Goedemorgen moppies! Alles goed met iedereen? @ Won; hopelijk is je ongi snel voorbij dat je weer aan de klus kan! @ Hon; was het nog een beetje druk zaterdag of viel het mee? Verder nog iets leuks gedaan? @ Nik; heeft je mannetje weer goed geslapen? Veel succes/ plezier straks bij het weeguurtje! @ Mir; hoe gaat ie met je? Hoop dat je gewoon thuis mag bevallen! @ Gien; hoe gaat het met de zwangerschapskwaaltjes? Gisteren naar het cb geweest en moppie was eigenlijk niet zoveel gegroeid.. Ze is nu 69 cm en 9 kilo. Verder weinig bijzonderheden. Alleen moeten we de laatste fles afbouwen .. Ik zei de fles van 12.30 uur niet? Nee eerst de laatste fles zodat ze leren met het schema van de ouders mee te gaan dus als laatst een toetje en daarna niks meer. Op weg naar huis zeiden T. en ik al tegen elkaar dat ze die fles gewoon blijft houden en dat we de fles van 12.30 uur 'weghalen' en die vervangen door 1 extra boterham en een bekertje melk of thee. En dan gaan we hetzelfde doen met de ochtendfles en daarna pas de avondfles. Ik ken zoveel kindjes die met 1,5/ 2 jaar no een avondfles krijgen. En daarbij vind ik het heerlijk om dan even een kwartiertje rustig te kroelen met haar. Gisteren ook bij de vk geweest om het echoformulier op te halen en om te vragen wat ik nou kan verwachten qua rekening omdat ik maar 80 % vergoed zou krijgen. Nou goed nieuws, ze hebben vorige week een overeenkomst ondertekend dus krijg gewoon alles vergoed . Momenteel weinig kwaaltjes alleen buikslapen is niet zo fijn maarja dat overleef ik wel. Ben nu op werk dus ga gauw aan de slag! Dikke smak
met ons alles goed hoor! Esmée word weer verkouden.. pff.. maar voor de rest goed,, ik vind ze ook best jong hoor om de laatste fles eraf te halen.. je zou indd eerder zeggen dat ze de middag fles mag veranderen.. ze is indd niet veel gegroeit, maar ze is al een fijn poppetje! fijn dat toch alles vergoed word!! ga je vrijdag zwemmen? kus
Aaah gerrum, komt er weer een tandje hoor? Gisteren was ik bij een vriendin en die kleine kreeg ook weer een tandje en was verkouden. Dat kan geen toevallig meer zijn lijkt me. Ja vond het ook erg apart vandaar dat we mooi niet luisteren. Tussen de middag krijgt ze gewoon melk, heb al paar keer slokjes gegeven en ze reageert er niet op. Als het goed is gaat mijn moeder morgen en ik ga vrijdag. Jij vrijdag weer werken denk ik? Nog plannen voor vandaag? xx
Goedemorgen dames. Hoe is het zwemmen geweest? Echt jammer dat ik niet mee kon. Ookal zou ik geen stage hebben, Gabriëlle kon sowieso niet, want ze is echt verkouden. Ze heeft sinds zaterdagavond/zondagochtend koorts. Ben ook echt aan het twijfelen waar het nou door komt, en of ik dan misschien voor de zekerheid toch een afspraak maak bij de HA. Even overleggen met sm, wat die ervan vindt. LT: Wat raar dat ze op het CB zeggen dat je die laatste fles moet afbouwen, dat zou ik ook totaal niet logisch vinden. Denk dat het voor de kindjes juist fijn is om met een fijn verzadigd gevoel te gaan slapen. Maar ik ben benieuwd of ze dat bij ons ook gaan adviseren de volgende keer.. Honey: wat vervelend dat je meisje ook verkouden is. Gebruik je dan nog iets speciaals, zoals bijv. Luuf of neusspray ofzo? Zag trouwens de foto's van jullie caravan, echt super leuk zeg! Daar zullen jullie straks wel veel tijd doorbrengen in de zomer? Won: jammer dat het deze ronde niet gelukt is. Maar als je er de volgende keer helemaal voor gaat, wie weet is het dan wel raak.. Ben trouwens ook sinds gisteren ongesteld, maar heb nu echt last van buikkramp en hoofdpijn. Ben wel al van pil gewisseld daarvoor, omdat ik het voor mijn zwangerschap helemaal niet had. Maar moet nog 1 strip opmaken om te kijken of deze wel/niet "werkt" voor mij. De huisarts zei ook dat het bij vrouwen vaak voorkomt dat de cyclus veranderd na een zwangerschap......
