Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee schatten!!

Nik; nog vloeien? is dat niet lang? :$ ik heb ook zin om te zwemmen en in de BBQ.. !! wat lekker dat naud n doorslaapt! kom je ook aan je rust! al bijgeslapen? :)

Waar gaan we eigenlijk BBQ? mag hier ook wel hoor! maar mn tuin is nog niet echt kind proof..

won; balen zeg dat je ongi er aan komt! op na ronde 2! :)

mir & Angel; jammer dat jullie niet mee kunnen :( hoe gaat het met jullie?

lt; je ging vandaag het goede nieuws tegen T. zn oma zeggen toch? of was dat gister? |:)

here; esmée heeft de smaak van doorslapen te pakken!! vanochtend weer 8 uur.. lekker hoor! :)

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hon: ik vind het vloeien inderdaad ook erg lang, en ik vloei dus gewoon door de nuvaring heen!! Ik moet van de gyn nog 1x de nuvaring proberen (a.s. Dinsdag) en als ik dan nog blijf vloeien dan moet ik terug naar het ziekenhuis voor onderzoek...

Wat betreft de barbecue, dat kan wel bij ons... De tuin is groot genoeg en helemaal af!

Wel lekker dat esmee het doorslapen nu ook te pakken heeft :) ik voel me na 4 nachten echt alweer een anders mens :p heb zelfs al tegen roel gezegd dat zo'n kleintje wel heeeeel leuk is :) hihi...
    Nu moet ik er alleen nog voor zorgen dat naud na zijn fles van 19.00 uur gaat slapen, zodat we weer wat van onze avonden hebben want nu blijft naud altijd van 19.00 - 23.00 wakker, dan krijgt hij tussen 23.00 & 23.30 zijn laatste fles en slaapt dan tot 07.00 ...

Xxx

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hebben jullie in mijn album trouwens de 2-maanden foto van naud gezien?? Mijn kleine schatje :)

4. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    wat een schatje nik! idd wel lang zeg pfff

lekker dat jullie kindjes nou ook doorslapen.. vind het zelf ook zo lekker :D

over het zwemmen.. ik ga niet mee... ik vind het gewoon te ver rijden helemaal naar brabant dat is voor jullie makkelijker want jullie wonen allemaal bij elkaar in de buurt! ;) en het is op 2e pinksterdag, maandag de 13e en die besteden wij altijd met familie dus vandaar!

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    nik; ooh gek dat je daar doorheen vloeit! ik had het wel de eerste 2 wkn van de pil ik erdoor vloeide maar meer niet.. wat gek.. fijn dat het bij jou kan :) die date erop is dan bij mij hoor!! :)

Fijn dat je nu ook een beetje bijgeslapen bent! :) weer helemaal Fit! dan kan je er nog extra van genieten he? :)

gien; jammer dat je niet mee gaat maar begrijp het wel! andere x? :) Hoe gaat het met nadine? wanneer had je weer echo?

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    nik wat een leuke foto trouwens van Naud! en dat lachje!! *smelt smelt*

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Wonder, Balen dat je ongie bent meid. Op naar de 2de ronde ;)

Nikskse, ohh dat is volgens mij niet zo goed dat je daar nog doorheen vloeit... Hoop dat het snel stopt. Wat een scheetige foto's !

Wonen we allemaal zo dicht bij elkaar in de buurt dan?

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hon, zat vanmiddag de foto's van jullie caravan te kijken, gaaf joh! En ook lekker ruim van binnen, kun je wel een paar weekjes vertroeven dadelijk in de zomer.

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    mir; we wonen redelijk dicht bij elkaar! Volgens mij woon jij ook nog dicht bij ons! ;) ja mooi he? ben daar ook trots op! F. en mn vader hebben het met zijn 2e zelf gebouwd! alleen de douche hebben we laten tegelen.. :)\

hoe gaat het met je?

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hon, lieve schat je onderschrift klopt dat wel? Mei 2010 ???

