das wel lekker hoor nu! hoop dat dat over een paar weekjes weg is! verder gelukkig niet misselijk ofzo balen voor je dat jij daar wel last van heb! ja wij doen ook pretecho met 16 weken zo leuk! nu al zin in hihihi misschien vraag ik het ook nog wel hoor weet nog niet! nik; lekker dat de kleine man zo lekker slaapt nu! hoop dat hij het volhoudt!
Wonder, Lekker goed gehumeurd, komt gewoon door het goede weer en je kleine ventje Idd deze zwangerschap verschilt heeeel erg veel met die van Jaimy, komt vast door het geslacht Ohh die kilos maak ik me niet druk om, die zijn er zo af al mogen er van mij wel een paar blijven hangen hoor. Ik gaf bij Jaimy helaas maar tot 4 maanden BV, de spanning en de stress toendertijd was funest voor mijn BV en daar heb ik heel erg lang verdriet van gehad. Dit keer ga ik het natuurlijk weer proberen, ik hoop tot een half jaar en als alles goed gaat kijk ik wel voor hoelang daarna nog. Gien, wat jammer dat je geen echo meer krijgt maar het kan idd wel.... Bij Jaimy kreeg ik ook met 8wk de termijn echo en daarna pas weer met 20wk. Bij de kleine vent nu kreeg ik er een met 8wk en met 12wk, de laatste was echt voor het termijn. Nikske, klinkt als een goeie nacht dus! Zo net een buikfototje gemaakt, zal hem zo ff uppen!
Wauw miracle wat een mooie buik !!! LT kun je het je al voorstellen dat dat bij jou ook weer begint te groeien ?? Jeetje hier heb ik vandaag iets gegeten of aangeraakt waar ik onwijs allergisch voor ben... Mijn gezicht is gezwollen met rode vlekken, ben kortademig en ontzettend misselijk... HEB IK WEER !!!
Ik weet niet of een van jullie er iets mee kan, of iemand kent die er iets mee kan, dus ik zet mijn advertenties hier maar even neer p.s. let op de aanbieding (laatste berichtje) ---- http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/277239-merkkleding-koop-maat-50-56-a.html ---- http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/277248-babykleding-nooit-gedragen.html ---- http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/277255-sluitband-louise-versneld-herstel-na-de-bevalling.html
Ohnee nik das balen! Hopelijk zakt het gauw! Heb je dit vaker gehad? En denk je te weten waar het van komt? Gien balen zeg geen extra echo! Die 12wk echo is altijd fijn om te weten dat alles goed is na die grens Ach het is hier pas de eerste ronde dus we hebben tijd zat alleen was wel heel leuk geweest weer leuk met lt maar we hebben tijd zat en alles komt goed! Ik heb alle hoop dat een tweede wondertje ons gegund is Als je dat maand na maand die teleurstelling hebt is veel erger! We zijn pas net onderweg! X