Ach het is ook voor de leuk He.. Ik ben aan het terug denken en volgens mij was de eerste dat van laatste menstruatie in oktober ipv in november dus dan zou hij toch niet kloppen.. Ben ook wel erg benieuwd naar die test of die klopt! Haha zou handig zijn! Ik ben wel in staat om die te gaan proberen als ik zwanger ben haha
Ja mijn handen jeuken ook echt om die test in de winkelmand te leggen hahaha maar vindt 25,00 euro wel erg veel geld! Jaimy was trouwens pas om 13.15 uur wakker, en ze sliep al sinds half 10 dat kind kan af en toe zo lekker lang slapen he... Heb haar net bij mn ouders gebracht en vertelde dat ik een duowagen had gezien en mn moeder zei gelijk dat we hem weer van hun krijgen .. Vindt echt super lief van ze..
Nou ik liep net in de kruidvat en moest mezelf echt inhouden om niet nog een zwangerschapstest te halen! Heb nu 2 kv, 1 digi, 1 huismerk en 1 mvm test gedaan..
Shocking! Mn buik groeit als kool.... Zit nu op T. zijn laptop maar zal van de week is een foto plaatsen van mn buikje bij Jaimy...
Lieve schatten fijn weekend allemaal! Lt ik ben benieuwd hoe jullie het gehad hebben, vast heel fijn! En nik jullie ook een fijne week bij je zusje gehad? Hon hoe gaat het met Esmée met de ventolin? Gaat het slijm nu weg? Miracle lekker geshopt? Ben je in Eindhoven geweest?
Lt; mooi buikje al hoor jeetje;p als ik dat zo zie wil ik gewoon weer zwanger worden, zo mooi & veel plezier he meid geniet er lkkr van!!! Slaapzak: hier heeft gwen nog geen slaapzak, ga ik dr ook niet inleggen, ze woelt lekker in der bed, en we letten ontzettend goed op, ze ligt nu ook niet meer op dr buik, ze draait wel steeds rondjes in bed zo grappig en dat in 2 min tijd Ik ga nu maar eens naar de winkel toe, al heb ik er ZO geen zin in
Woehoeeee wij gaan ook een donkey halen !!!!!!! Moet me ouders wel mee uit.eten nemen hahaha.. Avondje weg.was heerlijk! Ga nu van kleine meid genieten x
Lt, mooi beginnende bolletje al! Ben benieuwd hoe je weekendje is Wonder, we hebben lekker geshopt! Heb er zelf drie mooie blaren van gekregen, grmbl! Zijn idd even naar eindhoven geweest en vanmorgen gewoon bij ons in het city nog ff. Heb voor de kleine gekocht: een fleece boxdeken. korte broek + t-shirt mt 56 2x korte broek + t-shirt mt 62 1x broekje + longsleeve mt 56 3 shirtjes mt 56 3 shirtjes mt 62 driekwart broekje mt 56 driekwart broekje mt 62 vestje mt 68 3 rompertjes mt 50/56 3 rompertjes mt 62/68 1 pak pampers newborn en maat 2 mini En dat was het geloof ik.... Voor Jaimy hebben we gekocht: een rok + t-shirt van Dora ( kleine dorafanaat ) een shortama van Dora een accessoiresset voor haar keuken een woezel en pip knutsel en kleurboek En dat was het ook voor haar, ze had niet echt kleren nodig alleen een paar schoenen maar daar kon ik niet voor slagen dus wacht het even af.. D. heeft voor zichzelf een spijkerbroek en een paar shirts en ik, terwijl het eigenlijk niet meer de bedoeling was , heb nog twee positiebroeken gekocht ( een lang model en een driekwart ) en twee mouwloze positie t-shirts. Ik stond te twijfelen omdat ik zo super lang niet meer hoef maar D. zei dat ik het gewoon moest meenemen want had het toch nodig, dus dat hebben we maar gedaan
haha, nee we mogen idd niet mopperen Als ik straks alle kleertjes van de kleine heb gewassen even kijken wat ik evt nog bij moet halen maar ik heb in maatje 50 nog een hoop liggen van Jaimy ( unisex ) dan wel geen t-shirtjes oid maar als het echt te warm is kan ie ook in een rompertje liggen of een setje kleertjes maat 56. Ze groeien die eerste weken zo hard dat ik het niet nodig vond om maat 50 te kopen.
Ik had voor Jaimy volgens mij 4 pakjes in maat 50 want hoorde van iedereen dat ze zo hard groeien maar ben in de kraamweek na Prenatal geweest om maatje 44 te halen.. 56 had Jaimy pas met 3 maanden aan... Maar als ik thuis ben met Jaimy en nergens meer heen hoef dan kleed ik haar altijd uit. Voor haar veel fijner om rond te tijgeren dan met een broekje of mailot.
Hey lieve schatten, Sow wij zijn weer thuis uit Zeeland, het was echt heerlijk, alleen jammer dat naud nu uit zijn doen is, vreemd bedje enzo zorgde ervoor dat hij niet doorsliep! Hopelijk heeft hij het hier thuis weer snel door Ik heb niet bijgelezen omdat ik nogal wat pagina's gemist had, wel had ik meegekregen dat de bbq zondag 5 juni misschien beter verschoven kon worden doordat beide T's moeten werken?! Ik heb R zijn rooster nog niet voor juli/augustus dus daar moeten we later op terug komen... Nou deze mama gaat vanaf maandag lijnen!! Pfff ik hoop echt dat ik het vol ga houden, dus waarschijnlijk kom ik hier nog heel wat klagen er moeten minimaal 6kg vanaf, ik weeg nu 60kg en dat moiet dus 54kg worden!!! Wish me luck... Nou ik ga zo mijn kleine man de laatste fles geven, en dan hopen dat hij weer doorslaapt!!! Xxx
Trouwens wat betreft babykleding.. Naud is nog niet eens 3 maanden en heeft meestal maat 62 aan.. De kleding van ZARA heeft hij maat 68 aan in de tshirtjes!!!! Hihi de kleine geluksboedha van me
Zo deze mama heeft de winst van gisteren alweer uitgegeven hahahah.. Heb 2 paar ballerina's, 1 paar slippers en 1 paar sneakers besteld
LT, ja dat is idd ook zo.... Nou mocht de kleine vent zo klein zijn dat ik toch een kleinere maat extra nodig heb stuur ik een van de oma's wel op pad VK had de kleine geschat op een 3000-3200gr dus hij zal dan wel rond 50cm zijn, gok ik, denk ik...... Whaha we zullen zien Jaimy zit nu op kleding maat 92/98, al is 98 vaak nog te groot. Ze heeft daarvoor heel lang op 74 gezeten en 80, maat 86 daar vloog ze weer doorheen.
Liam zit inmiddels op maat 98/104, denk nog een maand en dan gaat hij over naar 110/116.... LT nog gefeliciteerd met je zwangerschap! haha reageer eigenlijk bijna niet hier, jullie lijken zo een close groepje voel me dan net of ik binnen dring. liefsz
Lt: owww schoenen kopen.. I love it! hihi Mir: wel fijn dat je de oma's eventueel op pad kunt sturen voor kleding, dat zou bij mijn Smoeder aflopen met grote mode blunders Humbly: je bent toch geen indringer!! Liam word echt al een grote knul zeg... Nou mijn boefje is bij oma, maar ik mis hem zoooooo Ik heb steeds minder zin in feestjes en andere verplichtingen, geef mij maar lekker mijn zoontje!! Xxx