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hon, oh Leuk zo bij elkaar :D Ik ben helemaaaaal niet bekend met plaatsen oid, ken alleen E.hoven en V.hoven goed omdat ik daar woon en gewoond heb, LOL.

Ja ik vind jullie caravan echt mooi, ook leuk om de foto's van de complete verbouwing te zien.

Hier gaat het rustig, vandaag lekker ge-lambalt, moet ook een keer kunnen :p
    Geen last meer gehad van de scherpe steken, morgen heb ik een controle bij de VK even vragen wat het kan zijn al denk ik dat het iets te maken heeft met indalen.

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    dat met het indalen zou goed kunnen! :) lekker zon lambal dag het was toch niet mooi weer!

Ik kom uit omg. Den bosch.. ;) dus toch allemaal redelijk in de buurt.. ;)

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Idd redelijk in de buurt!

Ja het was maar een triest dagje, af en toe wel zon maar om nou te zeggen we gaan naar de speeltuin oid.. Nehh alles was nat.

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    goede morgen :D

lt hoelaat moet je op CB zijn?

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hee meiden!

M'n ongi is echt doorgebroken vanmorgen dus we kunnen straks weer fris beginnen! En nu hopelijk niet zo lang bloedverlies en op tijd klussen :D

X

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    BALEN! maar je had zelf toch al zon gevoel? hoe laat ga je zwemmen?

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ach valt mee want we hadden er ook niet echt voor geklust dus zie deze ronde pas voor de echte eerste ronde..

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Wonder, jammer van je ongie meid, nu fris beginnen aan de eerste ronde ;)

Hier controle gehad bij de VK en alles was goed! Had ook niet anders verwacht :p
    VK zegt dat de scherpe steken ook van mijn banden kunnen zijn, aangezien dit de tweede zwangerschap is en alles al goed is uitgerekt geweest raakt de kleine nu vlugger bepaalde plekken en kunnen banden vlugger belast raken. Heb ook niet meer gevraagd of de kleine al wel aan het indalen was. Over twee weken mogen we weer terug komen voor een controle en een echo!

Wat betreft thuisbevallen, die kans is fifty fifty, eigenlijk net als bij iedereen dus. Het is zo dat als ik vlak voor mijn bevalling nog aan de ventolin zit of raak dan mag ik niet meer thuis bevallen, dit omdat ventolin vaatverwijdend werkt ( dus ook bloedvatverwijdend ) en dan kun je dus tijdens de bevalling hevig bloed verliezen. Dit kunnen ze bij een thuisbevalling niet riskeren dus uit voorzorg moet je dan in het ZH bevallen.

Op dit moment zit ik niet meer aan de ventolin, nu dus hopen dat ik die de aankomende 7 weken ook niet meer nodig ga hebben en dan mag ik gewoon thuisbevallen. Ga toch wel alles klaar zetten en maken voor een evt ZH bevalling maargoed die dingen zet je ook klaar als je wel gewoon al thuis zou mogen bevallen.

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Oké mir dat klinkt best goed! Hopelijk wordt het niet te benauwd maar het was ook van de hooikoorts ofniet?
    Hopelijk kun je lekker thuis bevallen!

Hier lekker gezwommen! Gelani was zo moe dat hij in z'n zwemband in slaap viel! Haha zo schattig!!

Heb goed buikpijn dus hoop dat het snel voorbij is :p kunnen we weer klussen! :p vind het nu wel spannend! Haha

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Wonder, ja het is een beetje een combinatie, warm weer + hooikoorts = benauwd/kort ademig. Nou is het grootste pollenseizoen zo goed als voorbij dus fingers crost!

Heerlijk is dat he, als die kleintje na een dagje zwemmen helemaal uitgeteld in bedje liggen. Haha, daar heb je vast een foto van dat die in zijn zwembandje in slaap valt :D

Hoop voor je dat de buikpijn snel afneemt en je straks lekker kunt klussen ;)

Deel Deze Pagina