lt; ik weet het niet meer bij haar hoor.. nu hoest ze weer en je hoort haar knorren.. ik ga morgen zwemmen.. zien we jaimy ook weer even je moest 1 malig 6 euro voor het pasje betalen en 1 malig inschrijfkosten, ga even zeggen dat we over paar weken weer een abbo pakken omdat we eerder niet kunnen. vraag ik gelijk of wie die kosten dan weer moeten betalen.. ja vrijdag weer werken.. bleh.. nee niet veel plannen.. beetje thuis rommelen en vanavond bij mn moeder eten F. moet weer overwerken..druk op je werk? Angel; daar zitten we zeker lekker van de zomer! ben er ook echt blij mee! We gaan de 13e pas zwemmen dus durt nog even.. heb je dan ook nog stage? kus
Nou Hon ik ga er vanuit dat ik dat niet hoef te betalen. We staan gewoon ingeschreven dus ga over 4 weken gewoon een nieuw abbo afsluiten.. Was net op hiphandwerk aan het kijken en zie echt zo'n leuk fotolijstje! Denk dat ik spulletjes ga bestellen en lijstjes ga maken voor Jaimy's nieuwe kamertje ga knutselen. Iemand zin om mee te knutselen? Angel vervelend als ze zo ziek zijn he. Hoe hoog is de koorts en zakt het met paracetamol? Vindt het ook vreemd dat ze dat zeggen maarja ze moeten iets he
Ze heeft de afgelopen dagen 38.9 gehad en gisteren 39.8. Met een zetpilletje is de koorts wel gezakt. Vanmorgen had ze 39, maar m'n sm wil vanmiddag kijken hoe het gaat zonder zetpil. Heb net even gebeld om een afspraak te maken bij de HA, want ik ben altijd zo onzeker. Wilde dat graag voor donderdag doen, krijg ik te horen dat ik sowieso voor 10.00 had moeten bellen, dus ze plannen nu geen afspraak in. Maar ze vertelde dat ze t/m donderdag al vol zitten en vrijdag ook al bijna. Oeh, m'n bloed kookte bijna, wat is dat voor een huisarts, als je dinsdags pas een afspraak kan maken voor maandag!! Grrrrrrrrr......
angel; nou ja zeg!!! vooral met zon kleintje! wat is dat nou weer voor antwoord? pff! hopen dat ze snel opknapt! Lt; ja leuk!! ik ik ik!! vond die buikband ook leuk om te doen! gister zeepketting gemaakt, ook echt super leuk om te doen!! ja datr dacht ik ook.. mja komt goed! voel je je nog goed? nog steeds misselijk? kus
Hee meiden! Hoe gaat het hier? Ik heb net me kinderwagen naar het postkantoor gebracht dus dan kan in juli me nieuwe komen joehoeeeee! Hopelijk heb ik dan al een positieve test haha maar we hebben tijd zat Angel we gaan idd de 13e juni pas zwemmen! Welke HA heb jij? Ik zit in het ziekenhuis dr de bakker maar daar kun je geen afspraak maken voor de volgende dag normaal maar ik kan eigelijk altijd wel terecht.. Daar zitten er ook meer dus dan kan ik anders ook bij een andere terecht das wel fijn! Lt heb jij weer geluk dat ze nu wel aangesloten zijn bij jou verzekering! Ben benieuwd wat gelani nu weegt! Moet bijna weer prikjes halen! Idd gewoon doen wat jullie het fijnste lijkt! Qua fles dan ik laat ze daar ook altijd wat zwetsen Ga je knutselen? Dat klinkt leuk!! Ik wil ook wel wat gaan maken als ik weer zwanger ben.. Heb al veel leuke dingetjes gezien Zal eens gaan kijken naar dat lijstje! Hon is je meisje verkouden? Gerrem! Is ook echt gek weer He.. Dan weer koud/warm Pff hopelijk is het gauw over want slapen gaat dan echt niet goed He.. Veel op de camping geweest? Angel gabriëlle heeft goed koorts.. Krijgt ze tandjes? Zo zielig als ze zo ziek zijn.. Hoop dat het bij je sm goed uitpakt! Zonder zetpil.. Toon moet waarschijnlijk werken zondag. Balen!! Collega gaat weekend weg en heeft al heel vaak voor toon ingevallen pff
Hihi dat was even een snelle reactie, nu even reageren op je verdere bericht. Heb je je 'oude' kinderwagen verkocht? Is de donkey al binnen? Volgens mij heb ik een berichtje gemist. Ja met 11 en 14 maanden moeten ze weer spuitjes halen . Wanneer moet je weer naar het cb? Ik ga denk ik wat fotolijstjes maken maar heb ook zo'n bord gezien waar je dan gewoon foto's tussen kan doen, lijkt me ook wel erg leuk! Misschien leuk om met zijn allen weer eens te knutselen? xx
lt; ja dat lijkt me echt weer eens gezellig! Won; nou de nieuwe kan komen!! maar hoe neem je Gelani nu mee? toch voor dat bod wart je whats upte? ja ze is weer verkouden.. aah jij komt toch wel BBQ??? ooh Lt; kunnen wij dan achter jullie aanrijden?? dames ik heb een vraag.. op de slaap kamer komen 2 vierkante platen met verschillende foto lijsten op de muur.. Tussen die 2 platen wil ik een klein gedichtje.. bv; picture perfect memories.. ofzoiets.. jullie misschien een idee?
Nee hoeft niet want me moeder gaat niet zwemmen. Is vandaag bij de ha geweest en heeft een.cyste op haar eierstok. En ze blijft non stop vloeien dus mocht het water niet in? Maar als je hem wil bewaren graag! X
*zwaai zwaai!* Ik had gereageerd maar drukte op verkeerd knopje, geen zin om weer alles terug te lezen... Solly Hoe gaat het hier?? Ik lig gesloopt op de bank, hoef gelukkig deze week niet meer te werken. Alleen donderdag de hele dag naar school maar dat over leven we wel
Lt; natuurlijk bewaar ik hem! hij is nog dicht dus no poblem!! Mir; hier alles goed met jou? lekker hoor! Hoelang moet je nog na school.. Esmée is echt verkouden ..er blijft allemaal slijm in haar keeltje zitten en ze weet niet hoe ze er vanaf komt.. dan is ze helemaal over ertoeren heen.. zo zielig!
Honey, ik doe lekker rustig aan, iets te druk bezig geweest vandaag. Ik moet nog tot volgend jaar mei/juni naar school, is vanuit me werk nog steeds. ( Mbo2 opleiding marketing en detailhandel ). Maar donderdag is de laatste lesdag voor mij ivm mijn verlof, start dan weer in november.
Moet ff kijken.. Denk van niet Kaartjes bij Meerdal kosten trouwens door de weeks 9,95 bij loohorst weet ik niet.. Gelani is lekker aan het spelen dus ik ben ff aan de poets! Straks ff werken en dan samen boodschappen doen.. De tuin is eindelijk af! Mooie schutting erom en hekje onder het afdak is er uit (stond een dubbele dus nu is het een stukgroter) Ga eens kijken wanneer ik naar cb moet met gelani!
Moet er 22/06 heen.. Dat duurt nog ff! 20 juni is me nod dus wie weet Ik ben wel veel minder op zwangerschapspagina nu dus dat maakt me wat minder gek! Was na me ei vorige ronde steeds overal aant kijken pff.. X